صفحه‌ نمايش پوشيدني TCL در CES 2021 معرفي شد

سه‌شنبه ۲۳ دي ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
مطالعه 1 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
در CES 2021 شاهد معرفي محصول جالبي از طرف TCL بوديم. اين شركت از نمونه آزمايشي صفحه ‌نمايش پوشيدني در قالب يك عينك، رونمايي كرد.
تبليغات

به گزارش The Verge، شركت TCL در CES 2021 از نمونه آزمايشي صفحه‌نمايش پوشيدني رونمايي كرد كه سال‌ها روي ساخت آن كار كرده و حالا نزديك به عرضه در بازار است.

در حال حاضر اين محصول كه با نام «صفحه‌نمايش پوشيدني تي‌سي‌ال» شناخته مي‌شود، روي يك عينك قرار گرفته است. اين عينك از دو صفحه‌نمايش mini OLED تشكيل شده است كه از وضوح تصوير ۱۰۸۰ بهره مي‌برند. محصول TCL عينك واقعيت مجازي نيست و نقش يك صفحه‌نمايش پوشيدني شخصي را براي متخصصان ايفا مي‌كند. صفحه‌نمايش پوشيدني اين ذهنيت را ايجاد مي‌كنند كه متخصص در حال تماشاي ويدئوي روي يك صفحه‌نمايش بسيار بزرگ است.

البته براي استفاده از اين عينك بايد آن را با كابل USB-C به دستگاهي متصل كنيد. TCL ادعا كرده است كه اين عينك چيزي شبيه يك صفحه‌نمايش ۱۴۰ اينچي با فاصله چهارمتري از متخصص را پيش رو قرار مي‌دهد. تراكم اين صفحه‌نمايش ۴۹ پيكسل در هر اينچ است و  توانايي پخش تصاوير سه‌بعدي دارد.

TCL هنوز ارزش مدل تجاري اين محصول را اعلام نكرده است و تنها به اين موضوع اشاره كرده كه در اواخر سال ۲۰۲۱ در برخي كشورها عرضه خواهد شد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات