ايرانسل به‌عنوان برترين شركت ارائه‌دهنده اينترنت ‌بي‌سيم ثابت انتخاب شد

چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، ايرانسل را به‌عنوان برترين شركت اينترنت ‌بي‌سيم ثابت در كسب رضايت متخصصان معرفي كرد.
تبليغات

نتايج انديشه متخصصينسنجي رسمي وب‌سايت سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي (رگولاتوري) در شش‌ماهه‌ي نخست سال ۹۹، نشان مي‌دهد كه شركت خدمات ارتباطي ايرانسل موفق شده است با كسب بهترين شاخص در امتيازدهي رضايت متخصصان، رتبه‌ي نخست را به خود اختصاص دهد.

بر اساس اين انديشه متخصصينسنجي، ايرانسل در رضايت متخصصان، شاخص ۱۲/۵۲ و رتبه‌ي نخست را به دست آورده و شركت ارتباطات مبين‌نت در رتبه‌ي دوم قرار گرفته است.

ايرانسل به‌عنوان گسترده‌ترين ارائه‌دهنده‌ي خدمات اينترنت پرسرعت بي‌سيم نسل ۴ و ۴٫۵ ثابت (TD-LTE)، فعاليت خود را مردادماه ۱۳۹۵ به‌صورت رسمي و تجاري راه‌اندازي كرد. به گزارش روابط عمومي ايرانسل، اينترنت نسل ۴ و ۴٫۵ ثابت يا TD-LTE، آخرين نسل اينترنت ثابت است و بهترين گزينه‌ي بي‌سيم براي تأمين اينترنت سازمان‌ها، مؤسسه‌ها، شركت‌هاي تجاري و منازل مسكوني به شمار مي‌رود. اين سرويس در مقايسه با ساير سرويس‌هاي اينترنت ثابت از جمله Dial-up، ADSL و WiMAX تجربه‌ي سرعت بسيار بالاتري براي متخصص به ارمغان مي‌آورد و محدوديت‌هايي مانند فناوري قديمي، محدوديت مكاني و عدم امكان جابجايي مودم، نياز به استفاده از خط تلفن و لاخبار تخصصي وجود ظرفيت خالي در مركز مخابرات منطقه را برطرف كرده و از پايداري بالايي در آپلود و دانلود برخوردار است.

كاربران اينترنت پرسرعت بي‌سيم ثابت (TD-LTE)، اينترنت پرسرعت ثابت (X-DSL) و اينترنت ماهواره‌اي مي‌توانند ازطريق «سامانه‌ي ارزيابي ميزان رضايت‌مندي متخصصان حوزه‌ي سرويس‌هاي فناوري اطلاعات» در وب‌سايت رسمي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي به نشاني itmon.cra.ir/Satisfaction ميزان رضايت خود را از شركت خدمت‌دهنده ثبت كنند.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات