بهترين سرويس‌هاي تصاوير پس‌زمينه براي دسكتاپ و موبايل

سه‌شنبه ۱۸ دي ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
مطالعه 7 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
تصاوير پس‌زمينه نقش بسيار مهمي در زيبايي بصري گجت‌هاي ديجيتال، نظير موبايل‌هاي هوشمند و تبلت‌ها و كامپيوترهاي شخصي دارند.
تبليغات

زيبايي صفحه‌نمايش دستگاه شما، چه لپ‌تاپ شخصي و چه موبايل موبايل، بدون كاور مناسب ناقص است. اينترنت بيش از هزاران نمونه‌تصوير با كيفيت‌ها و تم‌هاي مختلف را پيشنهاد مي‌دهد. دراين‌بين، والپيپرهاي با زمينه‌ي مشكي جذابيت و مزيت‌هايي ويژه دارند. درادامه، با اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران همراه باشيد تا با محبوب‌ترين وب‌سايت‌هاي اين حوزه آشنا شويد. 

صفحه‌ي دسكتاپ (Desktop) كامپيوتر فضاي شخصي شما است؛ ازاين‌رو، از هر تصوير پس‌زمينه‌ي دلخواهي مي‌توانيد استفاده كنيد. هريك از اين تصاوير، حالتي از روح و روان ما را نشان مي‌دهند. براساس يافته‌هاي علمي، بين فكر و احساس و رنگ‌هاي استفاده‌شده‌ي ما ارتباط مستقيم وجود دارد. در بين طيف‌ رنگ‌ها، شما كدام‌‌يك را ترجيح مي‌دهيد؟ تصاوير با تمِ روشن يا تيره؟

زماني‌كه از تصوير پس‌زمينه‌ي تيره استفاده مي‌كنيد، آيكون‌هاي نمايش دسكتاپ وضوح بيشتر دارند و متن‌ها راحت‌تر خوانده مي‌شوند. به‌طور مثال، تصوير پس‌زمينه‌ي تاريك كمك مي‌كند تا نوشته‌هاي ناخوانا را بهتر ببينيم. درادامه، تعدادي از وب‌سايت‌هايي را مطالعه مي‌كنيم كه دركنار انواع تصاوير پس‌زمينه، تصاوير جذابي با تم تاريك را براي نمايش صفحه‌ي دسكتاپ پيشنهاد مي‌دهند.

۱. والپيپرز‌ كرفت (Wallpapers Craft)

برخي از وب‌سايت‌ها مجموعه‌اي متنوع از تصاوير پس‌زمينه دارند. اين تصاوير با رزولوشن صفحه‌‌نمايش شما هم‌خواني دارند. وب‌سايت والپيپرز كرفت (Wallpapers Craft) كاتالوگي بيش از هزار نمونه از تصاوير پس‌زمينه‌اي با تم تاريك را پيشنهاد مي‌دهد. عكس‌هاي منتخب خود را دانلود كنيد و درصورت تمايل، به عكس‌ها امتياز دهيد.

تصوير زير از اين وب‌سايت انتخاب شده است. اين تصوير نمونه‌اي درخورتوجه براي كساني است كه به عكس‌‌‌هاي ماه و نور و آسمان علاقه دارند.

مرجع متخصصين ايران wallpaper craft2

۲. پكسلز (Pexels)

خبر خوشحال‌كننده‌اي خواهد بود اگر بدانيد وب‌سايت‌هايي هستند كه به شما امكان مي‌دهند والپيپر شخصي‌تان را بسازيد. طراحي تصوير پس‌زمينه با تم تاريك درمقايسه‌با طيف روشن آسان‌تر است. پس‌زمينه‌اي تيره انتخاب كنيد و با متن‌هاي تأثيرگذار و جذابتان، تصوير را كاور كنيد.

يكي از وب‌سايت‌هاي محبوب براي تصاوير پس‌زمينه‌ي تاريك، پكسلز (PEXELS) است. تصوير اين كودك را مي‌توانيد با رزولوشني دانلود كنيد كه عكس را كامل مي‌پوشاند.

مرجع متخصصين ايران baby black wallpaper

۳. والپيپرز وايد (Wallpapers Wide)

با ورود به وب‌سايت والپيپرز وايد (Wallpapers Wide)، در دريايي از تصاوير پس‌زمينه غرق مي‌شويد‌. با كمي جست‌وجو به مجموعه‌اي از عكس‌هاي رتينا (Retina) دسترسي پيدا مي‌كنيد كه وضوح تصوير چشمگيري دارند.

اگر از سيستم‌هاي دو يا چند نمايشگر استفاده مي‌كنيد، اين وب‌سايت تصاوير پس‌زمينه‌اي مناسبي پيشنهاد مي‌كند. با تنظيم نسبت تصوير و فيلترهاي رزولوشن عكس دلخواهتان را شكار كنيد.

۴. آن‌اسپلش (Unsplash)

آن‌اسپلش (Unsplash) يكي ديگر از وب‌سايت‌هاي محبوبي است كه عكس‌هاي آرشيوي متنوع دارد. اين وب‌سايت به‌خوبي توانسته در قلب شكارچيان تصاوير والپيپري ردپاي خود را به‌جاي بگذارد. در اين وب‌سايت، نمونه‌هاي مختلفي از طيف‌هايي با زمينه‌ي مشكي مي‌توانيد انتخاب كنيد. آن‌اسپلش حق انتشار و كپي‌برداري را دراختيار متخصصان خود قرار داده تا متخصصان با خيال راحت و نامحدود دانلود كنند.

مرجع متخصصين ايران wallpaper mirror

۵. اينترفيس‌ليفت (InterfaceLIFT)

در وب‌سايت اينترفيس‌ليفت (InterfaceLIFT)، به‌راحتي مي‌توانيد تصويري با طيف رنگي خاص و مناسب با نسبت رزولوشن دستگاهتان را پيدا كنيد. اگر به‌دنبال عكس باكيفيت با اندازه‌ي مناسب هستيد، مطمئن باشيد از اينترفيس‌ليفت دست خالي برنمي‌گرديد.

مرجع متخصصين ايران wallpaper interface

۶. وال‌هيون (WallHaven)

به وب‌سايت وال‌هيون (WallHaven) سري بزنيد و برچسب «تيره» را جست‌وجو كنيد. سپس، مجموعه‌اي بيش از چهارهزار تصوير كاور والپيپري و عكس‌هاي پرتره و تصاوير هنري خاص و فانتزي پيش روي شما خواهد بود.

تصوير زير از وال‌هيون، نمايي خاص است. اگر جذبتان كرد، براي صفحه‌‌ي دسكتاپ گزينه‌ي مناسبي است. امتحان كنيد.

مرجع متخصصين ايران a wallpaper

۷. ادوربل والپيپرز (Adorable Wallpapers)

اين وب‌سايت گلچيني از تصاويري با پس‌زمينه‌ي تاريك است. اگر در اينترنت به‌دنبال عكس‌هاي با‌كيفيت از داستان شواليه‌ي تاريكي‌ها (The Dark Knight) باشيد، به‌احتمال زياد به ادوربل والپيپرز (Adorable Wallpapers) مي‌رسيد. تصاوير و پوسترهاي جذاب اين فيلم و قهرمان‌هاي شنل‌پوش آن كه همگي تم تيره دارند، والپيپرهاي چشم‌گيري براي صفحه‌نمايش هستند.

مرجع متخصصين ايران adorable wallpaper

۸. پيساي پوشا (Psiu Puxa)

اگر از عاشقان عكس‌هاي فضايي و تصاويري از كره‌ي زمين و كهكشان‌ها هستيد و احتمالا فرصت سفري كوتاه به فضا را نيز نداريد؛ پس، حتما سري به وب‌سايت پيساي پوشا (Psiu Puxa) بزنيد و از تماشاي تصاوير دستي تهيه‌شده‌ي سازمان‌هاي فضايي مانند ناسا (NASA) لذت ببريد.

تصاويري از تاريك‌ترين گوشه‌هاي كهكشان روي صفحه‌ي دسكتاپ به‌اندازه‌ي كافي جذاب نيست؟

مرجع متخصصين ايران space wallpaper

۹. اچ‌دي والپيپرز (HD Wallpapers)

وب‌سايت اچ‌دي والپيپرز (HD wallpapers) منبع كاملي از تصاوير والپيپر است. براي يافتن والپيپرهاي تيره دسته‌بندي مجزايي وجود ندارد؛ اما با جست‌وجويي كوتاه، عكس‌هايي با كيفيت اچ‌دي (HD) پيدا مي‌كنيد. رزولوشن‌هاي مركب دردسترستان است تا صفحه‌نمايشي با كيفيت مناسب كاور كنيد.

مرجع متخصصين ايران HD wallpaper

۱۰. جي‌ام‌دي (jmd.im)

وب‌سايت جي‌ام‌دي (jmd.im) مخفف نام طراح اين وب‌سايت است. ژان مارك دنيس (Jean-Marc Denis) مجموعه‌اي از تصاويري با تم مشكي را از تركيب گزينه‌هايي مانند فضا، مقياس، زاويه‌ي دوربين و نور گردآوري كرده است. امكان دانلود همه‌ي تصاوير در فايلي فشرده وجود دارد و از اين تصاوير براي صفحه‌نمايش دسكتاپ يا موبايل اندرويد (Android) مي‌توانيد استفاده كنيد.

اگر از افرادي هستيد كه دسكتاپ خلوت و تميز را ترجيح مي‌دهند، از تصاوير وب‌سايت اين طراح خلاق لذت مي‌بريد.

مرجع متخصصين ايران black wallpaper

۱۱. Wllppr

وب‌سايت Wllppr شبكه‌اي گسترده از تصاويري است كه براي موبايل‌هاي آيفون (iPhone)، آيپد (iPad)، كامپيوترهاي مك (Mac) و سيستم‌عامل اندوريدي انتخاب‌‌هاي مناسبي هستند. دسترسي وب‌سايت به شما امكان جست‌وجوي تصاوير با زمينه‌ي تاريك و رزولوشن‌هاي خيركننده مانند 4k و 5k را مي‌دهد و كمك مي‌كند تصوير مناسب دستگاهتان را انتخاب كنيد.

مرجع متخصصين ايران desert wallpaper

۱۲. دويانت‌آرت (DeviantArt)

وب‌سايت دويانت‌آرت (DeviantArt) منبعي غني است كه بيش از صدهزار تصوير با تم تيره‌رنگ را بردارد. اگر در بخش هنري وب‌سايت بگرديد كه درواقع شبكه‌اي الكترونيك است، عكس مدانديشه متخصصينتان را راحت‌تر پيدا مي‌كنيد.

ممكن است تصاوير دقيقا مطابق با رزولوشن و كيفيت دلخواهتان نباشند؛ اما قطعا از اين جزوه رايگانخانه‌ي بزرگ دست خالي برنمي‌گرديد.

مرجع متخصصين ايران fantacy wallpaper

دوازده وب‌سايت مشهوري را مرور كرديم كه تصاوير والپيپري براي سلايق مختلف ارائه مي‌دهند. علاوه‌براين، منابع سرويس جست‌وجوي عكس گوگل (Google Images hacks) هم دركنار شما است تا با دست پر به شكار برويد.

تصاويري با زمينه‌ي تاريك براي سيستم‌هايي با صفحه‌نمايش امولد و اولد مزيت به‌شمار مي‌روند؛ چراكه باعث كاهش مصرف باتري سيستم مي‌شوند. اكثر كامپيوترها صفحه‌‌نمايش ال‌سي‌دي دارند كه درصورت استفاده از تصاوير با طيف رنگي روشن، عمر باتري را كاهش مي‌دهد. بااين‌حال، تصاوير با تم تيره به كاهش مصرف باتري كمك مي‌كند و آسيب‌هاي چشمي را نيز كاهش مي‌دهد.

دست‌به‌كار شويد و نمايشگرتان را به والپيپري با زمينه‌ي‌ تيره مهمان كنيد و از نتيجه‌ي انتخابتان لذت ببريد. قطعا شما هم فهرستي از تصاوير محبوب والپيپري داريد كه مي‌توانيد با ما و ساير خوانندگان اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران به‌اشتراك بگذاريد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات