سامسونگ پروژكتور ليزري 4K جديدش را با نام The Premiere معرفي كرد

چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
پروژكتور ليزري جديد سامسونگ، سبك جديدي از تماشاي تلويزيون را به خانه‌ها مي‌آورد كه البته با هدف‌گيري بازار لوكس و گران‌ارزش طراحي شده است.
تبليغات

سامسونگ جديدترين و حرفه‌اي‌ترين محصول خود در بازار سرگرمي‌‌هاي خانگي را معرفي كرد. پروژكتور ليزري The Premiere با قابليت نمايش تصاوير در رزولوشن 4K، محصولي خاص از شركت كره‌اي است كه در دسته‌ي پروژكتورهاي با برد كوتاه قرار مي‌گيرد. محصولي كه كمي با برنامه‌ها و تمركز هميشگي شركت بر تلويزيون‌هاي QLED TV تفاوت دارد.

پروژكتور جديد سامسونگ در خانواده‌ي محصولات سري Lifestyle قرار مي‌‌گيرد كه شامل اعضاي حرفه‌اي ديگر با طراحي‌هاي خاص همچون The Serif, The Frame, The Sero و The Terrace هم هست. اين محصولات، با هدف هماهنگي هرچه بيشتر با دكوراسيون داخلي خانه طراحي مي‌شوند تا تجربه‌اي خاص را براي متخصصان به ارمغان بياورند. پروژكتور The Premiere با حذف كامل فريم نمايشگر تلويزيون و عرضه‌ي محتوا با رزولوشن و كيفيت بالا، هدف طراحي را چند پله بالاتر برده است.

مرجع متخصصين ايران پروژكتور ليزري سامسونگ 4K The Premiere

محصول جديد كره‌اي‌ها در بازار پروژكتور در دسته‌ي ultra-short throw قرار مي‌گيرد. سامسونگ مي‌گويد مي‌توان اين پروژكتور را به‌صورت مستقيم روبه‌روي ديوار قرار داد كه باز هم نتيجه و كيفيت قابل‌قبولي خواهد داشت. پروژكتور جديد سامسونگ همچنين يك راهكار سرگرمي همه‌كاره به شمار مي‌آيد. كره‌اي‌ها در محصول جديد خود از ووفرهاي قدرتمند و صداي مجازي Acoustic Beam هم استفاده مي‌كنند كه قبلا در برخي از ساندبارهاي شركت شاهد عرضه‌ي آن‌ها بوديم. البته متخصصان، امكان استفاده از سيستم صوتي فراگير خانگي را هم در تركيب با The Premiere دارند.

مرجع متخصصين ايران پروژكتور سامسونگ The Premiere

سامسونگ پروژكتور The Premiere را در دو نسخه عرضه مي‌كند. اولين نمونه به‌نام LSP9T با صفحه‌ي پروژكتور ۱۳۰ اينچي و حداكثر روشنمايي ۲۸۰۰ در معيار ANSI Lumens عرضه مي‌شود. سامسونگ، اين پروژكتور را اولين محصول با ليزر سه‌‌گانه در جهان مي‌داند كه موفق به دريافت تأييديه‌ي +HDR10 شده است. مدل ميان‌رده، به‌نام LSP7T شناخته مي‌شود كه پروژكتور ۱۲۰ اينچي داشته و البته روشنايي و مشخصات حرفه‌اي برادر بزرگ‌تر خود را ندارد.

هر دو پروژكتور جديد سامسونگ از پلتفرم Smart TV سامسونگ همراهي مي‌كنند. اين پلتفرم، مجموعه‌‌اي از اپليكيشن‌ها و سرويس‌ها را به خريدار پروژكتور عرضه مي‌كند كه در همه‌ي تلويزيون سامسونگ (جديد) وجود دارند. پروژكتور The Premiere همچنين از حالت Filmmaker مصوب UHD Alliance هم همراهي مي‌كند. سامسونگ مي‌گويد اين حالت براي اولين‌بار در يك پروژكتور عرضه شده است.

سامسونگ پروژكتور جديد را تا پايان سال جاري در ايالات متحده، اروپا و كره عرضه مي‌كند. هنوز هيچ اطلاعاتي از ارزش نهايي پروژكتور The Premiere در دست نيست. البته باتوجه‌به بازه‌ي ارزشي ديگر محصولات خانواده‌ي Lifestyle سامسونگ، مطمئن هستيم كه با محصولي ارزان روبه‌رو نخواهيم بود.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات