تصاوير نمونه اوليه اپل واچ قابليت‌هاي نرم‌افزاري آن را به نمايش مي‌گذارد

سه‌شنبه ۹ دي ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
يكي از متخصصان توييتر به‌تازگي تصاوير نمونه‌ي اوليه‌ي اپل واچ را منتشر كرده و برخي از قابليت‌هاي نرم‌افزاري آن را به نمايش گذاشته است.
تبليغات

سال ۲۰۱۴ اپل براي اولين ‌بار پس از مرگ استيو جابز، دسته‌اي جديد در محصولاتش ايجاد كرد و بعد از ماه‌ها گمانه‌زني، در رويداد سنتي‌اش در ماه سپتامبر همان سال، از محصول جديدي موسوم به اپل واچ رونمايي كرد كه در حقيقت ساعت هوشمند اپل است. اپل در اين ساعت از مجموعه نرم‌افزار و حسگرهايي استفاده كرد كه باعث محبوبيت بسيار بالاي آن شد؛ به‌طوري كه اپل واچ اكنون پرفروش‌ترين ساعت هوشمند بازار محسوب مي‌شود. حال يكي از متخصصان توييتر تصاوير جالبي از نمونه‌ي اوليه‌ي نسل نخست اپل واچ يا به‌اصطلاح «نسخه‌ي وانيلا» به اشتراك گذاشته است.

اپل معمولاً نمونه‌هاي آزمايشي محصولات خود را از بين مي‌برد؛ اما ظاهر يكي از آن‌ها باقي مانده و تصاويري از نخستين نرم‌افزارهاي ساعت هوشمند كوپرتينويي‌ها را به اشتراك گذاشته است. تصاوير منتشرشده، نمونه‌ي اوليه اپل واچ را داخل يك قاب امنيتي، به‌منظور دور ماندن از چشم رسانه‌ها نشان مي‌دهند. علاوه بر اين، نسخه‌‌ آزمايشي watchOS و برنامه‌ي Lisa Tester در تصاوير ديده مي‌شوند و نمايي از صفحه‌ي Home نمونه‌ي اوليه اپل واچ ارائه مي‌دهند.

مرجع متخصصين ايران نمونه‌ي اوليه اپل واچ محفوظ شده در قاب
مرجع متخصصين ايران نمونه‌ي اوليه اپل واچ محفوظ شده در قاب
مرجع متخصصين ايران نمونه‌ي اوليه اپل واچ محفوظ شده در قاب
مرجع متخصصين ايران نمونه‌ي اوليه اپل واچ محفوظ شده در قاب
مرجع متخصصين ايران نمونه‌ي اوليه اپل واچ محفوظ شده در قاب

به دليل وجود قاب امنيتي، دكمه‌ي چرخان (Digital Crown) نمونه‌ي اوليه‌ي اپل واچ در اين تصاوير ديده نمي‌شود؛ اما اكانت توييتري AppleDemoYT، تصويري ديگري منتشر كرده است كه نشان مي‌دهد نمونه اوليه‌ي اپل واچ مجهز به دكمه‌ي چرخان است. يكي از تصاوير، هشدار عدم تأييد دستگاه به‌وسيله‌ي FCC را نمايان مي‌كند؛ بدين مفهوم كه محصول يادشده به هيچ ‌وجه قابل فروش فروش نيست. برخي از نرم‌افزارها شبيه به رابط متخصصي نهايي watchOS 1.0 UI هستند؛ اما يكي از برجسته‌ترين برنامه‌ها، تصويري از ليزا سيمپسون است كه اشاره‌اي به رايانه اپل ليزا دارد؛ برنامه مذكور مي‌تواند براي آزمايش صفحه‌ي‌‎ هوم و ساير عملكردها استفاده شود.

افشاي محصولات از تيم آزمايش داخلي اپل به‌ندرت اتفاق مي‌افتد؛ زيرا با توجه به قرارداد عدم افشا (NDA) تا مدت‌ها حق افشاي پروژه‌ها را نخواهد داشت. جداي از اپل واچ، به‌تازگي تصاويري از خط مونتاژ آيفون در سال ۲۰۰۷ اپل و برخي آزمايش‌هاي كنترل كيفيت آن منتشر شده است.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات