ركورد سرمايه گذاري سكوي پرتاب در يزد شكسته شد

جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
ركورد جذب سرمايه در رويدادهاي سكوي پرتاب استارتاپ‌هاي كشور با مبلغ ۴۰ ميليارد تومان در يزد شكسته شد.
تبليغات

در دوازدهمين ايستگاه سرمايه‌گذاري 100 استارتاپ، ۳۷ تيم موفق به جلب انديشه متخصصين داوران براي جذب سرمايه شدند. 100 استارتاپ پلتفرمي براي سرمايه‌گذاري و يادگيري در اكوسيستم استارتاپي كشور است. به‌گفته‌ي مديرعامل 100 استارتاپ، مجموعا ۴۰ ميليارد تومان موافقت براي سرمايه‌گذاري در اين رويداد رقم خورد و ركورد جذب سرمايه در رويدادهاي سكوي پرتاب شكسته شد.

صندوق نوآوري و شكوفايي، صندوق پژوهش و فناوري استان يزد، مجموعه 100استارت‌آپ و صندوق سرمايه‌گذاري داوين سرمايه‌گذاران حاضر در رويداد بودند. شركت سرمايه‌گذاري خطرپذير شناسا و صندوق سرمايه‌گذاري خطرپذير اجوتك هم به‌عنوان هم‌سرمايه‌گذار در رويداد حضور داشتند.

مرجع متخصصين ايران اختتاميه سكوي پرتاب مراسم 100استارتاپ

به گزارش 100 استارتاپ، رئيس هيئت عامل صندوق نوآوري وشكوفايي كشور در اختتاميه‌ي مراسم اذعان كرد: «سكوي پرتاب يك جريان پويا در كل كشور است كه خوشبختانه در استان يزد، عمكرد بسيار خوبي به‌جا گذاشت. با برگزاري چنين رويدادهاي استارتاپي و تمركز در حوزه‌ي فناوري مي‌توانيم شاهد دستاوردهاي بسياري در استان يزد باشيم.»

امير ناظمي، معاون وزير ارتباطات هم كه در اين رويداد حاضر بود، اظهار كرد: «همراهي دستگاه‌هاي اجرايي و نهادهاي خصوصي در اين رويداد نشانه يك اكوسيستم سالم و پويا در استان يزد است. اين همراهي نتيجه‌اي شيرين براي استان داشت و منجر به جذب سرمايه‌ي راهگشا براي كارآفرينان جوان يزدي شد. مجموعه 100استارت‌آپ به‌عنوان يك پلتفرم براي سرمايه‌گذاري و يادگيري در اكوسيستم استارتاپي كشور تحول ايجاد كند.»

مرجع متخصصين ايران امير ناظمي در اختتاميه سكوي پرتاب يزد 100استارتاپ

مدير صندوق پژوهش و فناوري در مراسم اختتاميه اعلام كرد كه ۱۵ ميليارد تومان سرمايه‌گذاري بر دو طرح استاني و همچنين تخصيص چهار ميليارد تومان تسهيلات به يك طرح ويژه رقم خورد. گفتني است، صندوق پژوهش و فناوري استان يزد، سال گذشته رتبه‌ي دوم را در كشور از آن خود كرد و به ۱۸ استان مختلف خدمات ارائه داد.

مرجع متخصصين ايران مدير صندوق نوآوري و شكوفايي در مراسم سكوي پرتاب 100استارتاپ

به‌گفته‌ي استاندار يزد، بعد از دوسال پياپي، يزد گفتمان مشترك را بين بخش دولتي و خصوصي رقم زده است. جوكار، نماينده مردم يزد در مجلس هم اذعان كرد كه «اكوسيستم استارتاپي و دانش‌بنيان، علم را در عرصه‌ي عمل وارد كرده و مي‌تواند مسير توسعه را هموار كند و لازم است مسئولان از فعالان اكوسيستم حمايت لازم را به عمل آورند.»

مرجع متخصصين ايران رويداد سكوي پرتاب يزد 100استارتاپ

رويداد سرمايه‌گذاري سكوي پرتاب با همكاري صندوق نوآوري و شكوفايي، صندوق پژوهش و فناوري استان يزد، پارك علم و فناوري استان يزد، مجموعه 100استارتاپ و با حمايت سازمان فناوري اطلاعات ايران برگزار شد. براي كسب اطلاعات بيشتر و ارسال طرح‌هاي كسب و كاري خود مي‌توانيد به سايت 100استارتاپ مراجعه كنيد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات