وبگرد: نقاشي خودكار با هوش مصنوعي گوگل

دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
نقاشي يكي از كارهايي است كه همه‌ي ما آن‌ را تجربه كرده‌ايم؛ اما اكثر افراد استعداد نقاشي ندارند. حالا گوگل براي راحت‌ كردن نقاشي به كمك متخصصان آمده است.
تبليغات

شايد در كودكي شما هم براي رسم يك خانه و خورشيد و تپه شروع به خط‌خطي كردن صفحه‌هاي سفيد دفتر‌هاي نقاشي مي‌كرديد. نقاشي ما شايد منظوري را مي‌رساند اما خوب از آب درنمي‌آمد و اغلب به فكر راهي براي بهتر كردن نقاشي‌ها مي‌افتاديم.

مرجع متخصصين ايران وبگرد

حالا گوگل در دنياي وب‌سايت‌ها به كمك كودكان گذشته و امروز آمده است تا تنها با رسم خط‌هايي از چيز‌‌هايي كه در ذهن دارند، نقاشي‌هاي زيبا بسازد. در وب‌سايت AutoDraw گوگل كه يكي از جديدترين پروژه‌هاي Creative Lab به شمار مي‌رود، مي‌توانيد يك طرح سريع براي تبريك تولد يا طرح‌هايي كه در ذهنتان وجود دارند، بكشيد تا هوش مصنوعي گوگل در چند لحظه بهترين و مرتبط‌ترين پيشنهاد‌هاي مربوط به آن طرح را به شما نشان دهد و آن را به طرحي بسيار زيبا‌تر تبديل كند.

مرجع متخصصين ايران وبگرد

گوگل مي‌گويد اين سرويس مي‌تواند خط‌خطي‌هاي كج و نامعلوم را به يك اثر هنري تبديل كند، گرچه مشخص است كه اين آثار با نقاشي‌هاي حرفه‌اي فاصله بسيار دارند. پس از پايان نقاشي مي‌توانيد اثر هنري خودتان را در قالب فايل Png دريافت كنيد.

خوشبختانه محيط اين ابزار بسيار ساده طراحي شده است. در قسمت سمت چپ مي‌توانيد ابزار‌هاي مربوط به ترسيم نقاشي و در قسمت بالاي صفحه پيشنهاد‌هاي هوش مصنوعي AutoDraw را مشاهده كنيد. علاوه بر نسخه دسكتاپ، اپليكيشن اين سرويس براي ابزار‌هاي موبايل و تبلت هم در دسترس است. البته به ياد داشته باشيد كه اين وب‌سايت به دليل وجود تحريم‌ها، به طريق معمول! در دسترس متخصصان ايراني قرار ندارد.

براي استفاده از اين وب‌سايت‌ به Autodraw مراجعه كنيد.

وب‌سايت‌هاي مورد علاقه خود را براي معرفي در بخش وبگرد به آدرس webgard@zoomit.ir ارسال كنيد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات