اخبار تخصصي‌كست: آشنايي بيشتر با ماركتينگ آتوميشن از سگمنتينو

سه‌شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
مطالعه 1 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
امروزه كسب‌و‌كار هاي فعال در حوزه ديجيتال، دغدغه‌هاي متعدد و مشتركي دارند كه استارتاپ سگمنتينو با ارائه راهكار‌هايي مبتني بر ماركتينگ آتوميشن براي حل اينگونه اشكالات پا به ميدان گذاشته است.
تبليغات

شناخت نياز متخصصان و تعامل مؤثر با مخاطبان، كليد موفقيت هر كسب‌و‌كار است. مجموعه‌هايي كه توانسته‌اند به خوبي نياز متخصص را شناسايي كنند، سرويس‌هاي بهينه و مناسب‌تري ارائه داده‌اند كه در طول زمان تبديل به نمونه‌هاي موفق در دنيا شده است. يكي از چالش‌هاي هميشگي كسب‌وكار‌هاي الكترونيك را مي‌توان اجراي كمپين‌هاي تبليغاتي دانست. از برنامه‌ريزي و تعيين استراتژي هر كمپين، هماهنگي‌هاي تيم ماركتينگ و تيم متخصص براي ارائه اطلاعات متخصصان و از طرفي اطمينان از اجراي صحيح كمپين‌ها و در آخر و مهم ترين بخش، تحليل دقيق كمپين‌ها براي كسب‌وكارها موارد چالش برانگيز مهم در تيم‌هاي بازاريابي به حساب مي‌آيد.

امروزه ابزارهاي زيادي از جمله ماركتينگ آتوميشن‌ها، براي كمك به اين كسب‌وكارها وجود دارد. ماركتينگ اتوميشن‌ها ابزارهايي هستند كه به‌طور كلي فرايند‌ها را در بازاريابي به‌صورت خودكار انجام مي‌دهند. استارتاپ سگمنتينو با هدف تلفيق تكنولوژي و ماركتينگ سرويس‌هايي بر پايه هوش مصنوعي پياده‌سازي كرده است كه مي‌تواند در زمينه ماركتينگ كمك به‌سزايي داشته باشد. براي آشنايي بيشتر با سگمنتينو از وب‌سايت اين استارتاپ مي‌توانيد استفاده كنيد.

تماشا در آپارات

شما تا چه ميزان با ابزار‌هاي ماركتينگ آتوميشن آشنايي داريد؟

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات