از اپليكيشن Samsung Notes بيشتر بدانيد

سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
نرم‌افزار سامسونگ Notes مكمل قلم S Pen است كه حالا بيش‌ازپيش متخصصدي شده و به‌لطف ويژگي‌هاي جديد، بيشتر مي‌توان به آن به‌عنوان نرم‌افزار يادداشت‌برداري تكيه كرد.
تبليغات

ماجراجويي كهكشاني‌هاي بزرگ و داراي قلم سامسونگ، از سال ۲۰۱۱ شروع شد. وجه تمايز گلگسي نوت‌ها، قلم هوشمند و كارآمد و ابعاد بزرگ‌تر و مناسب‌تر براي يادداشت‌برداري بود. حالا با گذشت ۹ سال، گلگسي نوت ۲۰ اولترا آخرين دستاورد سامسونگ براي استفاده عاشقان خانواده‌ي نوت است كه با تأخير ۹ ميلي‌ثانيه، بيش‌ازپيش براي طرفداران S Pen جذاب به‌انديشه متخصصين مي‌آيد.

قلم هوشمند سامسونگ به‌تنهايي نمي‌تواند شرايط ايدئالي از يادداشت‌برداري براي متخصص رقم بزند؛ بنابراين، داشتن محيط نرم‌افزاري مناسب براي اين كار، مي‌تواند شرايط را براي نوشتن با S Pen سامسونگ بهبود دهد. نرم‌افزار Samsung Note نرم‌افزاري بود كه تاكنون متخصصان خانواده‌ي نوت از آن براي يادداشت‌برداري استفاده مي‌كردند؛ اما حالا سامسونگ با افزودن امكانات بيشتر و جديد، از اهميت بيشتر اين نرم‌افزار خبر مي‌دهد.

نخستين نكته‌اي كه در نرم‌افزار نوت سامسونگ ما را جذب خود كرد، تعامل مناسب آن با سيستم‌عامل ويندوز و سرويس One Note مايكروسافت و همگام‌سازي خودكار آن بود. درصورتي‌‌كه حساب متخصصي مايكروسافت شما روي هر دو دستگاه سامسونگ و ويندوزي‌تان دردسترس باشد و به اينترنت نيز متصل باشيد، با نوشتن هر يادداشت جديد، پس از ۲۵ ثانيه در نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا و پس از ۴۵ ثانيه در نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس، مي‌توانيد ازطريق One Note مايكروسافت در ويندوز نيز به آن دسترسي داشته باشيد.

خيلي از مواقع براي يادداشت‌برداري، به اسنادي با فرمت‌هايي نظير PDF و DOCX نياز پيدا مي‌كنيم. سامسونگ در نسخه‌ي جديد Samsung Note امكان درون‌ريزي فرمت‌هاي محبوب و امكان خروجي‌گرفتن با آن‌ها را نيز فراهم كرده است. تبديل دست‌خط به متن و طبقه‌بندي‌هاي بهينه و امكان تغيير پس‌زمينه‌ي تصاوير نيز از ساير ويژگي‌‌هاي نوت جديد سامسونگ است.

از ديگر قابليت‌هاي جذاب و متخصصدي سامسونگ نوت، امكان يادداشت‌برداري هم‌زمان با ضبط صدا است. اين ويژگي زماني مي‌تواند بسيار متخصصدي باشد ‌كه بخواهيد هم‌زمان با صداي ارائه‌دهنده يادداشت‌برداري كنيد. درادامه، با قابليت‌هاي ذكرشده بيشتر آشنا مي‌شويم:

تماشا در يوتيوب | تماشا در IGTV

آيا شما متخصصان اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران نيز از اپليكيشن Samsung Notes استفاده كرده‌ايد؟ درصورت استفاده، لطفاً تجربه‌هايتان را با ما و ديگران خوانندگان در ميان بگذاريد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات