بايا: ثبت ‌نام تأمين‌كنندگان ۷ برابر پيش‌بيني‌ها بوده است

چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
بايا كه چند صباحي است نام آن را به‌عنوان شبكه‌ي هوشمند خريد و فروش كالا مي‌شنويم، با انتشار خبري از استقبال بي‌نظير تأمين‌كنندگان خبر داده است.
تبليغات

چندوقتي است كه تبليغات سامانه بايا را به‌عنوان شبكه‌ي هوشمند خريد و فروش كالا زياد مي‌شنويم و مي‌بينيم. به ‌انديشه متخصصين مي‌رسد اين سامانه كه هنوز شروع به كار نكرده و در حال ثبت ‌نام تأمين‌كنندگان است، در قالب يك ماركت‌پليس فعاليت خواهد كرد. يكي از موارد جالب توجه در مورد بايا سبك تبليغات متفاوتي است كه شركت دانش پارسيان به‌عنوان مالك اين سامانه در پيش گرفته است. حال بايا با انتشار يك خبر اعلام كرده كه استقبال تأمين‌كنندگان براي ثبت ‌نام در اين سامانه ۶ تا ۷ برابر بيش ‌از پيش‌بيني‌ها بوده است.

ابراهيم ابراهيم باي، مديرعامل شركت دانش پارسيان، مي‌گويد:

هزينه‌ي مطالعه، متخصص كارشناسي و برخي از بازديدها بيش از اين رقم بود. بر اساس نفر-ساعت و تعرفه‌هاي مصوب سازمان نظام صنفي كامپيوتر مطالعه كرديم و هزينه‌ي متخصص كارشناسي حدود ۳۲۱ هزار تومان برآورد شد. اما چون درصدهاي سهم بايا در بخش كالا و خدمات پايين است (در بخش كالا يك تا سه درصد و در بخش خدمات سه تا پنج درصد) به همين دليل نمي‌توانستيم هزينه‌ي متخصص كارشناسي را از محل كميسيون‌هاي تأمين‌كنندگان تأمين كنيم. تصميم گرفتيم در ابتدا بيش از ۵۰ درصد هزينه‌ها را بايا تقبل كند. از سوي ديگر قرار بر شفافيت در بايا است. بنابراين هر بخشي به‌طور مشخص و جداگانه بايد هزينه‌هايش را مشخص و اعلام كند.

انديشه متخصصين شما در خصوص ورود يك بازيگر جديد به حوزه‌ي خريد و فروش در بستر ديجيتال چيست؟

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات