ايرباد ال جي Tone Free FN7 با ويژگي كنترل فعال نويز محيط معرفي شد

دوشنبه ۱ دي ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
ايرباد ال‌جي Tone Free FN7 با برخورداري از امكانات بيشتر، تنها ۳۰ دلار از مدل پيشين گران‌تر است و با ارزش ۱۸۰ دلار روانه بازار مي‌شود.
تبليغات

برخورداري از ويژگي كنترل فعال نويز محيط (ANC) به يكي از ترندهاي محبوب ايرباد و به‌خصوص مدل‌هاي «واقعا بي‌سيم» تبديل شده است. آخرين محصولات معرفي‌شده به بازار با اين ترند، ايرباد ال‌جي Tone Free FN7 نام دارد كه علاوه بر امكانات بهينه‌تر نسبت به نسل پيشين، از ويژگي كنترل فعال نويز محيط استفاده مي‌كند.

برخورداري از ويژگي‌هاي مختلف سبب ‌شده است ايرباد ال‌جي Tone Free FN7 در مقايسه با مدل Tone Free FN6 كمي گران‌تر به بازار راه يابد و به ‌جاي برچسب ارزش ۱۵۰ دلاري مدل پيشين، ۱۸۰ دلار ارزش داشته باشد. البته شركت كره‌اي به مناسبت تعطيلات عيد كريسمس، پيشنهاد ويژه‌اي در انديشه متخصصين گرفته است و علاقه‌مندان مي‌توانند ايرباد ال‌جي Tone Free FN7 را تا پايان روز ۲۷ دسامبر (۷ دي) به ارزش ۱۵۰ دلار خريداري كنند. ايرباد جديد شركت كره‌اي با ارزش ذكرشده از طريق وب‌سايت رسمي ال‌جي و فروشگاه‌هاي مورد تأييد شركت كره‌اي فروخته مي‌شود.

ايرباد جديد شركت كره‌اي محصول همكاري ال‌جي و Meridian Audio است تا امكان ارائه كيفيت بي‌نظيري به متخصصان فراهم شود. درواقع سران ال‌جي مدعي هستند كه متخصصان با استفاده از ايرباد جديد اين شركت، تجربه‌اي شبيه به گوش دادن موسيقي با استفاده از بلندگوي حرفه‌اي خواهند داشت. ال‌جي براي توضيح امكانات و كيفيت پخش صدا در سري Tone Free FN6، دقيقا از چنين جملاتي استفاده كرده بود؛ اما آنچه به توضيحات ايرباد ال‌جي Tone Free FN7 اضافه شده است، در برخورداري از ويژگي كنترل فعال نويز محيط خلاصه مي‌شود.

مرجع متخصصين ايران ايرباد ال جي Tone Free FN7

از ديگر پيشرفت‌هاي ايرباد ال‌جي Tone Free FN7 نسبت به نسل پيشين، عمر مفيد باتري است. عمر مفيد FN6 در حدود ۶ ساعت است كه با استفاده از جعبه شارژ همراه ايرباد به ۱۸ ساعت مي‌رسد؛ اما اين مدت‌زمان در FN7 با درانديشه متخصصينگرفتن استفاده از جعبه شارژ به ۲۱ ساعت خواهد رسيد؛ البته اين مدت شارژدهي تنها در شرايطي رخ مي‌دهد كه حالت كنترل فعال نويز محيط غيرفعال باشد. با فعال‌سازي ANC  عمر مفيد ايرباد ال‌جي Tone Free FN7 با درانديشه متخصصينگرفتن استفاده از جعبه شارژ، به ۱۵ ساعت كاهش مي‌يابد.

ال‌جي در مورد ويژگي كنترل فعال نويز محيط FN7 توضيح مي‌دهد كه هر ست ايرباد از ۳ ميكروفون (در مجموع ۶ ميكروفون) برخوردار است تا صداهاي  پيرامون متخصص را مطالعه و براي بهبود تجربه متخصصي، نويزها را حذف كنند. از اين فناوري در محصولاتي از جمله ايرپاد پرو و Jabra Elite 85t نيز استفاده مي‌شود.

در كنار ويژگي‌هاي جديد، برخي از امكانات مشترك  FN6 و FN7 نيز بهبود يافته‌اند؛ براي مثال مي‌توان به پنل لمسي ايرباد اشاره كرد كه در دريافت فرامين دقيق‌تر شده است و از ژست‌هاي بيشتري همراهي مي‌كند. ايرباد ال‌جي Tone Free FN7 مانند نسخه پيشين، از گواهي IPX4 (مقاومت در برابر نفوذ قطرات آب) و فناوري شارژ بي‌سيم برخوردار است.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات