وبگرد: به‌راحتي و بدون زحمت راخبار تخصصيه حرفه اي بسازيد

پنج‌شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
ساختن راخبار تخصصيه‌ي كار ساده‌اي نيست. در وبگرد امروز وب‌سايت‌هاي را معرفي مي‌كنيم كه ساخت راخبار تخصصيه را برايتان ساده مي‌كنند.
تبليغات

راخبار تخصصيه (فرانسوي: résumé) به نوشته‌اي گفته مي‌شود كه پيشينه تحصيلي، مهارتي و شغلي و برخي جزئيات زندگي يك شخص در آن درج مي‌شود تا شركت‌ها و كارفرماها بتوانند با مطالعه آن در مورد استخدام يك شخص تصميم بگيرند.

براي موفقيت در كاريابي، معمولاً تهيه يك راخبار تخصصيه مناسب اهميت زيادي دارد. درستي نوشتاري و بي غلط بودن راخبار تخصصيه از موارد مهم تهيه يك راخبار تخصصيه دانسته مي‌شود. اما نكته‌اي كه ممكن است بسياري از آن غافل بمانند، ظاهر زيبا و حساب‌شده يك راخبار تخصصيه است كه به‌مراتب مي‌تواند در گرفتن وقت مصاحبه براي شما شانس بيشتري به ارمغان بياورد. بنابراين پيشنهاد مي‌كنيم با استفاده از وب‌سايت‌هايي كه در ادامه معرفي مي‌شوند، راخبار تخصصيه خود را از قالب سنتي خارج كنيد و ظاهري شيك با جزييات تصويري بيشتر بسازيد.

Enhancv

مرجع متخصصين ايران ساخت راخبار تخصصيه

اگر دوست داريد راخبار تخصصيه خود را با اطلاعات كامل، فونت‌هاي خوانا، رنگ‌هاي زيبا و نمودار‌هايي كه رساندن اطلاعات را آسان مي‌كنند همراه كنيد، وب‌سايت Enhancv يكي از بهترين گزينه‌ها براي ساخت چنين راخبار تخصصيه‌هايي است. در واقع راخبار تخصصيه‌ هر چقدر در ظاهر خوانا‌تر باشد و اطلاعات را به شكل بهتري منتقل كند، مي‌تواند در جلب توجه فرد مورد انديشه متخصصين شما براي گرفتن يك شغل بيشتر به چشم آيد و مدت‌زمان لازم براي پيدا كردن اطلاعات در مورد شما را كمتر كند.

Visualcv

مرجع متخصصين ايران ساخت راخبار تخصصيه

افراد در زمينه‌هاي مختلفي تخصص دارند. براي اينكه بخواهيم زمينه‌ي كاري خود را در راخبار تخصصيه‌نشان دهيم، بهتر است از قالبي اختصاصي در راخبار تخصصيه‌ي خود برخوردار باشيم. براي مثال راخبار تخصصيه‌ي يك گرافيست با راخبار تخصصيه‌ي يك مهندس نرم‌افزار و يك مشاور بايد تفاوت‌هايي داشته باشد. خوشبختانه وب‌سايت Visualcv قادر است قالب‌هاي اختصاصي به شما پيشنهاد دهد و اين مورد يكي از مزيت‌هاي اين سرويس به‌حساب مي‌آيد.

پس از اينكه اطلاعات خام راخبار تخصصيه را وارد كرديد، مي‌توانيد ترتيب بخش‌هاي مختلف راخبار تخصصيه را تغيير دهيد، رنگ به آن اضافه كنيد و در برخي پوسته‌ها تصوير پس‌زمينه و رنگ هر بخش را تغيير دهيد. البته اين نكته را در ذهن داشته باشيد كه براي استفاده از بسياري از پوسته‌هاي حرفه‌اي اين وب‌سايت بايد حساب متخصصي ارتقاءيافته را كه ۱۲ دلار در ماه ارزش دارد، خريداري كنيد. پس از اينكه راخبار تخصصيه‌ي خود را كامل و آماده كرديد، حالا مي‌توانيد به‌صورت PDF آن را دانلود كنيد و در صورت تمايل پرينت بگيريد.

Cvmkr

مرجع متخصصين ايران ساخت راخبار تخصصيه

وب‌سايت Cvmkr ابزاري است كه با استفاده از آن مي‌توانيد در چند دقيقه راخبار تخصصيه‌اي زيبا و حرفه‌اي بسازيد. اين سرويس كاملا رايگان است و از زبان فارسي نيز همراهي مي‌كند. در اين سرويس بسياري از قوانين ساخت راخبار تخصصيه نيز رعايت مي‌شود. اما مواردي هستند كه در زمان ساخت راخبار تخصصيه كاري خود بايد به آن‌ها دقت كنيد:

  • يك راخبار تخصصيه‌ي خوب نبايد طولاني و داراي زياده گويي باشد.
  • با فونتي زيبا و با اندازه مناسب نوشته شود.
  • مدت زمان و تاريخ مدت كار‌هاي قبل و تجربيات گذشته درج شود.
  • مهارت‌ها و تحصيلات با شرحي كوتاه و تاريخ دريافت مدرك‌ها درج شود.
  • از عبارات ساده و قابل فهم استفاده شود.

براي استفاده از اين وب‌سايت‌ها به https://www.visualcv.com/ ،https://enhancv.com/ و https://cvmkr.com/ مراجعه كنيد.

وب‌سايت‌هاي مورد علاقه خود را براي معرفي در بخش وبگرد به آدرس webgard@zoomit.ir ارسال كنيد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات