تخفيفان لوگو جديدش را رونمايي كرد
تخفيفان، بزرگترين استارتاپ در حوزه بازار تخفيف گروهي كشور، در آستانه سال نو و پس از ۱۰ سال فعاليت، لوگو جديدي براي خود انتخاب كرده است. پس از آنكه تخفيفان سال ۱۳۹۸ با نتبرگ ادغام شد، سعي نكرد تنها در حوزه تخفيف فعاليت كند؛ بلكه شروع به معرفي سرويسهايي براي خريد هوشمندانه ازجمله سرويس بازگشت وجه در خريدهاي اينترنتي و خريدهاي روزانه حضوري با نام «پول تو» و ارائه كدهاي تخفيف فروشگاههاي فيزيكي و الكترونيك كرد.
در ماههاي گذشته، تخفيفان همكاري با فروشگاههاي زنجيرهاي در كشور را آغاز كرده و برايناساس، بخشي از مبلغ خريد از شعب مختلف فروشگاههاي هايپراستار، جانبو، هايپر فاميلي، مايلي و ياران دريان را به متخصص بازميگرداند.
بدينمنظور، كافي است كاربر اپليكيشن تخفيفان را دانلود و حساب متخصصي ايجاد كند. سپس در قسمت «بازگشت وجه» اپليكيشن تخفيفان، شمارهكارت بانكياش را وارد و از همان كارت بانكي براي پرداختهاي خود در فروشگاه زنجيرهاي استفاده كند. لازم است در زمان پرداخت نيز از دستگاه كارتخواني استفاده كرد كه از تخفيفان همراهي ميكند.
اين تغييرات بهدنبال آغاز مسيري متفاوت از ارائه تخفيف به متخصصان باعث شدهاند كه تخفيفان چهره برندش را نيز تغيير داده و بهدنبال ارائه خدمات متنوعتر و فراهمكردن بستري براي ارائه خدمات بهتر به شركاي تجارياش باشد. طبق اطلاعيهاي كه تخفيفان براي رسانهها ارسال كرده، لوگو سرويس پول تو نيز تغيير يافته است.
هم انديشي ها