گزارش اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران از افتتاح فروشگاه هواوي در بازار موبايل ايران

يك‌شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵
مطالعه 1 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
هواوي روز پنجشنبه، ۱۶ آبان از فروشگاه جديدي در بازار موبايل ايران رونمايي كرد. اين فروشگاه طي رويدادي با حضور اعضاي تحريريه‌ي اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران برگزار شد.
تبليغات

هواوي به‌عنوان يكي از بازيگران اصلي دنياي موبايل بر آن شد تا فروشگاهي جديد براي عرضه‌ي محصولاتش راه‌اندازي كند؛ اما نكته‌اي كه اين فروشگاه را متمايز مي‌كند، رويدادي است كه هواوي به مناسبت افتتاح فروشگاهش تدارك ديده بود، چراكه رويداد افتتاحيه‌ با حضور اعضاي هئيت تحريريه‌ي اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران برگزار شد و مي‌توان از آن به‌عنوان رويدادي براي ديدار مجدد با عاشقان تكنولوژي پس از نمايشگاه الكامپ ياد كرد. تجربه مطالعه از نزديك محصولات مبتني بر فناوري پيش از خريد آن‌ها، همواره بخشي لذت‌بخش و جدانشدني از تجربه خريد متخصصان علاقمند به دنياي تكنولوژي بوده است. باتوجه به اين امر، برندهاي مطرح در حوزه‌ي موبايل‌هاي هوشمند سعي در توسعه‌ي فروشگاه‌هاي منتخب تجربه‌ي محصول خود به‌منظور ايجاد اين تجربه‌ي دست اول براي متخصصان دارند.

هواوي تا به امروز فروشگاه‌هاي زيادي را در تهران و ساير شهرهاي كشور به‌منظور ايجاد تجربه نزديك كار با محصولات اين برند براي متخصصان ايراني بازگشايي كرده است؛ در همين راستا اين برند در پايان هفته گذشته فروشگاه جديد ديگري را در يكي از مراكز اصلي فروش موبايل‌هاي تلفن همراه تهران همراه‌با رويداد ويژه‌اي افتتاح كرد. در ادامه همراه باشيد تا در قالب ويدئو، نگاهي به اين فروشگاه هواوي داشته باشيم:

تماشا در آپارات | تماشا در يوتيوب

آيا شما از اين برندشاپ بازديد داشته‌ايد؟

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات