پروژكتورهاي سوني، تصاوير بي‌نقصي را روي سطوح خميده نمايش مي‌دهد

يك‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
ويديو پروژكتور قابل حمل سوني، امكان پخش تصاوير 4K را روي سطوح خميده فراهم مي‌كند.
تبليغات

به‌انديشه متخصصين مي‌رسد پروژكتورهاي قابل حمل، آينده‌ي درخشاني خواهند داشت. پروژكتور قابل حمل سوني، علاوه‌بر نمايش تصاوير اچ‌دي، مي‌تواند تصويري بدون اعوجاج را روي سطوح خميده به نمايش بگذارد.

اين بدان معني است كه متخصصان مي‌توانند به راحتي تصاوير با كيفيت را روي سطوح خميده به‌صورتي شفاف و با كيفيت بالا به نمايش بگذارند. پروژكتور SXRD سوني، كوچكترين نمايشگر كريستال مايع جهان است كه با فناوري‌هاي خوب مربوط به طراحي پيكسل پيچ Sony، مي‌تواند رزولوشن فول اچ‌دي را روي تراشه‌ي نوع ۰.۳۷ به نمايش بگذارد. به‌طور معمول، محدود كردن پيكسل پيچ، باعث تارشدن تصوير مي‌شود كه دليل بروز چنين حالتي، نشت نور به المان نيمه‌هادي در الكترود پيكسل است. اما سوني لايه‌هاي محافظتي را براي جلوگيري از نشت نور و در جهت كمك به بهينه‌سازي ساختار پيكسل‌ها در انديشه متخصصين گرفته و با استفاده از اضافه كردن تكنيك توالي رنگ‌هاي جديد، منابع نور  RGB را مديريت مي‌كند تا بتواند رزولوشن، كنتراست و ميزان شفافيت تصوير را بالاتر ببرد.

مرجع متخصصين ايران ويديو پروژكتور سوني

بخش ديگري از اين كيت، درايو پردازش سيگنال با كيفيت بالايي بوده كه براي به حداكثر رساندن عملكرد پروژكتور SXRD طراحي شده است. اين بخش، باعث ارتقاء كيفيت تصوير در لبه‌ها و سطوح خميده مي‌شود و زماني كه از چندين پروژكتور به‌صورت همزمان استفاده كنيم، به يكپارچه شدن تصوير نهايي كمك مي‌كند. بدين ترتيب، آزادي عمل بيشتري در اختيار متخصصان قرار خواهد گرفت و از پروژكتورهاي قابل حمل در مكان‌هاي مختلف به‌راحتي استفاده كنند. سوني معتقد است كه بازار پروژكتورهاي قابل حمل رو به رشد است و انتظار مي‌رود كه در آينده محبوبيت بيشتري پيدا كند. از آنجايي كه پروژكتورها به‌صورت كامپكت و قابل حمل طراحي مي‌شوند و كيفيت تصاوير خوبي را در اختيار متخصصان قرار مي‌دهند، مي‌توانند بازار خوبي را براي خود رقم بزنند. البته فناوري معرفي‌شده‌ي سوني براي دستگاه‌هاي بسيار گران‌ارزش به‌كار برده مي‌شود ولي گمان آن مي‌رود با ورود ساير شركت‌ها به بازار، اين فناوري به‌زودي با ارزش مناسب‌تري در دسترس متخصصان قرار گيرد. شايد روزي فرا برسد كه نمايشگر 4K در جيب‌تان باشد و بتوانيد ويديوهاي دلخواه‌تان را در هر مكاني با كيفيت فوق‌العاده تماشا كنيد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات