وان پلاس از رونمايي ساعت هوشمند در آينده‌ نزديك خبر داد

جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
وان پلاس با انتشار تيزري در صفحه رسمي توييتر خود از امكان رونمايي ساعت هوشمندي در آينده‌اي نزديك گفت.
تبليغات

پس از انتشار شايعات متعددي، اين شركت چيني تأييد كرد كه وان‌پلاس واچ واقعيت دارد و به‌زودي علاقه‌مندان قادر به دريافت اطلاعات بيشتر از آن خواهند بود. چنين اطلاعاتي با انتشار تيزري در صفحه رسمي توييتر وان‌پلاس تأييد شده است. در توييت ذكر مي‌شود كه به‌زودي شركت چيني ساعتي هوشمند به اكوسيستم خود اضافه خواهد كرد.

انتشار چنين توييتي در زماني رخ مي‌دهد كه فاصله بسيار كمي از معرفي وان پلاس 8t، موبايل هوشمند پرچم‌دار جديد اين شركت مي‌گذرد. رونمايي ساعتي هوشمند، برنامه‌اي است كه وان‌پلاس از سال ۲۰۱۶ تاكنون دنبال مي‌كند؛ اما بنا به دلايل مختلف هنوز موفق به انجام آن نشده و شايد دليل آن را بتوان وجود رقبايي سرسخت مانند اپل واچ و همچنين ساعت‌هاي هوشمند شركت‌هايي ازجمله سامسونگ عنوان كرد.

گزارش‌ها نشان مي‌دهند وان‌پلاس در سال ۲۰۱۶ محصولي آماده براي عرضه به بازار داشت؛ اما به دليل اينكه كيفيت محصول نهايي نتوانست انديشه متخصصين مقام‌هاي ارشد شركت وان‌پلاس را جلب كند، كنار گذاشته شد. درواقع مقام‌هاي بلندپايه شركت چيني براي جلوگيري از آسيب وارد شدن به برند وان‌پلاس از معرفي و عرضه ساعت هوشمند اين شركت صرف‌انديشه متخصصين كردند.

در آن سال‌ها بسياري از شركت‌هاي سازنده موبايل هوشمند به ساخت ساعت هوشمند نيز روي آوردند؛ اما تنها شركت‌هايي مانند اپل و سامسونگ بودند كه توانستند موفقيتي در اين زمينه كسب كنند. حال، به‌انديشه متخصصين مي‌رسد كه وان‌پلاس توانسته محصولي درخور توليد كند. رونمايي و عرضه وان‌پلاس واچ در حالي رقم خواهد خورد كه شركت‌هاي اوپو، ريلمي و ويوو همگي موفق به توليد و عرضه دستبندهاي سلامت و ساعت‌هاي هوشمند به بازار شده‌اند.

مرجع متخصصين ايران توييت تيزر ساعت هوشمند وان پلاس

چندي پيش نامي از ساعت هوشمند وان‌پلاس در فهرست رگولاتوري ثبت شده بود و يكي از متخصصان سابق شركت چيني نيز به رسانه‌ها گفت كه وان‌پلاس در حال ساخت ساعتي هوشمند است. بااين‌حال، توييت ارسالي ازطريق صفحه رسمي وان‌پلاس سبب مي‌شود كه گفته‌ها از حالت شايعه خارج شده و رنگ‌وبوي واقعيت به خود بگيرند. ازآنجاكه شركت وان‌پلاس از هم‌اكنون شروع به تبليغ در مورد ساعت هوشمند جديد و افزودن آن به اكوسيستم خود كرده است، مي‌توان انتظار داشت كه وان‌پلاس واچ تا انتهاي سال ۲۰۲۰ رونمايي شود.

در تيزر اشاره مي‌شود كه اولين بازار مدانديشه متخصصين براي ساعت هوشمند وان‌پلاس بازار هند خواهد بود و پس از عرضه به اين بازار، شاهد ورود وان‌پلاس واچ به بازارهاي ديگر جهان خواهيم شد. متأسفانه اطلاعات بسيار كمي از وان‌پلاس واچ دراختيار داريم. درواقع تنها مي‌دانيم كه محصول جديد شركت چيني از صفحه‌اي با طراحي گرد برخوردار است و احتمالاً از سيستم‌عامل اندرويد ور استفاده مي‌كند. بااين‌حال، انتظار مي‌رود از انديشه متخصصين مشخصات سخت‌افزاري در وان‌پلاس واچ از آخرين تراشه سري اسنپدراگون ور ساخت كوالكام استفاده شود.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات