همكاري اپل و مايكروسافت، همراهي از كنترلرهاي ايكس‌ باكس نسل نهمي را به ارمغان مي‌آورد

شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
مايكروسافت و اپل قصد دارند در يك همكاري مشترك، همراهي از كنترلر ايكس‌باكس‌هاي نسل نهمي را به محصولات اپل اضافه كنند.
تبليغات

به‌تازگي مايكروسافت كنسول ايكس‌باكس سري ايكس را با ارزش ۴۹۹ دلار و ايكس‌باكس سري اس را با ارزش ۲۹۹ دلار راهي بازارهاي جهاني كرده است تا علاقه‌مندان به صنعت گيم را وارد دنياي نسل ‌نهمي خود كند. ماه‌گذشته مشخص شد كه اپل قصد دارد اپليكيشن اپل تي‌وي را براي متخصصان كنسول‌هاي نسل ‌هشتم و نهم مايكروسافت عرضه كند. حال در اقدامي مشابه مايكروسافت همراهي از كنترلرهاي ايكس‌باكس سري اس و ايكس را براي محصولات اپل از جمله آيفون، آيپد، اپل تي‌وي، رايانه‌هاي مك و... ارائه مي‌دهد.

مطالعه ايكس باكس سري اس مايكروسافت

طبق گفته‌ي وب‌سايت همراهي اپل، اين شركت در تلاش است با همكاري مايكروسافت، همراهي از كنترلرهاي كنسول‌هاي نسل نهمي را براي محصولات خود به ارمغان آورد.

مرجع متخصصين ايران Xbox Series X - ايكس باكس سري ايكس

در وب‌سايت همراهي اپل آمده است:

مايكروسافت و اپل با هم همكاري مي‌كنند تا در به‌روزرساني آينده، سازگاري كنترلر Xbox Series X را به مشتريان ارائه دهند.

اين اتفاق كمتر از دو هفته پس از انتشار ايكس‌باكس سري ايكس و سري اس اتفاق مي‌افتد كه به‌وضوح نشان‌دهنده‌ي تمايل اپل براي ارائه همراهي از كنترلر جديد در دستگاه‌هاي خود است. در اوايل اين هفته و با انتشار نسخه‌ي آزمايشي iOS 14.3 براي توسعه‌دهندگان، تنور شايعات در مورد همراهي از كنترلرهاي پلي‌استيشن ۵ موسوم به DualSense جديد شد و انتظار مي‌رود مانند گذشته، اپل دركنار كنترلرهاي ايكس‌باكس از كنترلر دوال‌سنس پلي‌استيشن ۵ همراهي كند. اوايل سال جاري، اپل و مايكروسافت خبر از همراهي از كنترلرهاي حرفه‌اي Xbox Elite 2 داده بودند كه در نهايت، تكميل اين فرايند تقريبا يك سال به طول انجاميد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات