لنوو تب M10 5G با ۶ گيگابايت رم و اسنپدراگون 690 رؤيت شد

يك‌شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
تبلتي به نام Lenovo Tab M10 5G در كنسول گوگل پلي رؤيت شده است كه از ۶ گيگابايت رم، اندرويد 11 و صفحه‌نمايشي با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پيكسل استفاده مي‌كند.
تبليغات

به انديشه متخصصين مي‌رسد لنوو به‌سختي در حال كار روي چند تبلت ديگر است. چند روز پيش شاهد اشاره به تبلتي به نام يوگا پد پرو بوديم كه گفته شد از درگاه HDMI بهره مي‌برد. اكنون مشخصات اوليه‌ي تبلت ديگري فاش شده است كه شباهت‌هاي بيشتري به تبلت‌هاي مرسوم دارد. اين تبلت محصول كه لنوو تب ام ۱۰ فايوجي (Lenovo Tab M10 5G) نام دارد، به‌صرفه‌تر از مدل ديگر است و ابعاد صفحه‌نمايش آن به حدود ۱۰ اينچ مي‌رسد.

GSMArena مي‌نويسد اخيرا صفحه‌ي تبلت لنوو تب M10 در كنسول گوگل پلي ايجاد شده است كه  تصوير رندري كوچك و نه‌چندان دقيق را به‌ همراه شماره‌ مدل TB-X607Z شامل مي‌شود. در صفحه‌ي كنسول گوگل پلي مشخص شده است كه تبلت لنوو تب M10 از پردازنده‌ي كوالكام SM6350 كه اسنپدراگون 690 5G است و ليتوگرافي هشت نانومتري دارد استفاده مي‌كند.

در اين پردازنده از ۶ هسته‌ي كرايو 560 سيلور با سرعت كلاك ۱٫۷ گيگاهرتز و دو هسته‌ي كرايو 560 گولد با سرعت كلاك ۲ گيگاهرتز به‌ همراه واحد گرافيكي آدرنو 619L و مودم X51 5G استفاده شده است. اسنپدراگون 690 به‌طور كلي قدرت بيشتري در مقايسه‌ با تراشه‌ي P22 دارد كه در مدل‌هاي اوليه‌ي تبلت M10 از آن استفاده شده بود. اسنپدراگون 690 در لنوو تب ام ۱۰ 5G در كنار ۶ گيگابايت رم قرار گرفته است و قدرت مورد نياز صفحه‌نمايشي با وضوح ۱۹۲۰ در ‍۱۲۰۰ پيكسل را تأمين مي‌كند.

تبلتي با همان شماره‌ مدل TB-X607Z در بنچمارك گيك‌بنچ رؤيت شده است. صفحه‌ي گيك‌بنچ هيچ جزئيات سخت‌افزاري اضافه‌اي در بر ندارد و به بهره‌مندي اين تبلت از سيستم‌عامل اندرويد 11 اشاره مي‌كند. ظاهرا لنوو تب ام ۱۰ 5G در بخش تك هسته‌اي و چند هسته‌اي به‌ ترتيب امتياز ۵۹۲ و ۱۷۶۰ كسب كرده است.

در حال حاضر هيچ اطلاعاتي از ارزش و تاريخ عرضه‌ي تبلت لنوو تب ام ۱۰ 5G نداريم؛ اما لنوو احتمالا به‌زودي تبلت‌هاي بعدي خود را معرفي خواهد كرد. 

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات