گزارش ويديويي اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران از بخش استارتاپ‌ها در نمايشگاه تراكنش ايران

دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵
مطالعه 1 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
يكي از بخش‌هاي حائز اهميت در نمايشگاه ITE 2019، جشنواره‌ي استارتاپي بود كه در آن كسب‌وكارهاي نوپا با ايده‌هاي جالبي شركت كرده بودند.
تبليغات

نمايشگاه تراكنش ايران، يكي از رويدادهاي حوزه‌ي پولي‌مالي كشور، چند روز پيش برگزار شد و در آن شركت‌هاي مختلفي آخرين دستاوردهاي خود را ارائه كردند. همان‌طور كه پيش‌ از‌ اين در اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران اين نمايشگاه را معرفي كرديم، در رويداد مذكور علاوه‌بر برگزاري كارگاه‌ها و سخنراني‌هاي مختلف دركنار نمايش آخرين دستاورد‌هاي شركت‌هاي فعال در حوزه‌ي بانكي و حضور چندين بانك داخلي، بخشي نيز به استارتاپ‌ها اختصاص داده شده بود.

نمايشگاه تراكنش ايران رويدادي فناورانه محسوب مي‌شود و درصدد پيوند هرچه‌ بيشتر فناوري با حوزه‌ي بانكي است؛ ازاين‌رو، استارتاپ‌هاي حاضر در اين نمايشگاه نيز با ايده‌هايي كه آميزه‌اي از رويكردهاي مالي و اقتصادي و بانكي بود، به آن گام نهاده بودند تا سرويس خود را معرفي كنند. درادامه، برخي از استارتاپ‌هايي را معرفي خواهيم كرد كه در نمايشگاه تراكنش ايران حاضر شده بودند. ما به بخش استارتاپ‌هاي نمايشگاه رفتيم تا با بخشي از جديد‌ترين ايده‌هاي اجرايي شده آشنا شويم. همراه گزارش ويديويي اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران باشيد:

تماشا در آپارات | تماشا در يوتيوب

شما چه استارتاپي در حوزه مالي مي‌شناسيد؟

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات