مطالعه ويديويي گلكسي S21 سامسونگ

سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
گلكسي S21 به‌عنوان كوچك‌ترين عضو در خانواده پرچم‌دارهاي ۲۰۲۱ سامسونگ است كه امكانات و قابليت‌هاي شگفت‌انگيزي را در بدنه‌اي خوش‌ساخت و جمع‌وجور ارائه مي‌دهد.
تبليغات

بايد بدانيد كه گلكسي اس ۲۱ سامسونگ تفاوت‌هاي فاحشي با دو مدل بزرگ‌تر دارد. براي نمونه، پشت اين موبايل پلاستيكي است؛ درحالي‌كه دو مدل «پلاس» و «اولترا» از شيشه‌ي مقاوم «گوريلا گلس ويكتوس» بهره مي‌برند. به‌علاوه، نمايشگر مدل اولترا رزولوشن QHD و همراهي از قلم S Pen را ارائه مي‌دهد، درحالي‌كه دو مدل ديگر به رزولوشن Full HD محدود شده‌اند و از قلم S Pen هم همراهي نمي‌كنند. دوربين‌هاي اصلي و سلفي مدل اولترا هم برتري‌هاي چشم‌گيري در مقايسه با دو مدل ديگر دارد. با وجود اينكه گلكسي S21 امكانات كمتري را در مقايسه با S21 پلاس و به‌خصوص S21 اولترا ارائه مي‌دهد، ولي بازهم جزو موبايل‌هاي گران‌ارزش بازار به‌حساب مي‌آيد و از انديشه متخصصين ارزش دلاري، در سطح آيفون ۱۲ اپل قرار دارد.

بااين‌حال، چنانچه هيچ‌كدام از اعضاي خانواده گلكسي S20 يا گلكسي نوت 20 سامسونگ را نداريد و مي‌خواهيد موبايل اندرويدي جديدي بخريد، گلكسي S21 مي‌تواند يكي از بهترين انتخاب‌هايتان باشد؛ چراكه اين موبايل يكي از بهترين و كامل‌ترين تجربه‌هاي كار كردن با سيستم عامل اندرويد را در قالب بدنه‌اي جمع‌وجور و خوش‌دست و با دريايي از امكانات در اختيارتان قرار مي‌دهد. براي آشنايي بيشتر با گلكسي اس ۲۱ با مطالعه ويدئويي اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران از اين موبايل همراه باشيد:

مطالعه ويدئويي گلكسي S21

تماشا در يوتيوب | تماشا در IGTV

انديشه متخصصينات شما درباره‌ي گلكسي اس ۲۱ چيست؟

براي مقايسه ارزش روز موبايل سامسونگ در فروشگاه‌هاي مختلف و همچنين مقايسه دقيق مشخصات متخصص مي‌توانيد به بخش محصولات اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران مراجعه كنيد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات