DXOMARK نتايج دوربين سلفي آيفون ۱۲ پرو را منتشر كرد

جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
دوربين سلفي ۱۲ مگاپيكسلي آيفون ۱۲ پرو در آزمون‌هاي DXOMARK با كسب ۹۸ امتياز در رتبه‌ي هفتم برترين دوربين‌هاي اين وب‌سايت قرار گرفت.
تبليغات

اپل امسال در مراسمي موسوم به Hi Speed، از سري آيفون‌هاي ۱۲ رونمايي كرد؛ كوپرتينويي‌ها در هر چهار آيفون معرفي شده از دوربين سلفي ۱۲ مگاپيكسلي استفاده كرده‌اند كه قابليت فيلم‌برداري 4k و ۶۰ فريم‌برثانيه، قابليت فيلم‌برداري با فرمت دالبي ويژن و قابليت عكاسي در شب را به ارمغان مي‌آورد. سخت‌افزار دوربين سلفي آيفون ۱۲ پرو را يك حسگر 1/3.6 اينچي با ديافراگمِ f/2.2 تشكيل داده است. حال وب‌سايت DXOMARK كه مرجعي براي سنجش كيفيت دوربين به حساب مي‌آيد، دوربين سلفي آيفون ۱۲ پرو را در شرايط آزمايشگاهي به‌صورت موشكافانه مورد مطالعه قرار داده است و نتايج حاصل شده، اين دوربين سلفي را با امتياز ۹۸، هم‌امتياز با ايسوس زنفون ۶ و يك امتياز كمتر از نوت ۱۰ پلاس، در رتبه‌ي هفتم اين وب‌سايت قرارد دارده است.

آيفون ۱۲ پرو با كسب امتياز ۱۰۱ در بخش عكاسي و امتياز ۹۳ در بخش فيلم‌برداري، عملكرد خوبي درثبت جزئيات چهره در شرايط عادي نوري ثبت كرده است. از ديگر نكاتي كه DXOMARK به آن اشاره مي‌كند عكس‌هاي بوكه‌ي و دامنه ديناميكي گسترده است. فيلم‌هاي سلفي نيز از تعادل رنگ سفيد دقيق، جزئيات بسيار خوب و مصنوعات تصويري كاملا كنترل شده را در حالت فيلم‌برداري با رزولوشن 4K و ۶۰ فريم‌بر‌ثانيه ارائه مي‌دهد.

مرجع متخصصين ايران امتياز دوربين سلفي آيفون ۱۲ پرو

در پايان، وب‌سايت DXOMARK امتياز ۹۸ را به سلفي آيفون ۱۲ پرو اعطا كرده است؛ با اينكه امتياز كسب شده امتياز خوبي به حساب مي‌آيد، اما هنوز از ديگر رقباي خود عقب‌تر و در جايگاه هفتم جدول اين وب‌سايت قرار مي‌گيرد. انديشه متخصصينات شما متخصصان اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران درباره‌ي امتياز DXOMARK به دوربين سلفي آيفون ۱۲ پرو چيست؟ 

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات