نسخه‌ جديد اپليكيشن نوبيتكس منتشر شد

چهارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
مطالعه 1 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
نوبيتكس به‌عنوان يكي از صرافي‌هاي فعال در حوزه‌ي رمزارز، نسخه‌ي جديد اپليكيشن خود را با تمركز روي بهبود ويژگي‌هاي تازه، منتشر كرد.
تبليغات

نوبيتكس يكي از صرافي‌هاي شناخته‌شده در حوزه‌ي رمزارزها است كه طي روزهاي گذشته نسخه‌ي جديد اپليكيشن خود را با افزودن امكانات مختلف منتشر كرد. اميرحسين راد، مديرعامل نوبيتكس، با اشاره به اين موضوع گفت:

از جمله ويژگي‌هاي نسخه‌ي جديد اپليكيشن نوبيتكس بايد به اضافه شدن ويجت ارزش‌هاي بازار، اضافه شدن ارزش‌هاي جهاني به همراه چارت، امكان انتخاب بازار‌هاي منتخب، بهينه‌سازي و رفع اشكالات نرم‌افزاري اشاره كرد.

وي يكي از مهم‌ترين ويژگي‌هاي نوبيتكس را امنيت معاملاتي كه در آن انجام مي‌شود عنوان كرد و افزود: «امنيت مهم‌ترين دغدغه‌ي خريد و فروش ارزهاي ديجيتال است و از اين‌رو بايد بالاترين استانداردهاي امنيتي روز دنيا براي حفاظت از دارايي‌هاي معامله‌گران به كار گرفته شود.»

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط راد، تمامي متخصصان نوبيتكس قبل از آغاز استفاده از اين پلتفرم احراز هويت مي‌شوند. نوبيتكس به منظور رعايت هرچه بهتر ملاحظات امنيتي، رمزارزها را در حافظه‌هاي سرد ذخيره مي‌كند؛ يعني دارايي‌هاي رمزارز در اختيار نوبيتكس در فضاي اينترنت ذخيره نمي‌شوند و از اين‌رو، امكان سرقت يا حمله به آن‌‌ها وجود ندارد.

نوبيتكس، شركتي دانش‌بنيان است كه از سال ۱۳۹۶ فعاليت در حوزه‌ي رمزارزها را آغاز كرده و بنا بر آمار ارائه‌شده توسط اين صرافي الكترونيك، بيش از يك ميليون نفر متخصص نوبيتكس هستند.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات