مطالعه ويدئويي موبايل ويرا V5 صاايران

دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
مطالعه 1 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
ويرا V5 صاايران نخستين موبايل هوشمند صاايران است كه با دوربين سه‌گانه، حافظه‌ي ۳۲ گيگابايتي، اندرويد ۹ و ارزشي رقابتي به بازار كشورمان پا گذاشته است.
تبليغات

موبايل هوشمند ويرا V5 با برند صاايران فروخته مي‌شود؛ اما در چين توليد و ايرانسل آن را در ايران توزيع مي‌كند. صاايران نيز بر ايراني‌بودن موبايل هوشمندش اصرار نمي‌كند و با درج جمله‌ي Made in China در بسته‌بندي محصول، با موضوع شفاف برخورد مي‌كند. توجه كنيد صاايران ويرا V5 در بازار چين با نام Ulefone Note 7P شناخته مي‌شود. برچسب ارزشي ويرا V5 از همان ابتدا انتظارمان از كيفيت ساخت را پايين مي‌آورد. بدنه‌ي پلاستيكي و پوشش براق دو مشخصه‌ي ظاهري اصلي موبايل در اين بخش به‌شمار مي‌روند؛ به‌همين‌دليل، موبايل اقتصادي صاايران به‌سرعت اثرانگشت و كثيفي را به‌خود جذب مي‌كند.

مطمئناً ويرا V5 در جايگاه موبايل هوشمند اقتصادي، نمي‌تواند براي كساني مناسب باشد كه از موبايل هوشمندشان انتظار طراحي و كيفيت ساخت عالي، نرم‌افزار به‌روز و رابط متخصصي بهينه با جلوه‌ي بصري جذاب، ثبت تصاوير باكيفيت، عملكرد و بازدهي رضايت‌بخش براي اجراي بازي‌ها و استفاده‌هاي سنگين و شارژدهي و سرعت شارژ سريع را دارند.

مطالعه ويديويي ويرا V5

تماشا در يوتيوب | تماشا در IGTV

انديشه متخصصينات شما درباره‌ي ويرا V5 صاايران چيست؟

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات