دانگل اندرويد TV گوگل با نام سابرينا با ارزش ارزان به بازار عرضه مي‌شود

سه‌شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
سايت‌هاي خرده‌فروشي ارزش احتمالي دستگاه سابرينا را فاش كردند.
تبليغات

اوايل سال ۲۰۲۰، شايعه‌ها ادعا مي‌كردند گوگل در انديشه متخصصين دارد دستگاه استريم ويدئويي جديدي با قابليت كنترل از راه‌ دور عرضه كند كه از ويژگي‌هاي سخت‌افزاري كروم‌كست همراهي مي‌كند. دانگل جديد گوگل سابرينا نام دارد و در چند ماه اخير، اطلاعاتي درباره‌ي آن فاش شده است. امروز نيز جزئياتي از ارزش و زمان عرضه‌ي اين محصول فاش شد كه نشان مي‌دهد ارزش محصول از حد انتظار ارزان‌تر است.

تعدادي از سايت‌هاي خرده‌فروشي محصول جديد گوگل را پيش از معرفي رسمي آن در فهرست محصولاتشان قرار دادند و تاريخ عرضه و ارزش احتمالي دستگاه سابرينا را فاش كردند. به‌‌گفته‌ي سايت 9to5google، دستگاه سابرينا با ارزش ۴۹/۹۹ دلار در سايت‌هاي هوم‌ديپوت و آمازون و روكو ظاهر شده و والمارت نيز آن را ۵۹/۹۹ دلار ارزش‌گذاري كرده است.

مرجع متخصصين ايران ارزش دانگل سابرينا در والمارت

سابرينا در‌مقايسه‌با دانگل كروم‌كست اولتراي ۷۰ دلاري، قابليت‌هاي بيشتر را با ارزش ارزان‌تري ارائه مي‌دهد و از اين انديشه متخصصين مي‌تواند رقيب دانگل Fire TV آمازون باشد. براساس تصاويري كه از دستگاه جديد فاش شده، اين محصول در سه رنگ سفيد و مشكي و صورتي روشن عرضه مي‌شود.

همان‌طوركه در ابتدا اشاره شد، دستگاه جديد گوگل كنترلي دارد تا متخصص براي مديريت استريم محتوا به دستگاه ديگر نيازي نداشته باشد. در تصاوير فاش‌شده، كنترل دستگاه سابرينا به رنگ سفيد مشاهده‌ شده كه دكمه‌اي به گوگل اسيستنت نيز اختصاص داده شده است. مشخص نيست گوگل براي كنترل دستگاه رنگ‌هاي ديگري نيز در انديشه متخصصين گرفته است يا كنترل دكمه‌اي ويژه براي نتفليكس يا پرايم ويدئو دارد يا خير.

مرجع متخصصين ايران ريموت دانگل اندرويد تي وي گوگل Sabrina

در رابط متخصصي سابرينا، فيلم و برنامه‌هاي تلويزيوني به متخصص نشان داده مي‌شود. همچنين اسلايدر خودكار در وسط تصوير، فيلم‌ها و برنامه‌هاي پيشنهادي سرويس استريم را نشان مي‌دهد. علاوه‌بر قابليت‌هاي ذكرشده، امكان مديريت گجت‌هاي خانگي نيز از رابط دستگاه سابرينا فراهم شده است. براساس اطلاعات فاش‌شده، دستگاه سابرينا مي‌تواند ويدئوها را با روزلوشن 4K و همراهي از HFR10 و HLG و Dolby Vision پخش كند.

پيش‌بيني مي‌شود دستگاه استريم جديد از سرويس Google Stadia نيز همراهي كند. احتمالا دانگل جديد دركنار موبايل‌هاي پيكسل ۵ و پيكسل  4a 5G گوگل در رويداد Made by Google روز نهم اكتبر معرفي مي‌شود. همچنين، انتظار مي‌رود گوگل در سال جاري نسخه‌ي جديدي از دانگل كروم‌كست اولترا را با كنترل از راه دور عرضه كند؛ اما تاكنون مشخصات اين محصول در سايت‌هاي خرده‌فروشي گذاشته نشده است.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات