تصاوير فاش‌شده از وان پلاس 8T از تغيير طراحي ماژول دوربين خبر مي‌دهد

سه‌شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
برخلاف محصولات پيشين سري پرچم‌دار وان‌پلاس در وان‌پلاس 8T از ماژول دوربيني با طراحي مستطيل‌شكل استفاده مي‌شود.
تبليغات

چندي پيش تصويري رندرشده از وان ‌پلاس 8T فاش شد كه ما را با طراحي پنل جلويي پرچم‌دار جديد شركت چيني آشنا مي‌ساخت. در اين طراحي مي‌شد ديد كه موبايل وان ‌پلاس 8T نسبت به مدل پيشين خود طراحي چنداني نداشته است و تقريبا از همان زبان طراحي استفاده مي‌كند.

بااين‌حال، تصاوير رندرشده‌ي جديدي در فضاي مجازي قرار گرفته است كه اين‌بار اطلاعات جالبي از پنل پشتي وان‌پلاس 8T را در اختيارمان قرار مي‌دهد. در تصاوير، طراحي پنل جلويي تغييري ندارد؛ اما آنچه بيش از هر موردي انديشه متخصصين ما را به خود جلب مي‌كند، تغييراتي در ماژول دوربين اصلي است.

مرجع متخصصين ايران رندر وان پلاس 8 تي / OnePlus 8T

با درانديشه متخصصينگرفتن تصاوير، وان‌پلاس 8T داراي ماژولي با طراحي مستطيل‌شكل در پنل پشتي است كه چهار دوربين به‌همراه فلش و حسگرهاي مختلف را يدك مي‌كشد. درواقع براي اولين‌بار است كه محصولي از وان‌پلاس با برخورداري از چنين ماژولي را مشاهده خواهيم كرد. اصولا تلفن‌هاي هوشمند دو شركت اوپو و ريلمي از چنين طراحي استفاده مي‌كنند و گويا وان‌پلاس 8T نيز به جمع اين محصولات با ماژول دوربيني مستطيل‌شكل مي‌پيوندد.

از انديشه متخصصين سخت‌افزاري، وان‌پلاس 8T مجهز به نمايشگري با ابعاد ۶/۵۵ اينچ، رزولوشن ۱،۰۸۰ در ۲،۴۰۰ پيكسل با پنل آمولد و نرخ نوسازي ۱۲۰ هرتزي مي‌شود. بالاي نمايشگر در سمت چپ، حفره‌اي وجود دارد تا ميزبان دوربيني ۳۲ مگاپيكسلي شود. افشاگر تصاوير رندرشده توضيح مي‌دهد كه مانند وان‌پلاس ۸ در پرچم‌دار جديد نيز تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده مي‌شود؛ اما گزارش‌هاي قبلي به برخورداري وان‌پلاس 8T از اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس اشاره مي‌كردند.

مرجع متخصصين ايران طراحي ماژول دوربين وان پلاس 8 تي / OnePlus 8T

انتظار مي‌رود وان‌پلاس 8T در دو مدل حافظه رم ۸ و ۱۲ عرضه شود كه مدل اول با حافظه ذخيره ‌سازي ۱۲۸ گيگابايتي و مدل مجهز به حافظه رم ۱۲ گيگابايتي نيز با حافظه ذخيره‌سازي ۲۵۶ گيگابايتي به دست مشتريان برسد. ماژول دوربين مباحثه‌برانگيز وان‌پلاس 8T متشكل شده از دوربين اصلي ۴۸ مگاپيكسلي، دوربين فوق عريض ۱۶ مگاپيكسلي، دوربين ۵ مگاپيكسلي براي ثبت تصاوير ماكرو و دوربين ۲ مگاپيكسلي ديگر براي تشخيص ميزان عمق در تصوير. بااين‌حال، به حسگرهاي همراه‌با ماژول اشاره‌اي نشده است و بايد تا زمان انتشار اطلاعات بيشتر صبر كنيم.

گفته مي‌شود وان‌پلاس 8T مبتني بر اندرويد ۱۱ است و باتري با ظرفيت ۴،۵۰۰ ميلي‌آمپرساعت و فناوري شارژ سريع ۶۵ واتي دارد. طبيعتا برخورداري از چنين فناوري باعث مي‌شود باتري با ظرفيت نسبت بالاي وان‌پلاس 8T در مدت زمان بسيار كوتاهي شارژ كامل شود. متاسفانه هنوز زمان دقيق رونمايي وان‌پلاس 8T مشخص نشده است؛ اما انتظار مي‌رود اواخر ماه سپتامبر يا اوايل ماه اكتبر شاهد معرفي آخرين دستاورد شركت چيني وان‌پلاس باشيم.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات