گزارش اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران از افتتاح فروشگاه اپل استور آي‌تك

چهارشنبه ۳ دي ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
اپل استور آي‌تك با افتتاح فروشگاهي در شهرستان لارستان استان فارس قصد دارد با انديشه متخصصيناتي متمايز، محصولات متنوعي به بازار عرضه كند. محصولات اپل و گجت‌هاي گوناگون بخشي از اين فروشگاه را تشكيل داده‌اند.
تبليغات

بخش درخورتوجهي از تمركز گروه آي‌تك روي محصولات اپل است و همواره تلاش كرده جديدترين محصولات اين شركت را در سريع‌ترين زمان ممكن موجود كند و به دست متخصصان برسد. ازآنجاكه آي‌تك در زمينه‌ي موبايل و تبلت و لپ‌تاپ فقط روي برند اپل تمركز دارد، خود را موظف دانسته تا واحد خدمات پس از فروش را با دستگاه‌هايي به‌روز مجهز كند و متخصص كارشناسان حرفه‌اي به تمام دغدغه‌هاي متخصصان اپل در زمينه‌ي همراهي پاسخ دهند.

در فروشگاه اپل استور آي‌تك، در زمينه‌ي لوازم جانبي موبايل راهكار مناسبي اتخاذ شده است. فارغ از محصولات انحصاري اپل، محصولاتي چون هدفون، اسپيكر، پاوربانك، كابل و شارژر، كيس و قاب براي برند‌هاي ديگر نيز عرضه مي‌شود. آي‌تك به فكر علاقه‌مندان گيم نيز بوده و سعي كرده است با موجود‌كردن انواع كنسول‌هاي بازي و لوازم جانبي، گجت‌هاي گيمينگ مخصوص موبايل و ارائه‌ي خدمات، تجربه‌ي متفاوتي براي متخصصان رقم بزند.

دفتر مركزي اپل استور آي‌تك در شهرستان لارستان استان فارس تأسيس شده است. اين ساختماني سه‌طبقه با طراحي مدرن حس بسيار جالبي به افراد القا مي‌كند. براي خريد محصولات به مراجعه‌ي حضوري نيازي نيست و اين گروه با راه‌اندازي وب‌سايتي، تمامي محصولات مورد‌نياز را براي خريد آماده كرده‌اند. شعار مجموعه‌ي آي‌‌تِك «متمايز باشيد» است. در‌ادامه، گزارشي از افتتاحيه فروشگاه آي‌تك را مي‌بينيد:

براي كسب اطلاعات بيشتر، مي‌توانيد به صفحه اينستاگرام آي‌تك و وب‌سايت اين فروشگاه مراجعه كنيد.

تماشا در آپارات | تماشا در IGTV

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات