وبگرد: با چند سرويس متخصصدي دنياي وب آشنا شويد

شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
وب‌سايت‌هاي متخصصدي وجود دارند كه بسياري از كارها را برايمان ساده‌تر مي‌كنند و اين امكان را در اختيارمان قرار مي‌دهند كه بدون زحمت به نتايج دلخواهمان برسيم.
تبليغات

خوشبختانه دنياي اينترنت اين روزها به سمت وب‌سايت‌ها و سرويس‌هاي متخصصدي پيش مي‌رود. وب‌سايت‌هايي كه به معني واقعي مي‌توانند بخشي از زندگي الكترونيك يا حتي آفلاين ما را راحت‌تر و دل‌پذير‌تر از گذشته كنند. در ادامه با مجموعه اول از وب‌سايت‌هاي متخصصدي آشنا خواهيد شد.

 هزاران قالب آماده پاورپوينت در Slidehunter

ساخت فايل‌ پاورپوينت‌ براي متخصصد‌هاي مختلف آن‌چنان كه فكر مي‌كنيد سخت نيست و تنها به قالبي آماده و اطلاعات لازم نياز است تا بتوان يك ارائه بسيار عالي تهيه كرد.

مرجع متخصصين ايران قالب آماده پاورپوينت

در فايل‌هاي پاورپوينت‌ مي‌توان براي هر اسلايد مورد انديشه متخصصين خود اطلاعاتي مانند، متون، تصاوير، نمودار يا جدول‌ قرار داد و نوشته‌ها و تصاويري را كه در هر اسلايد قرار مي‌گيرند، ويرايش كرد و براي مثال، نوع و اندازه فونت‌ آن‌ها را به‌صورت كامل تغيير داد. علاوه بر اين مي‌توان براي نمايش هر اسلايد زمان مشخصي تعيين كرد. مثلا متناسب با محتوا يا متن و نمودار و جدولي كه در اسلايدها وجود دارد، براي هر كدام مدت‌زمان مشخصي را در انديشه متخصصين گرفت تا هر اسلايد متناسب با ميزان محتواي خود و در مدت‌زمان مشخصي نشان داده شود.

دانلود تصاوير اينستاگرام با Instaport

اينستاگرام را مي‌توان به‌جرئت يكي از محبوب‌ترين شبكه‌‌هاي اجتماعي در داخل ايران دانست. به‌طوري كه ميليون‌ها متخصص در حال استفاده از آن هستند و روزانه به تعداد آن‌ها افزوده مي‌شود. جدا از تعداد بالاي متخصصان ايراني، اين شبكه داراي نكات مثبت بسياري نيز هست كه از جمله آن‌ها مي‌توان به هشتگ‌ها اشاره كرد كه باعث مي‌شود علاوه بر امكان جستجوي موضوعات خاص،‌ در برنامه‌ها و مسابقه‌هاي زنده نيز به‌طور مرتب با ارسال پست‌هايي كه از هشتگ‌هاي مربوطه برخوردارند در يك جريان مجازي قرار گرفت.

در Instaport.me بايد ابتدا اطلاعات اكانت خود را وارد سايت كنيد تا اين وب‌سايت اجازه‌ي دسترسي به اطلاعات متخصصي اكانت شما مانند تصاوير لايك شده،‌ موارد ارسال‌شده و ... را كسب كند. بعد از اين كار،‌ صفحه‌ي وب‌سايت مجددا بارگذاري خواهد شد تا گزينه‌هاي مخصوص دانلود براي شما به نمايش درآيد.

مرجع متخصصين ايران دانلود تصاوير اينستاگرام

اكنون مي‌توانيد با كمك انتخاب‌هايي كه پيش روي شما قرار گرفته‌اند، اقدام به دريافت تصاوير مورد علاقه خود كنيد. با انتخاب گزينه All My Photos مي‌توانيد همه تصاويري كه آپلود يا لايك كرده‌ايد و همچنين يك هشتگ اختصاصي را دريافت كنيد. اما مي‌توانيد به‌صورت انتخابي براي مثال ۱۰ تصوير آخري را كه آپلود كرده‌ايد، دريافت كنيد يا اينكه تنها تصاويري را كه پيش از اين لايك كرده‌ايد، دريافت كنيد. پس از انتخاب گزينه دريافت تصاوير، حالا مي‌توانيد با فشردن دكمه Export همه تصاوير دلخواه خود را دريافت كنيد.

مطالعه آفلاين مطالب الكترونيك با Pocket

وب‌سايت‌هاي زيادي وجود دارند كه از محتوايي عالي برخوردارند. راه حل از دست ندادن مطالب خوبي كه مي‌توانيم در آن‌ها بخوانيم چيست؟ مسلما همه ما وقت نداريم چندين ساعت از روز خود را به وبگردي بگذرانيم و اگر هم داشته باشيم، مسلما هميشه نمي‌توانيم تمام مطالب منتشرشده از چندين وب‌سايت را به‌صورت كامل مرور كنيم.

مرجع متخصصين ايران پاكت

با پاكت مي‌توانيد هر نوع محتوايي در اينترنت را به وسيله رايانامه كردن، افزونه‌هاي مختلف يا اپليكيشن‌هاي ديگر ذخيره كنيد. پاكت همان منبع ارزشمندي از محتوا است كه مي‌توانيد هر طور كه دوست داريد آن را پر كنيد و حتي در زمان‌هاي آفلاين نيز از وقت خود نهايت استفاده را ببريد.

براي استفاده از اين وب‌سايت‌ها به http://slidehunter.com ،https://instaport.me/ و https://getpocket.com/en/ مراجعه كنيد.

وب‌سايت‌هاي مورد علاقه خود را براي معرفي در بخش وبگرد به آدرس webgard@zoomit.ir ارسال كنيد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات