ساعت هوشمند شيائومي مي واچ لايت معرفي شد

پنج‌شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
ساعت هوشمند شيائومي مي واچ لايت از GPS برخوردار است و با ارزش ۴۵ دلار راهي بازار مي‌شود.
تبليغات

شيائومي رسما ساعت هوشمند مي واچ لايت را معرفي كرد. اين ساعت هوشمند براساس ردمي واچ ساخته شده است كه ماه گذشته در كشور چين عرضه شد.

مي واچ صفحه‌نمايش رنگي ۱٫۴ اينچي لمسي با وضوح ۳۲۰ در ۳۲۰ پيكسل دارد. تراكم پيكسلي اين صفحه‌نمايش به ۳۲۳ پيكسل بر هر اينچ مي‌رسد و از قابليت تنظيم خودكار روشنايي بهره مي‌برد. شيائومي اعلام كرده است كه براي اين محصول بيش از ۱۲۰ عدد فيس واچ طراحي شده و هر كدام از آن‌ها اطلاعاتي مورد انديشه متخصصين متخصص را نشان مي‌دهد.

مي واچ لايت با گام‌شمار خودكار راهي بازار شده است و از ۱۱ نوع حالت ورزشي مختلف همراهي مي‌كند. از جمله اين حالت‌هاي ورزشي مي‌توانيم به ورزش كردن بيرون از خانه، دوچرخه‌سواري خارج از خانه، دوچرخه‌سواري داخل خانه، دويدن روي تردميل، شنا كردن در آب‌هاي آزاد، شنا كردن در استخر، فري استايل، كريكت، تركينگ، دويدن و راه رفتن اشاره كرد.

مرجع متخصصين ايران مي واچ لايت

از ويژگي‌هاي اين ساعت هوشمند شيائومي حسگر خواب و حسگر ضربان قلب و تنظيم‌كننده تنفس است. اين حسگرها به كاهش ميزان استرس كمك مي‌كنند. از ساير ويژگي‌هاي مي واچ لايت مي‌توانيم به امكان برقراري تماس، دريافت SMS، زنگ هشدار و نمايش اعلان‌ها، پخش موسيقي، پيدا كردن موبايل و نمايش آب‌و‌هوا اشاره كنيم.

اين محصول جديد شيائومي داراي GPS است كه ردمي واچ از آن بهره نمي‌برد. در كنار GPS اين محصول از GLONASS و Barometer برخوردار است.

مرجع متخصصين ايران ساعت هوشمند مي واچ لايت

ساعت هوشمند جديد شيائومي با يك باتري ۲۳۰ ميلي‌آمپر ساعتي راهي بازار شده است كه ۹ روز اين ساعت را روشن نگه مي‌دارد و براي شارژ كردن باتري تنها به دو ساعت زمان نياز است.

بندهاي مختلفي براي اين ساعت در انديشه متخصصين گرفته شده است؛ بندهايي در رنگ‌هاي صوتي، كرم، مشكي، سرمه‌اي و سبز كه مي‌توانند انديشه متخصصين افرادي زيادي را به خود جلب كنند.

اين ساعت هوشمند با ارزش ۴۵ دلار راهي بازار خواهد شد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات