مچ‌بند Fitbit Luxe با صفحه‌نمايش OLED و بدنه ضدزنگ راهي بازار مي‌شود

شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۵
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
تصاوير فاش‌شده از مچ‌بند ورزشي Fitbit Luxe نشان مي‌دهند كه اين محصول صفحه‌نمايش OLED رنگي دارد و حسگرهاي مختلفي برايش در انديشه متخصصين گرفته شده است.
تبليغات

فيت‌بيت ماه گذشته مچ‌بند Ace 3 را معرفي كرد و به‌انديشه متخصصين مي‌رسد به‌زودي محصولي ديگري به نام فيت‌بيت لوكس هم معرفي خواهد شد. امروز، تصاوير جديدي هم از Fitbit Luxe در وب‌سايت آلماني WinFuture منتشر شد كه اطلاعات بيشتري از اين محصول به ما مي‌دهند.

در اين تصاوير مشخص شده است مچ‌بند فيت‌بيت لوكس در رنگ‌هاي مختلفي راهي بازار مي‌شود و به‌نقل از جي‌اس‌ام‌آرنا، بدنه‌‌اي از جنس استيل ضدزنگ دارد. گفتني است بندهاي اين مچ‌بندها تعويض‌شدني خواهند بود و قفل سگكي هم دارند كه اين موضوع در بين مچ‌بندهاي ورزشي رايج نيست. 

مرجع متخصصين ايران مدل صورتي فيت بيت لوكس
مرجع متخصصين ايران مدل سفيد فيت بيت لوكس
مرجع متخصصين ايران بند فيت بيت لوكس
مرجع متخصصين ايران پشت فيت بيت لوكس

مچ‌بند ورزشي لوكس به صفحه‌نمايش رنگي OLED مجهز شده است كه البته فعلا چيزي از وضوحش نمي‌دانيم. مشخصاتي هم از سخت‌افزار اين محصول منتشر نشده؛ اما تصاوير فاش‌شده نشان مي‌دهند كه اين محصول از حسگر تشخيص ضربان قلب، حسگر تشخيص خواب، حسگر تمرين تنفس و چندين حالت ورزشي مختلف بهره مي‌برد.

مرجع متخصصين ايران فيت بيت لوكس با بند صورتي
مرجع متخصصين ايران فيت بيت لوكس با بند سفيد
مرجع متخصصين ايران فيت بيت لوكس مشكي
مرجع متخصصين ايران فيت بيت لوكس با بند مشكي

منابع ديگر به اين موضوع نيز اشاره مي‌كنند كه فيت‌بيت لوكس از حسگر تشخيص ميزان اضطراب هم برخوردار و به‌احتمال زياد ضدآب خواهد بود و مي‌توان از آن در زمان شناكردن هم استفاده كرد. مچ‌بند ورزشي لوكس از GPS بي‌بهره استو مسيرهايي كه در آن ورزش كرده‌ايد، با استفاده از GPS موبايل رديابي مي‌كند. در پايان به اين نكته نيز بايد اشاره كنيم كه درباره‌ي تاريخ عرضه و ارزش اين محصول هنوز چيزي نمي‌دانيم؛ اما با‌توجه‌به فاش‌شدن تصاوير رسمي آن، بعيد نيست كه به‌زودي معرفي اين مچ‌بند ورزشي فيت‌بيت را شاهد باشيم.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات