پوشش زنده اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران از رويداد ايرانسل؛ دسترسي ۱۰۳۴ روستا به شبكه‌ ملي اطلاعات [امروز ساعت ۱۰:۰۰]

شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
شنبه، مورخ ۲۴ خردادماه در ساختمان مركزي ايرانسل قرار است به صورت الكترونيك و با حضور جمع معدودي از خبرنگاران از دسترسي 1034 روستا به شبكۀ ملي اطلاعات رونمايي شود.
تبليغات

به گزارش روابط عمومي ايرانسل، مراسم «رونمايي از دسترسي ۱۰۳۴ روستا به شبكۀ ملي اطلاعات»، روز شنبه ۲۴ خرداد ماه ۱۳۹۹، با حضور مهندس محمدجواد آذري جهرمي وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات و هيأت همراه، دكتر بيژن عباسي آرند مديرعامل و معاونان و مديران ارشد ايرانسل، در آمفي تئاتر ساختمان مركزي ايرانسل و نيز با حضور الكترونيك استانداران كهگيلويه و بويراحمد و كردستان و جمعي از نمايندگان مردم دو استان در مجلس شوراي اسلامي، برگزار مي‌شود.

در اين مراسم قرار است وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، سايت‌هاي مخابراتي ايرانسل را برقراري ارتباط الكترونيك با دو روستاي «شهنيز» در استان كهگيلويه و بويراحمد و «گلانه» در استان كردستان به عنوان نمونه‌هايي از ۱۰۳۴ روستا، افتتاح كند.

بايد اشاره كنيم كه با اضافه شدن روستاي شهنيز و گلانه، تعداد روستاهاي تحت پوشش شبكه‌ي ايرانسل به ۱۷۶۴۴ روستا خواهد رسيد. در اين مراسم، مديرعامل ايرانسل، از آخرين اقدامات اين شركت در زمينه‌ي ارائه‌ي خدمات ديجيتال را شرح مي‌دهد. دسترسي اين روستاها به شبكۀ ملي اطلاعات كه از طريق سرمايه‌گذاري مشترك وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات و ايرانسل انجام شده است، با ايجاد امكان استفادۀ ساكنان اين روستاها از جديدترين خدمات ديجيتال، زمينۀ بهبود كيفيت كسب و كار و زندگي در اين مناطق را فراهم مي‌كند.

اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران طبق روال گذشته‌ي خود با حضور در اين رويداد، پوشش زنده‌اي از آن خواهد داشت و مهم‌ترين خبرهاي مربوط به آن را در اختيار شما متخصصان عزيز قرار خواهد داد. با اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران همراه باشيد:

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات