وبگرد: مانند يك دي جي حرفه‌اي قطعات موسيقي را ميكس كنيد

شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
تركيب آهنگ‌ها و هماهنگ كردن آن‌ها كار آساني به انديشه متخصصين نمي‌رسد؛ وب‌سايت Youtube DJ به شما كمك مي‌كند تا آهنگ‌ها را به شكلي دلخواه با هم تركيب كنيد.
تبليغات

تبديل شدن به يك دي‌جي شايد سخت به انديشه متخصصين برسد، اما با وجود فناوري‌هاي جديد جاي هيچ نگراني نيست. وب‌سايت Youtube DJ به ميكس موزيك‌ و تبديل شدن شما به يك دي‌جي كمك مي‌كند.

به‌صورت سنتي براي اينكه يك ميكس عالي بسازيد بايد صد‌ها يا هزاران آهنگ مختلف را انتخاب كنيد و پس از اينكه بهترين‌ها را در بين آن‌ها پيدا كرديد، لازم است آن‌ها را با هم هماهنگ كنيد و كنار يكديگر قرار دهيد تا به يك ميكس عالي دست پيدا كنيد.

با كمك وب‌سايت Youtube DJ مي‌توانيد در بين موسيقي‌ و ساز‌هاي موجود جستجو كنيد، سرعت قطعه‌ها را تنظيم كنيد و حلقه‌هاي تكراري براي قطعه‌هاي موسيقي‌ درست كنيد. البته تاكنون تعداد بسيار زيادي موزيك‌ ميكس در اين وب‌سايت ساخته شده‌اند و اگر بار‌ اول است كه اين كار را انجام مي‌دهيد، بهتر است حداقل براي آشنايي نگاهي به آن‌ها بيندازيد.

مرجع متخصصين ايران معرفي شبكه اجتماعي

بيش از ۱ ميليارد ويديو در يوتيوب وجود دارد . هر روز تعداد ۳۰۰ هزار عدد ديگر به آن‌ها اضافه مي‌شود. حالا تصور كنيد چه فضاي بي‌نهايت بزرگي با چه انتخاب‌هاي گسترده‌اي در ميان اين همه محتوا در اختيار داريد.

اگرچه ممكن است دي‌جي بودن و ميكس كردن زيباي قطعات موسيقي‌ بسيار پيچيده‌ به انديشه متخصصين برسد و براي تبديل شدن به يك متخصص در اين زمينه بايد حسابي هزينه كنيد، اما وب‌سايت Youtube DJ امكان تجربه‌اي رايگان و جالب از دي‌جي بودن برايتان فراهم مي‌كند. حتي مي‌توانيد براي شروع از اين وب‌سايت استفاده كنيد و پس از آن تصميم بگيريد كه دوست داريد در دنياي واقعي هم يك دي‌جي باشيد يا خير.

اين وب‌سايت بر اساس بازخورد‌هايي كه از متخصصان دريافت مي‌كند، هر روز در حال بهتر شدن است و امكانات بيشتري به آن اضافه مي‌شود.

براي استفاده از اين وب‌سايت به لينك Youtube DJ مراجعه كنيد.

وب‌سايت‌هاي مورد علاقه خود را براي معرفي در بخش وبگرد به آدرس webgard@zoomit.ir ارسال كنيد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات