گزارش اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران از بازديد رسانه‌اي سايت 5G و آزمايش سرعت در ساختمان مركزي ايرانسل

مرجع متخصصين ايران
صبح سه‌شنبه در ساختمان مركزي ايرانسل، گروهي از خبرنگاران حوزه‌ي ICT نخستين‌بار از سايت 5G، دومين سايت 5G ايران، بازديد و سرعت نسل پنجم تلفن‌همراه را آزمايش كردند.
تبليغات

روز چهارشنبه، اول مرداد ۱۳۹۹، ايرانسل با همكاري وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات نخستين سايت 5G ايران را در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوري اطلاعات تهران راه‌اندازي كرد. رئيس‌جمهور، دكترروحاني، در آيين افتتاح اين سايت كه در حاشيه‌ي جلسه‌ي هيئت‌دولت برگزار شد، با اعلام اين موضوع به‌عنوان «خبري خوش»، راه‌اندازي نسل پنجم تلفن‌همراه را «تحول بزرگ ديجيتال» دانست.

گزارش ويدئويي اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران

تماشا در يوتيوب | تماشا در آپارات | تماشا در IGTV

بيژن عباسي، مديرعامل ايرانسل در مراسم رونمايي گفت:

در سال‌هاي اخير، ايرانسل برنامه‌ريزي‌هاي زيادي براي دستيابي به تكنولوژي‌هاي جديد كرده است و امروز كه در حال آزمايش نسل 5 اينترنت در ساختمان ايرانسل هستيم، نتيجه‌ي برنامه‌ريزي در سال‌هاي اخير است.

در مراسم روز جاري، پس از انجام چند آزمايش سرعت رسمي نسل پنجم كه با سيم‌كارت ايرانسل و با استفاده از موبايل‌ با قابليت 5G انجام شد، خبرنگاران حاضر در اين مراسم نيز توانستند با آزمايش سرعت‌هاي متعدد و مطالعه سيم‌كارت موجود در موبايل و مشاهده‌ي شناسه‌ي شبكه‌ي تلفن‌همراه ايرانسل، از نزديك سرعت بيش از ۱/۵۱۸ گيگابيت‌برثانيه را در شبكه‌ي 5G ايرانسل تجربه كردند. 

مرجع متخصصين ايران مديرعامل ايرانسل بيژن عباسي در زمان سخنراني

پيش‌از‌اين و در شهريور ۱۳۹۶ نيز، ايرانسل نخستين آزمايش شبكه‌ي 5G در ايران را انجام داد و نمونه‌اي از شبكه‌ي كامل (End to End) نسل پنج شامل هسته‌ي شبكه و راديو را در حضور محمدجواد آذري‌جهرمي، وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، آزمايش كرده بود. در اين مراسم، مديرعامل ايرانسل با قدرداني از همكاري وزير ارتباطات، ابراز اميدواري كرد با دريافت موبايل‌هاي تلفن‌همراه جديد سفارش‌داده‌شده با قابليت همراهي از «تجميع فركانس»، به‌زودي آزمايشس سرعت‌هاي نزديك به دوبرابر سرعت فعلي، در حضور خبرنگاران انجام خواهد شد.

مرجع متخصصين ايران تست سرعت 5G ايرانسل

از انديشه متخصصينات شما، چه آينده‌اي در انتظار 5G در ايران است؟

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات