كاويار از آيفون ۱۲ پرو لاكچري با تم انتخابات آمريكا رونمايي كرد

شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
اپل به‌تازگي از خانواده‌ي آيفون ۱۲ رونمايي كرد و حال شركت كاويار مدل لاكچري آيفون ۱۲ پرو و آيفون ۱۲ پرو مكس را با تم انتخابات آمريكا معرفي كرده است.
تبليغات

شركت روسي كاويار (Caviar) شهرت خاصي در توليد موبايل‌ لاكچري با مواد اوليه‌ي گران‌ارزش‌ دارد. حال با توجه ‌به تمام شدن انتخابات آمريكا  و مباحثه‌هاي جديد در مورد آن، اين شركت از آيفون ۱۲ پرو لاكچري موسوم Sands of Time، رونمايي كرده است كه به انتخابات ۲۰۲۰ آمريكا اشاره دارد. كاويار در آيفون سفارشي خود تصوير دونالد ترامپ و جو بايدن را به‌صورت نقش‌برجسته درون دايره‌هايي به شكل ساعت شني با ۷۵۰ گوي طلايي تعبيه كرده است كه از انتقال رياست‌ جمهوري آمريكا از ترامپ به بايدن حكايت دارد.

مرجع متخصصين ايران آيفون ۱۲ پرو مدل كاويار، ترامپ و بايدن

به گفته‌ي كاويار، اين طراحي ساعت شني نماد تغيير مداوم زمان محسوب مي‌شود و ترامپ جمهوري‌خواه در حال انتقال مقام خود به جو بايدن دموكرات است. قاب موبايل از تيتانيوم بادوام و ۵۰ ستاره و هفت نوار پرچم آمريكا از تيتانيوم سخت با پوشش PVD با‌دوام ساخته شده‌ است.

تماشا در يوتيوب

طبق گفته‌هاي كاويار، اين طرح را مي‌توان براي آيفون ۱۲ پرو و ​​آيفون ۱۲ پرو مكس سفارش داد و كاويار فقط ۴۶ دستگاه از آن را به نماد ۴۶ رئيس‌ جمهور ايالات متحده عرضه مي‌كند. بسته به اندازه موبايل (آيفون ۱۲ پرو يا پرو مكس) و ظرفيت ذخيره‌سازي آن، ارزش اين قطعه هنري بسيار زيبا در حدود ۱۴,۹۰۰ تا ۱۹,۰۵۰ دلار است.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات