Amazfit دو مدل ساعت هوشمند جديد به بازار عرضه مي‌كند

سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
Amazfit كه بيشتر براي توليد و عرضه گجت‌ پوشيدني هوشمند شناخته مي‌شود، دو مدل ساعت هوشمند به نام‌هاي GTR 2e و GTS 2e را معرفي كرد.
تبليغات

۲۲ سپتامبر (۱ مهر) اميزفيت (Amazfit) دو مدل ساعت هوشمند به نام‌هاي GTS 2 و GTR 2 را روانه بازار كرد؛ محصولاتي كه حالا مدل‌ به‌روزه‌شده‌ي آن‌ها معرفي شده است و به‌زودي راهي بازار خواهد شد. از جمله ويژگي‌هايي كه در مدل‌هاي به‌روزشده مشاهده مي‌شود، كاهش ۲۰ درصدي ارزش در كنار افزايش طول عمر باتري است.

دو مدل جديد به نام‌هاي GTR 2e و GTS 2e مانند مدل‌هاي قبلي داراي ارتباطات Wi-Fi نيستند و براي دسترسي به اينترنت بايد به موبايل هوشمند متخصص متصل شوند. درواقع حذف ارتباطات Wi-Fi علت كاهش ۲۰ درصدي ارزش مدل‌هاي جديد نسبت به GTS 2 و GTR 2 است.

اميزفيت GTS 2e مدلي با صفحه‌نمايش مستطيل‌شكل است و باتري ۲۴۶ ميلي‌آمپر ساعت دارد. وزن اين مدل به ۲۵ گرم مي‌رسد و از تراشه NFC در آن استفاده شده است. با حذف ارتباطات Wi-Fi و در حالتي كه از آن تنها به‌عنوان ساعت استفاده شود، طول عمر باتري GTS 2e به ۲۴ روز با هر بار شارژ كامل و به ۱۴ روز در حالت استفاده از تمامي امكانات مي‌رسد.

مرجع متخصصين ايران ساعت هوشمند اميزفيت GTR 2e

مانند GTR 2، مدل‌ GTR 2e اميزفيت در ۳ رنگ‌ به بازار راه مي‌يابد؛ اما خبري از مدل كلاسيك نخواهد بود و تنها مدل اسپرت آن عرضه مي‌شود. برخلاف GTS 2e و GTS 2، مدل GTR 2e مانند GTR 2 از صفحه‌نمايش دايره‌اي با پنل AMOLED استفاده مي‌كند.

ظرفيت باتري GTR 2e به ۴۷۱ ميلي‌آمپر ساعت رسيده است كه عمر مفيد آن را در استفاده حداكثري از امكانات ساعت هوشمند، به ۲۴ روز مي‌رساند؛ عمر مفيد باتري GTR 2 به ۱۴ روز مي‌رسد. ساعت هوشمند GTR 2e در حالتي كه تنها به‌عنوان ساعت استفاده شود، با هر بار شارژ كامل باتري تا ۴۵ روز از شارژ مجدد بي‌نياز خواهد بود.

هردو مدل جديد ساعت‌ هوشمند اميزفيت با ارزشي معادل ۱۲۰ دلار روانه بازار چين خواهند شد. گفته مي‌شود پيش‌فروش محصولات ذكرشده از ۲۴ دسامبر (۴ دي) آغاز خواهد شد. شركت اميزفيت مشخص نكرده است كه به غير از چين، دو ساعت هوشمند جديد خود را راهي كدام بازارها خواهد كرد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات