پلي استيشن 5 يا ايكس باكس سري ايكس؛ كدام كنسول مناسب شما است؟

شنبه ۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
با عرضه‌ي كنسول‌هاي نسل نهم، سوالي مهم مطرح مي‌شود. كدام يك از كنسول‌هاي پلي استيشن ۵ و ايكس‌ باكس سري ايكس براي شما مناسب است؟
تبليغات

تماشا ويدئو

تماشا در يوتيوب | تماشا در IGTV

مايكروسافت با ساختن قوي‌ترين كنسول نسل نهم، قصد دارد خاطرات تلخ چند سال ابتدايي نسل ۸ و كنسول ايكس باكس وان را از ذهن متخصصان پاك كند. مايكروسافت نسل قبل كنسول‌هاي بازي را با دستگاهي ضعيف‌تر و گران‌تر و مجموعه‌اي از سياست‌هاي اشتباه شروع كرد؛ اما اين بار ردموندي‌ها تصميم گرفته‌اند تا با ساخت و طراحي كنسولي كه ۴ برابر از ايكس باكس وان ايكس قوي‌تر است، عنوان «قوي‌ترين كنسول جهان» را به‌هر ارزشي به‌دست بياورند. باتوجه به استفاده‌ي مكرر از اين عبارت در تبليغ‌هاي ايكس باكس، به‌انديشه متخصصين مي‌رسد مايكروسافت از عملكرد تيم سخت‌افزاري خود رضايت دارد.

مرجع متخصصين ايران طراحي كنسول ايكس باكس سري ايكس
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران

پلي استيشن ۵ با تجهيز به سخت‌افزاري توانمند و طراحي خاص در كنار همراهي عالي سوني و استوديو‌هاي انحصاري آن، نويد نسلي فوق‌العاده در دنياي گيم و براي عاشقان بازي مي‌دهد. پس از ۷ سال از ورود به نسل هشتم كنسول‌هاي بازي، زمان مهاجرت و آغاز دوره‌اي جديد فرا رسيده است. پس از ماه‌ها شايعه، بالاخره كنسول‌هاي نسل نهمي سوني و مايكروسافت با بهبود‌هاي متعددي به بازار عرضه شدند تا خبر از جهشي در تجربه‌ي بازي‌هاي ويديويي بدهند. توان پردازشي بسيار خوب پلي استيشن 5 براي اجراي بازي‌ها با بالاترين سطح كيفيت بافت‌ها و نرخ ۶۰ فريم‌بر‌ثانيه در بسته‌اي با ارزش ۵۰۰ دلار ستودني است. عملكرد بسيار آرام و بي‌صدا نيز توان مهندسي بالاي سوني را نشان مي‌دهد. به‌لطف SSD فوق‌سريع اختصاصي، اجراي بازي‌ها، زمان لودينگ و Fast Travel به شكل چشمگيري كاهش يافته‌اند و ديگر با تاخيري در گيم‌پلي خود و انتظار براي لود مراحل مختلف مواجه نخواهيد بود.

مرجع متخصصين ايران پلي استيشن ۵ ديسك خور- PS5

PS5 كنسولي ايده‌آل براي آن دسته از متخصصاني است كه به‌دنبال تجربه‌اي پايدار و مطمئن در طول نسل نهم هستند. همراهي عالي سوني و استوديو‌هاي فرست پارتي فوق‌العاده‌ي اين شركت، سال‌هاي جذابي براي گيمرها به ارمغان خواهد آورد. البته با توجه به ارزش بيشتر بازي‌هاي نسل جديد و نبود سرويسي مانند گيم‌پس، بايد آماده‌ي پرداخت هزينه‌هاي بيشتري باشيد. براي ما متخصصان ايراني كه با ارزش‌هاي نجومي و نوسان نرخ ارز دست‌به‌گريبان هستيم، ايكس باكس سري ايكس با سرويس اشتراكي گيم‌پس و انبوهي از بازي‌هاي باكيفيت نسل‌هاي گذشته مي‌تواند انتخاب بسيار مناسبي باشد؛ به‌ويژه كه ردموندي‌ها انتشار بازي‌هاي انحصاري آتي‌شان در روز عرضه را نيز براي متخصصان گيم‌پس وعده داده‌اند.

شما طرفدار كدام كنسول هستيد؟

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات