موبوي از ساعت هوشمند تيك واچ پرو 3 GPS رونمايي كرد

يك‌شنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
ساعت هوشمند تيك‌واچ پرو 3 GPS از تراشه اسنپدراگون ور ۴۱۰۰ قدرت مي‌گيرد و از صفحه‌نمايشي با پنل AMOLED برخوردار است.
تبليغات

موبوي از شركت‌هاي فعال در زمينه گجت‌هاي پوشيدني محسوب مي‌شود كه از جمله محصولات اين شركت مي‌توان به سري ساعت هوشمند تيك‌واچ و هدست‌هاي تيك‌پادز اشاره كرد. حال، زمان آن فرا رسيده تا شركت موبوي جديدترين محصول خود را به علاقه‌مندان و طرفداران معرفي كند.

تيك‌واچ پرو 3 GPS پاسخ جديد به نياز متخصصاني است كه ساعت هوشمندي شيك و دركنار آن با ويژگي‌هاي منحصربه‌فرد مي‌خواهند. از مهم‌ترين تفاوت‌هاي تيك‌واچ پرو 3 GPS نسبت به نسل پيشين را مي‌توان برخورداري از تراشه اسنپدراگون ور ۴۱۰۰ كوالكام دانست. درواقع محصول جديد موبوي اولين ساعت هوشمندي محسوب مي‌شود كه مجهز به تراشه اسنپدراگون ور ۴۱۰۰ شده است.

مرجع متخصصين ايران طراحي ظاهري ساعت هوشمند تيك واچ پرو 3 GPS

مقام‌هاي شركت موبوي در مورد ساعت جديد خود مي‌گويند كه در اين محصول نيز از صفحه‌نمايشي دو لايه استفاده شده است. نسخه دوم فناوري Dual Layer Display شركت موبوي به‌گونه‌اي فعاليت مي‌كند كه متخصص در فعاليت‌هاي روزمره به صفحه‌نمايشي با پنل AMOLED دسترسي دارد و در زماني‌كه فعاليت متخصص با دستگاه به اتمام رسيد، پنل TN فعال مي‌شود تا اعلانات مختلف ازجمله فعاليت‌هاي روزانه، ساعت، تاريخ، گام‌شمار و موارد ديگر را دراختيار متخصص قرار دهد. چنين اقدامي به كاهش هرچه بيشتر مصرف انرژي كمك مي‌كند.

مرجع متخصصين ايران ساعت هوشمند تيك واچ پرو 3 GPS

ميزان ظرفيت باتري در تيك‌واچ پرو 3 GPS نسبت به مدل پيشين با افزاشي ۴۰ درصدي همراه است و در مقايسه با مدل ۲۰۱۸ نيز از ۲۸ درصد وزن كمتري بهره مي‌برد. به‌گفته‌ي مقام‌هاي موبوي، ميزان عمر مفيد باتري در حالت هوشمند به ۷۲ ساعت و در حالت ضروري نيز به ۴۵ روز مي‌رسد. در حالت ضروري بسياري از امكانات ساعت هوشمند غيرفعال مي‌شوند تا انرژي ذخيره‌شده در باتري براي مدت بيشتري باقي بماند.

مرجع متخصصين ايران واچ فيس‌هاي ساعت هوشمند تيك واچ پرو 3 GPS

شركت موبوي براي محصول جديد خود حسگرهاي پيشرفته‌تر و بيشتري نسبت به مدل پيشين در انديشه متخصصين گرفته است كه شامل سنجش ميزان اكسيژن در خون، ضربان قلب، نظاره‌گر استرس، كمك به برطرف‌سازي استرس، كمك به كاهش ضربان قلب و موارد ديگر مي‌شود.

برخورداري از برنامه‌هاي ورزشي مختلف سبب مي‌شود كه تيك‌واچ پرو 3 GPS به گزينه‌اي بسيار مناسب براي ورزشكاران نيز تبديل شود. علاوه بر آن، ظاهري شيك و زيبا نيز اجازه مي‌دهد كه در طول روز تيك‌واچ پرو 3 GPS را به‌همراه داشته باشيد. انتظار مي‌رود محصول جديد موبوي در ۵ اكتبر (۱۴ مهر) با برچسب ارزش ۲۹۹ دلاري يا ۲۸۹ پوندي روانه بازار ايالات متحده و بريتانيا شود. هنوز برنامه‌اي براي عرضه تيك‌واچ پرو 3 GPS به بازارهاي ديگر دنيا ارائه نشده است؛ اما دور از ذهن نيست كه به‌زودي شاهد ورود ساعت هوشمند جديد موبوي به بازارهاي سراسر دنيا باشيم.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات