بهترين اپليكيشن هاي ورزش در خانه از يوگا تا تمرينات قدرتي

جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
مطالعه 14 دقيقه
مرجع متخصصين ايران بهترين اپليكيشن هاي ورزش در خانه
اگر امكان رفتن به باشگاه را نداريد و مي‌خواهيد با كمترين تجهيزات در خانه خودتان ورزش كنيد، در اين مقاله با بهترين اپليكيشن هاي ورزش در خانه آشنا شويد.
تبليغات

بياييد با خودمان روراست باشيم. تاكنون چند بار تصميم گرفته‌ايم سبك زندگيمان را تغيير دهيم و از شنبه، ورزش كردن را شروع كنيم و شنبه كه رسيد به بهانه‌ي كار و مشغله از رفتن به باشگاه سر باز زديم؟

نرم افزار ورزش در خانه بهترين راه حل براي كساني است كه نمي‌توانند به باشگاه بروند يا نمي‌خواهند زمان خود را صرف رفتن به باشگاه كنند. به كمك بهترين اپليكيشن هاي ورزش در خانه مي‌توانيد با كمترين تجهيزات، فعاليت جسماني مفيد داشته باشيد و از مزاياي آن در دراز مدت بهره‌مند شويد.

در اين مقاله، فهرستي از بهترين اپليكيشن هاي ورزش در خانه را براي تمام افراد با علايق مختلف معرفي كرده‌ايم. براي استفاده از تمام اين برنامه‌ها فقط به يك موبايل نياز داريد، پس زمان را از دست ندهيد.

بهترين اپليكيشن هاي ورزش در خانه

در ادامه با ۱۳ مورد از بهترين برنامه هاي ورزش در خانه آشنا مي‌شويد. پس از انتخاب برنامه مناسبتان حين ورزش حتماً روي مراحل انجام حركات و انقباض و انبساط عضلات خود تمركز كنيد و تنفس منظم را فراموش نكنيد. اين فرآيند به شما كمك مي‌كند در زمان اجراي حركات تا حدي مديتيشن داشته باشيد، ذهن خود را از روزمرگي‌ها تخليه كنيد و از انجام حركات لذت ببريد.

۱. اپليكيشن Nike Training Club: Fitness

يكي از بهترين اپليكيشن ورزش در خانه، Nike Training Club است. اين برنامه را نايكي كه سابقه‌ي درخشاني در زمينه‌ي محصولات و تجهيزات ورزشي دارد، طراحي كرده است. اين با كمك متخصصان ورزشي توسعه يافته است تا شما زير انديشه متخصصين متخصص كارشناس‌هاي كارآزموده برنامه‌ي روزانه‌ي ورزشي خود را دنبال كنيد.

مرجع متخصصين ايران اسكرين شات اپليكيشن ورزش در خانه Nike Training Club

اپليكيشن Nike Training Club تمرينات مختلفي را شامل مي‌شود. براي مثال، متخصصان مي‌توانند تمرينات قدرتي HIIT را انجام دهند، حركات آرامش‌بخش يوگا را تمرين كنند، با كمترين تجهيزات و با استفاده از تكنيك‌هاي استفاده از وزن بدن ورزش كنند و با نرمش‌هاي هوازي سبب افزايش ضربان قلب خود شوند. اين تمرينات به‌رايگان دردسترس قرار گرفته‌اند؛ اما متخصصان مي‌توانند با خريد اشتراك، فعاليت ورزشي خود را به‌صورت تخصصي دنبال كنند.

يكي از نقاط قوت اين برنامه طبقه‌بندي مجموعه تمرينات است كه به‌گونه‌اي تدوين شده تا تمام افراد خانواده از بزرگسالان گرفته تا كودكان و بانوان و آقايان بتوانند تمرينات مناسب خود را انجام دهند. اين اپليكيشن يكي از بهترين اپليكيشن هاي ورزش در خانه براي بانوان است كه برنامه‌هاي آن زيرانديشه متخصصين مربيان ورزشي بانوان توسعه داده شده‌اند.

ديگر بخش مهم اين اپليكيشن محبوب ورزش در خانه، همراهي از ساعت‌هاي هوشمند است كه غالباً امكانات پايش سلامت دارند و تمام فعاليت‌هاي روزانه‌ي شما را به‌دقت ثبت مي‌كنند. درنهايت، بايد گفت كه با اپليكيشن هوشمندي روبه‌رو هستيم كه هرچه متخصص از آن بيشتر استفاده كند، برنامه‌هاي ورزشي پيشنهادي‌اش با اهداف متخصص، سازگاري بيشتري پيدا خواهند كرد.

۲. اپليكيشن JEFIT Workout Planner Gym Log

يكي از بهترين اپليكيشن هاي ورزش در خانه، Gym Workout Plan يا JEFIT نام دارد كه عده‌اي از متخصص كارشناسان ورزشي آن را تأييد كرده‌اند. اين برنامه تمام جزئيات تمرينات ورزشي متخصص را دنبال مي‌كند و با ارائه‌ي ويدئوهاي باكيفيت از انجام صحيح حركات متخصص اطمينان حاصل مي‌كند. JEFIT حدود ۸ ميليون متخصص فعال در سراسر جهان دارد؛ بنابراين، با اپليكيشني حرفه‌اي روبه‌رو هستيم كه بازخوردهاي خوبي در رسانه‌ها دريافت كرده است.

مرجع متخصصين ايران اسكرين شات اپليكيشن ورزش در خانه JEFIT Workout Planner Gym Log

JEFIT به‌عنوان بهترين اپليكيشن ورزش در خانه، شامل برنامه‌هاي تمريني فيتنس از مبتدي تا پيشرفته مثل تمرين ۵×۵، وزنه‌برداري، پاورليفتينگ، تمرينات ورزشي با استفاده از وزن بدن و... مي‌شود تا بتوانيد با توجه به فضاي محدود و تجهيزات مختصري كه در خانه داريد، آمادگي فيزيكي به‌دست آوريد.

يكي از نكات جالب درباره‌ي اپليكيشن JEFIT اين است كه متخصص مي‌تواند برنامه‌ي تمرينات ورزشي خود را علاوه‌بر دريافت از اپليكيشن، شخصي‌سازي كند و تغييرات مد انديشه متخصصين خود را در آن اعمال كند تا مطابق با خواست خود پيش برود.

۳. اپليكيشن FitOn

اپليكيشن FitOn يكي ديگر از بهترين برنامه ورزش در خانه است كه تمرينات فيتنس رايگان ارائه مي‌كند. با كمك اين اپليكيشن متخصصان مي‌توانند براي تناسب اندام يا كاهش وزن خود برنامه‌ريزي كنند و در هرزمان و مكاني تمرينات ورزشي خود را با كمترين تجهيزات انجام دهند. دستورالعمل اجراي حركات ورزشي در اين اپليكيشن به‌واسطه‌ي ويدئو يادگيري داده مي‌شود تا متخصص به جزئيات حركات مسلط شود و احتمال ايجاد آسيب كاهش يابد.

مرجع متخصصين ايران اسكرين شات اپليكيشن ورزش در خانه FitOn Workouts & Fitness Plans

اپليكيشن FitOn انواع تمرينات را براي متخصصان با شرايط مختلف مهيا كرده است. برنامه‌هاي ارائه‌شده در اين اپليكيشن شامل تمرينات هوازي، تمرينات قدرتي HIIT، حركات موزون، يوگا و غيره مي‌شود. طبقه‌بندي حركات ورزشي در چندين دسته‌ي مختلف انجام شده است و متخصصان قادر خواهند بود با توجه به نياز خود تمرينات مناسب را پيدا كنند. براي مثال، متخصصان مي‌توانند براساس نوع حركات، اندام درگير در تمرين، مدت‌زمان يا شدت، برنامه‌ي تمريني خود را بيابند.

ديگر ويژگي اين اپليكيشن فراهم‌كردن امكان رقابت بين متخصصان در سراسر جهان است كه منجر به ايجاد انگيزه و رقابت سالم بين آن‌ها خواهد شد.

۴. اپليكيشن Workout for Women: Fit at Home

مرجع متخصصين ايران اسكرين شات اپليكيشن Workout for Women: Fit at Home

اپليكيشن Workout For Women را مي‌توان يكي از بهترين نرم افزار هاي ورزش در خانه براي بانوان دانست كه با تمركز بر تمرينات مناسب بانوان طراحي شده است. اين اپليكيشن، برنامه‌ي ورزشي ۷ دقيقه‌اي روزانه دارد تا بتوان كمترين زمان ممكن را به آن اختصاص داد و در درازمدت تأثير شگفت‌انگيز اين مداومت در تمرين را ديد و بدني متناسب ساخت. برنامه‌هاي ورزشي اين اپليكيشن شامل تمرينات چربي‌سوز شكم، فرم‌دهي به ماهيچه‌هاي تحتاني، كاهش حجم پاها و... مي‌شود.

اهميت برنامه‌ي تغذيه اگر از برنامه‌ي ورزشي بيشتر نباشد، كمتر از آن نيست

علاوه‌بر برنامه‌هاي ورزشي، در اين اپليكيشن مي‌توانيد به برنامه‌هاي غذايي نيز دسترسي داشته باشيد؛ زيرا برنامه‌ي ورزشي بدون برنامه‌ي تغذيه‌اي متناسب، فرم‌دهي و رشد اندام شما را به بن‌بست مي‌رساند و اين موضوع بر كسي پوشيده نيست كه اهميت برنامه‌ي تغذيه اگر از برنامه‌ي ورزشي بيشتر نباشد، به‌هيچ‌عنوان كمتر از آن نيست و مي‌تواند تأثير به‌سزايي در چگونگي روند كاهش وزن و به‌طوركلي ماهيچه‌سازي داشته باشد.

اين اپليكيشن دستورالعمل اجراي حركات را به‌وسيله‌ي ويدئو نشان مي‌دهد. همچنين دسته‌بندي‌هاي مختلفي دارد كه به متخصص امكان مي‌دهد تمرينات متمركز به اندامي خاص را بيشتر از بخش‌هاي ديگر انجام دهد.

متأسفانه اين اپليكيشن كاملاً رايگان نيست؛ اما خبر خوب براي بانواني كه تازه قصد دارند ورزش را شروع كنند، اين است كه بخش‌هاي ابتدايي فراواني به‌صورت رايگان قابل استفاده هستند.

۵. اپليكيشن Adidas Training

يكي ديگر از بهترين اپليكيشن هاي ورزش در خانه، اپليكيشن Adidas Training by Runtastic است كه شركت آديداس، ديگر برند نام‌آشناي دنياي محصولات ورزشي، طراحي و عرضه كرده است. شعار اين اپليكيشن ورزش كوتاه و فوري HIIT روزانه است تا سطح انرژي براي طول روز به ميزان زيادي افزايش يابد و با مداومت در انجام طولاني‌مدت تمرينات، متخصص را به تناسب اندام مدانديشه متخصصين برساند.

مرجع متخصصين ايران اسكرين شات اپليكيشن Adidas Training by Runtastic

آديداس در بخشي از تمرينات خود برنامه‌هاي ورزشي ۷ دقيقه‌اي طراحي كرده است تا به شعار خود وفادار بماند. تمام اين تمرينات ۷ دقيقه‌اي بدون نياز به تجهيزات خاص ورزشي قابل انجام هستند و متخصص فقط بايد ۷ دقيقه زمان براي ورزش روزانه اختصاص دهد. تمرينات در اين اپليكيشن با تمركز بر اهداف خاصي تعريف شده‌اند. براي مثال اگر فردي قصد داشته باشد وزن كم كند، مي‌تواند از بين برنامه‌هاي ارائه‌شده، برنامه‌هاي كاهش وزرن را مدانديشه متخصصين قرار دهد يا اگر فردي تمايل داشته باشد مي‌تواند از برنامه‌هاي تمريني عضله‌سازي يا فيتنس استفاده كند.

تمام دستورالعمل‌هاي تمريني در Adidas ازطريق ويدئوهاي باكيفيت ارائه مي‌شوند تا درصد احتمال خطاي متخصص را كاهش دهند. ازجمله ويژگي‌هاي ديگر بهترين برنامه ورزش در خانه مي‌توان به سازگاري با ساعت‌هاي هوشمند نيز اشاره كرد.

ناگفته نماند اپليكيشن Adidas امكان خريد اشتراك ماهانه و سالانه نيز دارد كه برخي امكانات خاص مشاوره‌اي و تمريني را دربرمي‌گيرد.

۶. اپليكيشن Sworkit Fitness – Workouts

اپليكيشن Sworkit Fitness يكي ديگر از بهترين اپليكيشن هاي ورزش در خانه است. نقطه‌ي قوت اين برنامه زيرانديشه متخصصينداشتن هوشمندانه‌ي رفتار متخصص است. بنابر گفته‌ي توسعه‌دهنده‌ي Sworkit Fitness، اين اپليكيشن درد و خستگي و برنامه‌ي روزانه‌ي متخصص را درك مي‌كند؛ بنابراين، مي‌تواند خود را در برنامه‌ي شلوغ متخصص بگنجاند، خستگي را دور كند و انگيزه‌ي لازم براي انجام تمرين را در او ايجاد كند.

مرجع متخصصين ايران اسكرين شات اپليكيشن ورزش در خانه Sworkit Fitness & Workout App

اپليكيشن ورزش در خانه‌ي Sworkit Fitness مانند ساير رقبا، برنامه‌هاي تخصصي با محوريت كاهش وزن، فرم‌دهي به عضلات، ماهيچه‌سازي، بهبود انعطاف‌پذيري و افزايش آمادگي جسماني ارائه مي‌كند. اين اپليكيشن گزينه‌ي كاملاً مناسب براي افرادي است كه تازه اقدام به ورزش كرده‌اند و مي‌توانند با اتكا بر سيستم ارائه‌شده در اين اپليكيشن، مسير فيتنس خود را آغاز كنند. يكي از نقاط قوت ديگر اين برنامه كه آن را در دسته‌ي بهترين اپليكيشن هاي ورزش در خانه براي كودكان قرار مي‌دهد، وجود برنامه‌هاي تمريني با تمركز بر كودكان است. اين اپليكيشن برنامه‌هاي ورزشي مخصوص كودكان را كاملاً رايگان دراختيار متخصصان قرار مي‌دهد و والدين يا معلمان تربيت‌بدني مدارس مي‌توانند با استفاده از آن، فرصت سلامت فيزيكي اصولي را براي كودكان فراهم كنند.

اين اپليكيشن ويژگي‌هاي ديگري نيز فراهم مي‌كند؛ اما غالب بخش‌هاي اپليكيشن فقط ازطريق خريد اشتراك ماهانه يا سالانه دردسترس قرار مي‌گيرند و اين موضوع تاحدي از محبوبيت اپليكيشن كم مي‌كند.

۷. اپليكيشن Workout Trainer: Fitness Coach

اين اپليكيشن نيز در فهرست بهترين اپليكيشن هاي ورزش در خانه قرار مي‌گيرد. فرقي نمي‌كند كه متخصص تمايل دارد با استفاده از وزن بدن خود ورزش كند و تمرينات بدون تجهيزات داشته باشد يا با استفاده از برخي تجهيزات ابتدايي مثل دمبل و كش تمرينات ورزشي را به‌انجام برساند، اپليكيشن Workout Trainer درهرصورت مي‌تواند در خدمت او باشد و انعطاف لازم براي سازگاري با شرايط مختلف متخصص را نشان دهد. تمرينات ورزشي در اين اپليكيشن را متخصص كارشناس‌هاي تربيت بدني تهيه كرده‌اند و از بابت اصول ورزشي آن هيچ نگراني وجود ندارد.

مرجع متخصصين ايران اسكرين شات اپليكيشن ورزش در خانه Workout Trainer: Fitness Coach

مربيان تأييدشده‌ي اين اپليكيشن، اجراي حركات را با دقت زيادي يادگيري مي‌دهند و روند انجام حركات را به‌خوبي به نمايش مي‌گذارند. مربيان متخصص را ازطريق پيام صوتي يا عكس يا ويدئو قدم‌به‌قدم در طول دوره راهنمايي خواهند كرد. دستورالعمل‌ها به‌قدري با جزئيات تهيه شده‌اند كه با استفاده از اين اپليكيشن متخصص حس مي‌كند مربي شخصي‌اي دارد كه در هر لحظه كنارش است.

ميزان شدت تمرينات ورزشي در هر مرحله افزوده مي‌شود تا تناسب اندام و فيتنس متخصص با سرعت مناسبي ادامه يابد و نتيجه‌ي نهايي در پايان دوره‌ي تمرينات، مطلوب متخصص باشد. اگر به‌تازگي تمرينات خود را آغاز كرده‌ايد يا ورزشكار حرفه‌اي هستيد و مي‌خواهيد زيبايي اندام خود را حفظ كنيد، در اين اپليكيشن برنامه‌هاي تمريني متناسب با نياز تمام افراد با شرايط مختلف قرار گرفته است. اين اپليكيشن همچنين قادر است گزارش‌هاي دقيقي از روند ورزشي و وضعيت سلامت متخصص جمع‌آوري كند.

اپليكيشن Workout Trainer علاوه‌بر امكاناتي كه به‌رايگان ارائه مي‌كند، نسخه‌ي Pro پلاس نيز دارد كه با خريد اشتراك فعال مي‌شود. با فعالسازي اين نسخه، متخصص مستقيماً و به‌صورت الكترونيك زير انديشه متخصصين مربي اختصاصي برنامه‌هاي ورزشي خود را دنبال خواهد كرد.

۸. اپليكيشن Asana Rebel: Get in Shape

اپليكيشن Asana Rebel يكي از بهترين اپليكيشن هاي ورزش در خانه و به‌نوعي بهترين نرم افزار ورزش در خانه براي بانوان است كه موردتوجه بسياري از متخصصان قرار دارد. اين اپليكيشن شامل برنامه‌هاي حرفه‌اي براي كاهش وزن، عضله‌سازي، افزايش قدرت بدني و حتي فعاليت‌هاي آرامش‌بخش و مديتيشن مي‌شود؛ بنابراين، متخصصان با اهداف مختلف مي‌توانند از اين برنامه بهره‌مند شوند. به‌عبارت‌ديگر، اين اپليكيشن را مي‌توان ابزار كاملي براي بازيابي و تثبيت سلامت فيزيكي و روحي به‌شمار آورد.

مرجع متخصصين ايران اسكرين شات اپليكيشن ورزش در خانه Asana Rebel: Get in Shape

«با اپليكيشن Asana Rebel باشگاه ورزشي را به خانه ببريد.» اين شعاري است كه توسعه‌دهنده‌ي برنامه آن را عنوان مي‌كند. شايد بتوان نقطه‌ي قوت اين اپليكيشن را وجود تمرينات يوگا دانست كه سبب تمايز آن با ساير رقبا شده است و از اين اپليكيشن برنامه‌ي ورزشي همه‌فن‌حريفي مي‌سازد. متخصصان با كمك اين برنامه تناسب اندام را به‌همراه ذهني آماده به‌دست خواهند آورد. «ذهن‌آگاهي» تمريني فكري براي زندگي در لحظه و معطوف‌كردن تمام توجه فرد به زمان حال و به‌دور از هرگونه قضاوت است. اين فرايند مهارتي عالي براي متخصص ايجاد مي‌كند تا به‌واسطه‌ي آن سطح آمادگي جسمي و روحي خود را بالا ببرد كه درنهايت منجر به افزايش بهره‌وري او خواهد شد. بدين‌ترتيب علاوه‌بر تمرينات، متخصص به موسيقي آرامش‌بخش نيز نياز دارد كه در اين اپليكيشن تعبيه شده است.

اين اپليكيشن حتي براي شلوغ‌ترين روزها نيز آماده است تا متخصص را همراهي كند و براي اين منظور تمرينات ۵ دقيقه‌اي ورزشي تدارك ديده است تا افرادي هم كه زمان كوتاهي را به ورزش اختصاص مي‌دهند، بتوانند براي سلامت فيزيكي خود قدم بردارند. ناگفته نماند كه بخشي از اين اپليكيشن فوق‌العاده فقط با پرداخت درون‌برنامه‌اي و خريد اشتراك دردسترس قرار مي‌گيرد.

۹. اپليكيشن Fitbod Workout & Fitness Plans

اپليكيشن Fitbod نيز پيش‌ازاين در فهرست بهترين اپليكيشن هاي ورزش در خانه قرار داشته و براي مدتي سردبيران آن را به‌عنوان بهترين اپليكيشن انتخاب كرده‌اند. با كمك اين اپليكيشن مي‌توان وزن كم كرد و عضله‌سازي كرد و به‌طوركلي آمادگي جسماني را تقويت كرد. اين اپليكيشن به‌گونه‌اي طراحي شده است تا علاوه‌بر ارائه‌ي دوره‌هاي تمريني بدون تجهيزات در منزل، درون باشگاه و با تجهيزات كامل نيز بتواند دوره‌ي تمريني فراهم كند.

مرجع متخصصين ايران اسكرين شات اپليكيشن ورزش در خانه Fitbod Gym & Home Workout Log

پيش‌ از شروع دوره‌ي تمرين اطلاعاتي را از متخصص دريافت مي‌كند تا با استفاده از آن اطلاعات بتواند بهترين برنامه‌ي تمريني شخصي‌سازي شده را ارائه كند. اين اطلاعات شامل توانايي بدني تمريني و نوع و حجم تمرينات گذشته و تجهيزات دردسترس متخصص مي‌شود. برنامه‌ي تمريني اين اپليكيشن بسيار هوشمندانه تعريف مي‌شود تا تمام ماهيچه‌ها و عضلات را درگير كند. علاوه‌براين، اپليكيشن Fitbod براي جذابيت و تازه‌سازي برنامه‌ي ورزشي، گاهي اوقات حركات جديدي را در برنامه‌ي متخصص قرار مي‌دهد. اين عمل موجب مي‌شود دوره‌ي تمرين نتايج اثربخش‌تري در پي داشته باشد. تمامي دستورالعمل‌هاي اجراي حركات به‌وسيله‌ي ويدئوهاي باكيفيت انجام مي‌شوند و براي اين كار بيش‌ از ۴۰۰ ويدئو دراختيار متخصصان قرار خواهد گرفت.

اپليكيشن Fitbod جزئيات برنامه‌هاي حركتي متخصص را زير انديشه متخصصين مي‌گيرد تا درنهايت گزارش‌هاي دقيقي ارائه كند. اين گزارش‌ها شامل ميزان اثرگذاري تمرينات، ميزان كالري مصرف‌شده روزانه و... مي‌شود تا متخصص بتواند روند پيشرفت خود را به‌صورت دوره‌اي يا روزانه مقايسه كند. با خريد اشتراك در اين اپليكيشن مي‌توان به موارد تخصصي‌تر و جزئي‌تري دسترسي داشت و از برنامه‌هاي ورزشي و مشاوره‌هاي الكترونيك بهره‌مند شد.

۱۰. اپليكيشن Seven - 7 Minute Workout

اپيليكشن Seven ديگر برنامه‌ي موجود در فهرست بهترين اپليكيشن هاي ورزش در خانه است كه شما را مجاب مي‌كند روزانه ۷ دقيقه تمرين كنيد. به‌بيان‌ديگر اين اپليكيشن شامل انواع برنامه‌هاي ورزشي است كه فقط نياز به تمرين ۷ دقيقه‌اي در روز دارند تا در درازمدت اثرگذاري داشته باشند. تمرينات تناسب اندام در اين اپليكيشن برپايه‌ي مطالعات تخصصي تهيه و تدوين شده است تا بهترين بازدهي را در كوتاه‌ترين زمان براي متخصص به‌همراه داشته باشند.

مرجع متخصصين ايران اسكرين شات اپليكيشن ورزش در خانه Seven - 7 Minute Workout

برنامه‌هاي ورزشي در بهترين اپ ورزش در خانه به متخصص امكان مي‌دهند در هر مكان و زماني‌كه مي‌خواهد، بدون نياز به تجهيزات، تمرينات خود را دنبال كند و عادت روزانه‌ي انجام ورزش را در برنامه‌ي زندگي خود نهادينه كند. در اين اپليكيشن امكان مقايسه و رقابت با ساير افراد را خواهيد داشت تا بيشتر خود را محك بزنيد. علاوه‌براين اپليكيشن Seven ويژگي تعريف برنامه‌ي ورزشي شخصي را براي متخصصان فراهم مي‌كند تا هر فردي با هر شرايطي بتواند براساس نياز خود تمرينات را دنبال كند.

يكي از ويژگي‌هاي جالب اپليكيشن اهداي عناوين مختلف به متخصصان با درجات مختلف فعاليتي است. بدين‌ترتيب، وقتي متخصصي طول دوره‌ي تمرينات خود را به‌اتمام مي‌رساند، جام و جوايز مجازي دريافت مي‌كند و اين عناوين در پروفايل او به‌نمايش درمي‌آيند. نرم افزار ورزش در خانه سِوِن در جامعه‌ي مجازي بين متخصصان خود، افراد را ارزيابي مي‌كند و عملكرد آن‌ها را براي الهام‌بخشي به ساير متخصصان نشان مي‌دهد.

Seven نيز مانند ساير رقبا، نسخه‌اي پولي دارد كه با پرداخت درون‌برنامه‌اي فعال مي‌شود و دسترسي به مربي الكترونيك براي انجام مشاوره و مجموعه‌اي حرفه‌اي از تمرينات را فراهم مي‌كند.

۱۱. اپليكيشن Home Workout – No Equipment

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن Home Workout – No Equipment

نرم افزار ورزش در خانه Home Workout – No Equipment به‌طور خاص براي افرادي طراحي شده است كه مي‌خواهند به جاي باشگاه و سالن،‌ در خانه و بدون تجهيزات ورزش كنند. تمرينات قدرتي و تمرينات بدنسازي شما را قادر مي‌سازد از وزن بدن خود براي رسيدن به تناسب اندام استفاده كنيد. مي‌توانيد يادآورهاي سفارشي‌شده را براي پيگيري پيشرفت خود تنظيم كنيد و به انيميشن‌ها و ويديوها دسترسي داشته باشيد تا به شما در انجام صحيح تمرين‌ها كمك كنند.

۱۲. اپليكيشن Yoga Studio

اگر به يوگا علاقه داريد، Yoga Studio بهترين برنامه ورزش در خانه برايتان خواهد بود. در Yoga Studio يادگيري‌هاي يوگا و مديتيشن را براي همه سطوح خواهيد يافت و مي‌توانيد با ويديوهاي HD و توضيحات كامل راهنما، به‌راحتي در خانه تمرين كنيد.

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن Yoga Studio

اگر پيشرفته‌تر باشيد، اين گزينه را داريد كه كلاس و تمرينات خود را براساس تجربه و تجهيزات موجود ايجاد كنيد. اگر در يوگا مبتدي هستيد، از مجموعه ژست‌هاي يوگا كه حركات و تغييرات آن‌ها براي اجرا و فهم بهتر مخاطب تجزيه شده است، لذت خواهيد برد و به‌طور عميق‌تر به فوايد و اهميت يوگا در زندگي خود خواهيد رسيد.

با كلاس‌هاي مبتدي، متوسط و پيشرفته بهترين اپليكيشن ورزش در خانه مي‌توانيد بياموزيد و تمرين كنيد. همه كلاس‌هاي Yoga Studio سازماندهي شده‌اند تا پيدا كردنشان براي شما ساده شود. در اندرويد براي دسترسي آسان پس از دانلود نيازي به اينترنت نيست. در آيفون پس از هفت روز تست بايد اشتراك تهيه كنيد.

۱۳. اپليكيشن Keelo

اگر به تمرينات با شدت بالا كه شامل تمرينات قدرتي مي‌شود علاقه‌ داريد، اپليكيشن Keelo گزينه خوبي است. تمرينات شما با اين برنامه روزبه‌روز تغيير مي‌كنند كه مي‌تواند به جلوگيري از خستگي و زدگي ورزشي كمك كند و سبب حفظ انگيزه‌تان در بلندمدت شود.

مرجع متخصصين ايران اپليكيشن Keelo

در اين اپ مي‌توانيد قسمت‌هايي از بدن خود را كه ورزش داده‌ايد، مطالعه كنيد و بهبود خود را در طول زمان اندازه‌گيري كنيد. Keelo به‌عنوان بهترين اپ ورزش در خانه به شما امكان مي‌دهند با حداقل تجهيزات ورزش كنيد و نگران رفتن به باشگاه نباشيد.

اگر مي‌خواهيد قدرت بلند كردن و حمل اجسام سنگين در زندگي واقعي را داشته باشيد، بدون از نفس افتادن از پله‌ها بالا برويد، استقامت پياده‌روي مسافت‌هاي طولاني را به‌دست بياوريد و در طول زندگي خود استقلال جسمانيتان را حفظ كنيد، اپليكيشن Keelo همراه خوب شما خواهد بود.

سوالات متداول اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران

  • بهترين اپليكيشن هاي ورزش در خانه جه اپ‌هايي هستند؟

    تمام اپ‌هاي معرفي شده در مقاله از بهترين اپليكيشن هاي ورزش در خانه محسوب مي‌شوند. شما مي توانيد با توجه به علايق و توانايي‌هايتان، برنامه ورزشي موردعلاقه خود را انتخاب كنيد.

  • بهترين نرم افزار ورزش در خانه براي بانوان چيست؟

    تمام اپ‌هاي معرفي شده در مقاله براي بانوان مناسب هستند. اما اپ‌هايي مثل Sweat، Nike Training Club و Workout for Women تمرينات اختصاصي بانوان را در دسته‌بندي تمريناتشان جا داده‌اند.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات