جعبه گشايي آنر واچ GS Pro

سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰
مطالعه 1 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
ساعت Honor Watch GS Pro با صفحه‌نمايش ۱٫۳۹ اينچ و تراشه‌ي كرين A1 و حداكثر ۲۵ روز شارژدهي روانه بازار شده است. در اين ويدئو جعبه‌گشايي نگاهي نزديك به آن خواهيم انداخت.
تبليغات

ساعت آنر واچ جي اس پرو از صفحه‌نمايش ۱٫۳۹ اينچ OLED با وضوح ۴۵۴ در ۴۵۴ پيكسل برخوردار است و براي پردازش كارهاي مختلف از تراشه‌ي كرين A1 استفاده مي‌كند. آنر در ادعايي جالب مي‌گويد ساعت هوشمند فوق‌مقاومش حداكثر ۲۵ روز شارژدهي مي‌كند؛ بااين‌حال اگر از ساعت به‌طور‌مداوم براي پايش فعاليت‌هاي ورزشي در خارج از خانه استفاده كنيد، شارژدهي به ۱۰۰ ساعت و درصورت استفاده‌ي مداوم از GPS، شارژدهي ساعت جديد آنر به ۴۸ ساعت كاهش مي‌يابد.

آنر ادعا مي‌كند ساعت Watch GS Pro به ۱۴ استاندارد گواهي MIL-STD-810G ارتش آمريكا مجهز شده است و اين ادعا نشان مي‌دهد دربرابر عوامل خارجي بسيار مقاوم است. ساعت هوشمند جديد آنر از سيستم‌عامل اختصاصي هواوي با نام LiteOS استفاده مي‌كند و به سيستم نظارت روي ضربان قلب است و مي‌تواند سطح اكسيژن خون را نيز پايش كند. از ديگر قابليت‌هاي ساعت Watch GS Pro مي‌توانيم به نظارت روي خواب و نظارت روي استرس اشاره كنيم.

درادامه براي آشنايي بيشتر با اين ساعت هوشمند، با جعبه‌گشايي اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران همراه باشيد:

تماشا در يوتيوب | تماشا در IGTV

انديشه متخصصينات شما درباره‌ي ساعت هوشمند آنر چيست؟

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات