ايرانسل محصولات خانه ‌هوشمند آي‌بان را عرضه كرد

دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
ايرانسل محصولات خانه ‌هوشمند را با نام «خانه ‌هوشمند آي‌بان» و متخصصد فناوري اينترنت اشيا طراحي و عرضه كرد.
تبليغات

ايرانسل در راستاي احقاق شعار «زندگي ديجيتال و هوشمند»، محصولات خانه ‌هوشمند عرضه كرد. به گزارش روابط عمومي ايرانسل، محصولات خانه‌ هوشمند ايرانسل، با عنوان «خانه‌ هوشمند آي‌بان» با متخصصد فناوري اينترنت اشيا، طراحي و عرضه شده‌اند. با استفاده از اين محصولات متخصص مي‌تواند در هر شرايطي، حتي هنگامي كه در خانه حضور ندارد، محيط خانه خود را با موبايل ‌هوشمند مديريت كند.

ايرانسل محصولات خانه‌ي ‌هوشمند را نخستين بار در ۲۴ خرداد ماه ۱۳۹۹، در مراسمي با حضور محمدجواد آذري ‌جهرمي، وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات رونمايي كرد. اين محصولات ‌اكنون به‌صورت تجاري عرضه شده‌اند.

خانه‌ هوشمند آي‌بان ايرانسل با همكاري «شركت دانش‌بنيان هوش و روان (هيناوا)» عرضه شده و در سه بسته‌ي «مديريت خانه ‌هوشمند»، «راحتي خانه ‌هوشمند» و «امنيت خانه هوشمند»، از طريق بخش محصولات و خدمات ديجيتال وب‌سايت ايرانسل و فروشگاه الكترونيك ايرانسل قابل تهيه است. ارتباط اجزاي خانه‌ هوشمند با استفاده از اپليكيشن موبايل آي‌بان و از طريق اينترنت واي‌فاي و هاب‌مركزي برقرار مي‌شود؛ متخصصان مي‌توانند به اين طريق، كنترل وسايل برقي خانه را در دست بگيرند. اپليكيشن آي‌بان همچنين امكاناتي مانند تنظيمات خودكار و برنامه‌ريزي زماني و دستورها شرطي در اختيار متخصص قرار مي‌دهد.

با استفاده از پريز ‌هوشمند، متخصص مي‌تواند تمام لوازم برقي (پريزي) مانند چاي‌ساز، تلويزيون و… را با موبايل ‌هوشمند و از هر جايي حتي خارج از خانه، خاموش يا روشن كند و مصرف برق آن‌ها را تحت انديشه متخصصين بگيرد. حسگر در يا پنجره آي‌بان، متخصص را از عبور و مرور ناخواسته در خانه مطلع مي‌كند و كليد ‌هوشمند، امكان تنظيم نور خانه و روشن و خاموش كردن چراغ‌ها از راه دور يا نزديك براي وي به ‌وجود مي‌آورد.

ايرانسل مي‌گويد هاب ‌مركزي آي‌بان، با اتصال به اينترنت واي‌فاي، امكان كنترل و مديريت آسان ساير تجهيزات هوشمند آي‌بان را فراهم مي‌كند. اين هاب، در واقع يك تي‌وي‌باكس قدرتمند است كه تلويزيون متخصص را هوشمند و امكان تماشاي فيلم، گوش‌دادن به موسيقي و بازي براي او فراهم مي‌كند.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات