توليد گلكسي اس ۲۰ اف اي با تراشه اگزينوس متوقف خواهد شد

چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
شايعات مي‌گويند كه سامسونگ توليد گلكسي اس ۲۰ اف اي را با تراشه اگزينوس متوقف كرده و در آينده از تراشه اسنپدراگون براي توليد مدل 4G استفاده خواهد شد.
تبليغات

گلكسي اس ۲۰ اف اي يكي از بهترين موبايل‌هاي سامسونگ به‌حساب مي‌آيد كه هم ارزش فوق‌العاده‌اي دارد و از ويژگي‌هاي سخت‌افزاري بسيار خوبي استفاده مي‌كند.

مقاله‌هاي مرتبط:

موبايل گلگسي اس ۲۰ اف اي در دو مدل راهي بازار مي‌شود كه يك مدل به تراشه اگزينوس ۹۹۰ مجهز شده و مدل ديگر از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ بهره مي‌برد و از 5G هم همراهي مي‌كند.

به انديشه متخصصين مي‌رسد كه سامسونگ قصد دارد در توليد اين موبايل تغييراتي ايجاد كند. به‌تازگي گلكسي اس ۲۰ اف اي مدل 4G با تراشه اسنپدراگون در بنچمارك‌هاي مختلف ديده شده و به گفته جي‌اس‌ام آرنا، حتي حساب متخصصي Ice Universe در توييتر به آينده اين موبايل اشاره كرده است.

به گفته اين حساب توييتري، مدل 4G موبايل گلكسي اس ۲۰ اف اي با تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس راهي بازار مي‌شود و توليد اين موبايل با تراشه اگزينوس ۹۹۰ متوقف شده است.

اين تصميم سامسونگ به احتمال زياد انديشه متخصصين متخصصان بيشتري را به اين موبايل جلب مي‌كند. تراشه اسنپدراگون در مصرف باتري، عملكرد و حتي كيفيت دوربين عملكرد بهتري نسبت به تراشه اگزينوس دارد.

جدال بر سر تراشه اسنپدراگون و اگزينوس سال گذشته مخصوصا براي موبايل گلكسي اس ۲۰ اف اي، سروصداي زيادي به راه انداخت. چراكه متخصصان نمي‌توانند تراشه استفاده شده براي اين موبايل را خودشان انتخاب كنند و سامسونگ نسبت به منطقه‌هاي مختلف تصميم مي‌گيرد اين موبايل را با چه تراشه‌اي راهي بازار كند.

بااين‌حال مدل 5G گلكسي اس ۲۰ اف اي تنها با تراشه اسنپدراگون راهي بازار مي‌شود و به‌زودي مي‌توان مدل 4G را هم با اين تراشه در اختيار داشت.

البته اين شايعات فعلا تأييد نشده‌اند و بايد مدتي صبر كنيم و ببينيم كه چه اتفاقي براي گلكسي اس ۲۰ اف اي رخ مي‌‌دهد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات