۴۱ ميليون متخصص اسنپ در سال ۱۳۹۹ از چه سرويس‌هايي استفاده كرده‌اند؟

سه‌شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
سوپراپليكيشن اسنپ با مطالعه رفتار ۴۱ ميليون و ۴۰۰ هزار و ۹۱۵ متخصص خود در سال ۱۳۹۹، آماري از عملكرد سرويس‌هاي مختلف‌ منتشر كرد.
تبليغات

سوپراپليكيشن اسنپ اكنون ۴۱ ميليون و ۴۰۰ هزار و ۹۱۵ متخصص دارد كه ۹ ميليون و ۵۱۱ هزار و ۱۰۲ نفر از آن‌ها در سال گذشته به جمع متخصصان اسنپ پيوسته‌اند. حال اسنپ با مطالعه رفتار اين متخصصان، گزارش جامع آمار و اطلاعات متنوعي از عملكرد ۱۶ سرويس‌ خود در سال گذشته منتشر كرده است.

مرجع متخصصين ايران آمار استفاده از سوپراپ اسنپ در سال ۹۹

در گزارشي كه نسخه كامل آن را در وب‌سايت اسنپ مي‌توان مطالعه كرد، به ركوردهاي طلايي سرويس خانواده اسنپ اشاره شده است. براين‌اساس، در يكي از روزهاي بهمن‌ماه، ۲ ميليون و ۳۲۰ هزار و ۹۱۳ سفر با سرويس تاكسي الكترونيك انجام شده است.

ركورد بعدي مربوط به سرويس اسنپ باكس با ثبت ۱۹۹ هزار و ۴۵ نفر در يكي از روزهاي اسفندماه مي‌شود. همچنين در اسفندماه، در اسنپ‌فود بيش از ۱۹۱ هزار سفارش فقط در يك روز ثبت شده است. سرويس جديد اسنپ‌دكتر نيز در يكي از روزهاي اسفندماه، ۳،۴۷۵ مشاوره پزشكي به متخصصانش ارائه كرده است.

در سال ۱۳۹۹، سرويس‌‌هاي اسنپ‌ماركت و اسنپ‌تريپ و اسنپ فين‌تك به‌ترتيب رشد ۱۰۳ و ۱۶۹ و ۷۲۷ درصدي را شاهد بوده‌اند. درنهايت، سرويس درخواست خودرو همچنان پرطرفدارترين خدمت اسنپ محسوب مي‌شود و تاكنون نيز، بيش از ۲ ميليون و ۴۳۱ هزار راننده در اسنپ ثبت‌نام كرده‌اند.

آمارهاي جذاب

يكي از آمارهاي جالب ارائه‌شده در گزارش اسنپ مربوط به تعداد مشاوره‌ها در سال ۱۳۹۹ مي‌شود. جالب است كه در سال گذشته، متخصصان اسنپ ۲۰،۱۲۳ مورد خدمت پزشكي و پرستاري در منزل و ۶۷،۲۰۱ مشاوره روابط احساسي سالم دريافت كرده‌اند. اين بدان‌معنا است كه روزانه از رفت‌و‌آمد حدود ۵۵ نفر به درمانگاه‌ها جلوگيري شده است. اكنون، حدود ۱۳۰ هزار پزشك در ايران فعاليت مي‌كند و ۲،۷۸۳ پزشك فقط در اسنپ‌دكتر فعال هستند.

برخي ديگر از نكات جالب اشاره‌شده در گزارش اسنپ عبارت‌اند از:

  • گران‌ترين وعده غذايي در اسنپ‌فود بالغ بر ۳ ميليون و ۳۷۱ هزار و ۴۰۰ تومان ارزش داشته است.
  • ناهار محبوب‌ترين وعده غذايي اسنپ‌فود است.
  • پرتكرارترين محصول خريده‌شده از اسنپ‌ماركت در سال ۱۳۹۹ سيب‌زميني بوده با حجم بيش از ۲۵۰ هزار كيلوگرم.
  • پرسفرترين مشتري اسنپ‌باكس در شهر قم ۲،۳۴۵ سفر ثبت كرده است.
  • تاكنون، بيش از ۲ ميليون و ۶۰۰ هزار نفر از سرويس وانت و اسباب‌كشي اسنپ استفاده كرده‌اند.
  • خريد بليت هواپيماي داخلي پس از شيوع كرونا در كشور ۶۱ درصد كاهش يافت.
  • تيم همراهي اسنپ حدود ۲۲ ميليون تماس پاسخ داده است.

طرح‌هاي مسئوليت اجتماعي اسنپ

اصلي‌ترين طرح‌هاي مسئوليت اجتماعي اسنپ در سال ۱۳۹۹ شامل معافيت از كميسيون متخصصان راننده (رانندگان معلول، جانبازان، ايثارگران، خانواده شهدا، زنان سرپرست خانواده و بيماران مبتلا به هموفيلي) و طرح‌هاي حمايتي مربوط به دوران كرونا مي‌شود. در سال ۱۳۹۹، اسنپ درمجموع بيش از ۲۰ ميليارد تومان صرف هزينه‌ي معافيت از كميسيون رانندگان كرده و بيش از ۵ هزار وام‌ حمايتي ۲ و ۵ ميليون توماني به رانندگان اسنپ مبتلا به كرونا داده است.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات