تلويزيون شيائومي مي QLED با وضوح 4K معرفي شد

يك‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
شيائومي از تلويزيون مي QLED با وضوح 4K رونمايي كرد. اين تلويزيون شيائومي فعلا فقط در چين راهي بازار مي‌شود.
تبليغات

شيائومي در سال ۲۰۲۰ رقابت سنگيني با اپل و هواوي در بازار موبايل دارد؛ اما در حوزه‌هاي ديگر مانند گجت‌هاي پوشيدني و ساير تجهيزات خانگي مانند تلويزيون هم فعاليت مي‌كند. اين شركت به‌تازگي يك مدل تلويزيون 4K معرفي كرده است كه فعلا در كشور چين راهي بازار مي‌شود.

اين تلويزيون يكي از محصولات پرچم‌دار شيائومي به نام مي كيولد (Mi QLED) است كه در اندازه ۵۵ اينچ راهي بازار شد. ظاهر اين تلويزيون مي‌تواند انديشه متخصصين شما را به سمت خود جلب كند؛ صفحه‌نمايش آن حاشيه‌هاي بسيار باريكي در قسمت بالا و پايين دارد و به ادعاي شيائومي، ۹۶ درصد جلوي تلويزيون را به خود اختصاص داده است. فريم تلويزيون از بافت‌هاي جالبي تشكيل شده و حكاكي‌هاي مختلفي با ليزر روي آن انجام شده است. جنس بدنه پشتي اين تلويزيون كربن است.

تلويزيون شيائومي مي QLED با فناوري Quantom dot Technology ساخته شده است و ۹۵ درصد رنگ‌هاي DCPI-3 را نشان مي‌دهد. اين تلويزيون از فرمت‌هاي مختلف HDR از جمله Dolby Vision، HDR 10 و HLG همراهي مي‌كند و براي بازي كردن از تكنولوژي Low Latency بهره مي‌برد.

مرجع متخصصين ايران تلويزيون QLED شيائومي

براي استفاده از اين تلويزيون نيازي به بلندگوي خارجي نخواهيد داشت. اين محصول شش بلندگو دارد كه شامل شش درايور و دو توييتر مي‌شود. بلندگوها از تكنولوژي Dolby Audio و DTS-HD همراهي مي‌كنند.

تلويزيون شيائومي سه پورت HDMI 2.1، دو پورت USB و خروجي ليزري دارد و مي‌توانيد آن را با جك ۳٫۵ ميلي‌تري خروجي صدا سفارش بدهيد. اين تلويزيون پورت شبكه دارد و از واي-فاي ۵ و بلوتوث ۵ همراهي مي‌كند.

مرجع متخصصين ايران تلويزيون 4K شيائومي

اين تلويزيون با اندرويد تي‌وي ۱۰ راهي بازار شده است. شيائومي براي محصول جديد خود از تراشه مدياتك 9611 استفاده كرده است و دو گيگابايت رم و ۳۲ گيگابايت حافظه داخلي روي اين محصول ديده مي‌شود. شيائومي مي QLED به همراه كنترل از راه دور مي ريموت (مجهز به دكمه‌ي مي كويك اسمارت) عرضه مي‌شود.

شيائومي اين تلويزيون بسيار هيجان‌انگيز را با ارزش نزديك به ۷۴۷ راهي بازار مي‌كند.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات