تخفيفان لوگو جديدش را رونمايي كرد

چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
تخفيفان پس از حدود ۱۰ سال فعاليت در بازار تخفيف گروهي، با تغيير لوگو سعي كرده است در آغاز مسير جديدي با معرفي سرويس‌هاي جديد قرار گيرد.
تبليغات

تخفيفان، بزرگ‌ترين استارتاپ‌ در حوزه بازار تخفيف گروهي كشور، در آستانه سال نو و پس از ۱۰ سال فعاليت، لوگو جديدي براي خود انتخاب كرده است. پس از آنكه تخفيفان سال ۱۳۹۸ با نت‌برگ ادغام شد، سعي نكرد تنها در حوزه تخفيف فعاليت كند؛ بلكه شروع به معرفي سرويس‌هايي براي خريد هوشمندانه ازجمله سرويس بازگشت وجه در خريدهاي اينترنتي و خريدهاي روزانه حضوري با نام «پول تو»‌ و ارائه كدهاي تخفيف فروشگاه‌هاي فيزيكي و الكترونيك كرد.

در ماه‌هاي گذشته، تخفيفان همكاري با فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي در كشور را آغاز كرده و بر‌اين‌اساس، بخشي از مبلغ خريد از شعب مختلف فروشگاه‌هاي هايپراستار، جانبو، هايپر فاميلي، مايلي و ياران دريان را به متخصص بازمي‌گرداند.

بدين‌منظور، كافي است كاربر اپليكيشن تخفيفان را دانلود و حساب متخصصي ايجاد كند. سپس در قسمت «بازگشت وجه» اپليكيشن تخفيفان، شماره‌كارت بانكي‌اش را وارد و از همان كارت بانكي براي پرداخت‌هاي خود در فروشگاه زنجيره‌اي استفاده كند. لازم است در زمان پرداخت نيز از دستگاه كارت‌خواني استفاده كرد كه از تخفيفان همراهي مي‌كند.

اين تغييرات به‌دنبال آغاز مسيري متفاوت از ارائه تخفيف به متخصصان باعث شده‌اند كه تخفيفان چهره برندش را نيز تغيير داده و به‌دنبال ارائه خدمات متنوع‌تر و فراهم‌كردن بستري براي ارائه خدمات بهتر به شركاي تجاري‌اش باشد. طبق اطلاعيه‌اي كه تخفيفان براي رسانه‌ها ارسال كرده، لوگو سرويس پول تو نيز تغيير يافته است.

مرجع متخصصين ايران لوگو جديد سرويس پول تو تخفيفان
تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات