بي ام و X6 لوما ديزاين با ۷۵۰ اسب بخار قدرت

يك‌شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
تيونينگ Luma Design از يك بي ام و X6 M با قدرت ۷۵۰ اسب بخار رونمايي كرد.
تبليغات

لوما ديزاين از جديدترين پروژه‌ي خود رونمايي كرد كه روي يك بي ام و X6 M اجرا شده است. اين خودرو به رنگ زرد نئوني (ليمويي) رنگ آميزي شده است و از يك كيت بدنه‌ي سفارشي پهن پيكر استفاده مي‌كند. در ادامه همراه اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران باشيد. 

مرجع متخصصين ايران بي ام و

حاشيه‌هاي پنجره‌ها، اسپويلر جلو، آينه هاي جانبي، ديفيوزر عقب، اسپويلر سقف، بالچه‌ي عقب و جلو پنجره‌ي كليوي شكل اين بي ام و تماما از فيبر كربن ساخته شده‌اند. كيت اختصاص لوما ديزاين همچنين شامل يك سيستم اگزوز اسپرت نيز مي‌شود كه داراي چهار عدد خروجي در وسط سپر عقب است. 

مرجع متخصصين ايران بي ام و

اين كيت بدنه‌ي پهن سبب افزايش پهناي خودرو به ميزان ۴۰ ميليمتر شده است كه بيشتر آن به دليل استفاده از گلگيرهاي پهن‌تر است. اين مدل همچنين به رينگ‌هاي مسابقه اي ۲۲ اينچي CLR مجهز شده است. تايرهاي مورد استفاده‌ در خودروي Lumma CLR X6 R داراي ۲۹۵ ميليمتر عرض در جلو و ۳۳۵ ميليمتر عرض در عقب هستند كه ظاهري مناسب و در خور توجه به اين خودرو داده‌اند.

مرجع متخصصين ايران بي ام و

درب موتور اين خودرو نيز به طور كامل از اول طراحي شده است و از ورودي‌هاي هوايي براي خنك كاري بهتر موتور در آن استفاده شده است.

مرجع متخصصين ايران بي ام و

در زير كاپوت اين خودرو، لوما ديزاين پيشرانه‌ي ۴.۴ ليتري V8 تويين توربوي بي ام و را مورد بازنگري قرار داده است و قدرت آن را به ۷۵۰ اسب بخار و گشتاور آن را نيز به ۹۸۰ نيوتون متر رسانده است. اين اعداد در مقايسه با قدرت و گشتاور ۵۷۵ اسب بخاري و ۷۵۰ نيوتون متري مدل استاندارد، ۱۷۵ اسب بخار و ۲۳۰ نيوتون متر بيشتر است. اين افزايش قدرت باعث افزايش حداكثر سرعت بي ام و X6 M به بيش از ۳۰۰ كيلومتر بر ساعت.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات