تماشا كنيد: نگاه نزديك اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران به يوگا بوك لنوو

چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
شركت چيني لنوو در جريان نمايشگاه IFA 2016 از دستگاه نوآورانه‌اي به نام Yoga Book رونمايي كرد. نمايندگان اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران در نمايشگاه ياد شده نگاه نزديكي را به اين دستگاه داشته‌اند. با اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران همراه باشيد.
تبليغات

لنوو در نمايشگاه IFA 2016 در كنار محصولات جديد خود، از دستگاهي موسوم به Yoga Book رونمايي كرد كه تاكنون مشابه آن توسط هيچ كمپاني ديگري توليد نشده است. لنوور يوگا بوك را يك دستگاه بهره‌وري موبايل و دو در يك مي‌نامد، اما اين عناوين نمي‌توانند دستاورد اين شركت چيني را با يوگا بوك، به معناي واقعي توصيف كنند. 

يوگا بوك يك دستگاه ۱۰.۱ اينچي با سيستم عامل ويندوز يا اندرويد است كه در آن كيبورد فيزيكي مرسوم، جاي خود را به پنل مسطحي داده است كه لمس يا قلم استايلوس را به عنوان ورودي قبول مي‌كند. پردازنده‌ي دستگاه اتم ايكس 5 اينتل بوده و حافظه‌ي رم و حافظه‌ي داخلي قابل ارتقاي آن به ترتيب ۴ و ۶۴ گيگابايت است. لنوو بدنه‌ي يوگا بوك را از جنس آلومينيوم و منيزيوم ساخته است.

كيفيت ساخت و حسي كه متخصص هنگام به دست گرفتن و كار كردن با اين دستگاه دارد، بسيار مطلوب است. لولاي به كار رفته در يوگا بوك نيز بسيار محكم و مقاوم به انديشه متخصصين مي‌رسد، اما تايپ كردن بر روي پنل مسطح دستگاه به جاي كيبوردهاي مرسوم، در ابتدا كمي عجيب و نامانوس است. اين پنل قادر است تا نوشته‌ها و طرح‌هاي متخصص را ذخيره كند. حتي اگر متخصص كاغذي را روي اين پنل قرار دهد و روي آن ترسيم كند، يك كپي از اين طرح ذخيره خواهد شد. اين پنل به خاطر ابعاد كوچكش نمي‌تواند انتخاب مناسبي براي كارهاي حرفه‌اي باشد اما همين ابعاد كوچك آن را به يك صفحه‌ي يادداشت همراه متخصصدي تبديل مي‌كند.

يوگا بوك از يك نمايشگر ۱۰.۱ اينچي با رزولوشن فول اچ‌‌دي بهره مي‌برد و ضخامت و وزن آن نيز به ترتيب ۹.۶ ميلي‌متر و ۷۰۰ گرم است. قلم هوشمند يوگا بوك "real pen" نام دارد و ساخت شركت Wacom است. اين قلم نيازي به شارژ ندارد. لنوو براي نسخه‌ي ويندوزي و اندرويدي يوگابوك برچسب ارزشي ۵۴۹ و ۴۹۹ دلار را در انديشه متخصصين گرفته است.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات