اپل ايرتگ با ارزش ۲۹ دلار و بندهاي ساخت شركت هرمس معرفي شد

سه‌شنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
اپل پس از ماه‌‌ها شايعه ايرتگ را با ارزش ۲۹ دلار معرفي كرد. براي اين محصول بندهايي هم عرضه مي‌شود كه شركت هرمس آن‌ها را ساخته است.
تبليغات

پس از شايعات بسيار زياد، اپل امروز در رويداد بهاري Spring Loaded از ردياب يكپارچه با شبكه‌ي Find My با نام ايرتگ پرده برداشت. در واقع از سال ۲۰۱۹ تا امروز كلي شايعه درباره‌ي ايرتگ منتشر شده بود. حال اپل، ايرتگ را با ارزش ۲۹ دلار معرفي كرد و مشخص شد كه اين محصول در تاريخ ۱۰ ارديبهشت ماه در كنار آيفون ۱۲ بنفش راهي بازار مي‌شود.

اپل اعلام كرد كه ايرتگ تعامل نزديكي با شبكه Find My دارد و به گفته 9to5mac متخصصان به‌راحتي وسيله‌هايي را كه روي آن‌ها ايرتگ قرار داده‌اند، به واسطه‌ي اين شبكه مشاهده خواهند كرد؛ البته بد نيست اشاره كنيم كه قبلا هم اشاره‌هاي زيادي به ايرتگ در نسخه‌هاي مختلف سيستم‌عامل iOS شده بود.

مرجع متخصصين ايران اپل ايرتگ متصل به كيف

ايرتگ را مي‌توان به هر وسيله‌اي كه دوست داشتيد متصل كنيد و آن را در اپليكيشن Find My ردگيري كنيد؛ البته اپل به اين موضوع هم اشاره كرد كه ايرتگ با اپليكيشن‌ها و محصولات جانبي مختلف سازگار خواهد بود.

يكي از ويژگي‌هاي ايرتگ قابليتي به نام Precision Finding است. اين ويژگي باعث مي‌شود متخصصان بتوانند محل دقيق وسيله‌اي را كه به‌دنبال آن هستند، پيدا كنند. Precision Finding با بازخورد لامسه‌اي آيفون هم كار مي‌كند و هرچقدر كه متخصص به محصول مورد انديشه متخصصين خود نزديك مي‌شد، بازخورد لامسه هم تندتر مي‌شود.

مرجع متخصصين ايران اتصال اپل ايرتگ به آيفون

شكل استفاده از ايرتگ هم به‌لطف تراشه‌ي U1 كاملا شبيه به ايرپادز است؛ صرفا بايد ايرتگ را به موبايل خود نزديك كنيد تا فعال شود. چند تگ مختلف را مي‌توانيد به شكل هم‌زمان با موبايل همگام‌سازي كنيد. ايرتگ از اسپيكر داخلي نيز براي پخش صدا استفاده مي‌كند تا متخصص بتواند راحت‌تر اين ردياب را بيابد.

اپل ايرتگ به ويژگي‌هاي امنيتي مختلف هم مجهز شده است. به‌طور مثال آيفون يا آيپدي كه به همراه داريد، مي‌تواند ايرتگي كه با دستگاه شما همگام‌سازي نشده را شناسايي كند و به متخصص هشدار دهد. درحالي‌كه ايرتگ با ارزش ۲۹ دلار راهي بازار مي‌شود، بسته چهار عددي آن هم با ارزش ۹۹ دلار در دسترس خواهد بود.

مرجع متخصصين ايران طراحي اپل ايرتگ

ايرتگ به‌لطف گواهي IP67 در برابر نفوذ آب و گردوخاك مقاوم خواهد بود. حتي بدنه ايرتگ هم از استيل ضدزنگ ساخته شده است. داخل ايرتگ يك بلندگو هم قرار گرفته تا با ايجاد صدا مكان خود را براي متخصصان مشخص كند.

به گفته اپل متخصصان مي‌توانند مدل شخصي‌سازي شده ايرتگ را به همراه رنگ و اسم شخصي خود كه روي محصول درج مي‌شود، از فروشگاه اپل سفارش دهند. همچنين مي‌توانند از بين ۳۱ ايموجي در انديشه متخصصين گرفته شده يكي را روي ايرتگ خود قرار دهند.

مرجع متخصصين ايران اپل ايرتگ به همراه بند هرمس

اپل با معرفي ايرتگ از بند مخصوص برند هرمس نيز براي آن پرده برداشت؛ البته اين بندها چند مدل مختلف دارد. يك بند مخصوص كيف، بندي مخصوص دسته‌كليد، بندي مخصوص مسافرت و حتي بند مخصوص چمدان.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات