فراخوان دوره پيش شتابدهي و شتابدهي مركز نوآوري ايران زمين

شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
مطالعه 4 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
فراخوان جذب طرح و ايده براي دوره‌هاي پيش شتابدهي و شتابدهي مركز نوآوري ايران زمين در پاييز ۹۹، سرآغاز فصل جديدي از تلاش براي نوآوري در حوزه‌هاي مختلف فناوري است.
تبليغات

مركز نوآوري ايران زمين پاييز امسال را با گروه ديگري از جوانان و صاحبان انديشه‌هاي خلاق شروع خواهد كرد. اعلام فراخوان دوره پيش شتابدهي و شتابدهي اين مركز نويدبخش آغازي دلگرم كننده در آستانه پاييز است. گرچه شروع سال تحصيلي جديد در سايه ويروس كرونا با ترديدهاي اجرايي همراه است، برنامه فراخوان مركز نوآوري ايران زمين نشان از عزم و اراده جدي اين مركز در ايجاد شور و تحرك در زيست بوم نوآوري كشور دارد.

اين دومين فراخوان مركز نوآوري ايران زمين از سال گذشته است كه اينك پس از تبديل مركز نوآوري ايران زمين به يكي از عناصر فعال در عرصه حمايت از كسب‌وكارهاي نوپا به‌ويژه در حوزه فناوري مالي، برگزار مي‌شود. حمايت بانك ايران زمين از اين مركز نوآوري موجب معرفي بازيگري فعال در حوزه فناوري‌هاي مالي شده است كه در دومين فراخوان خود عرصه را براي حضور بيشتر جوانان و گروه‌هاي خلاق باز كرده است.

مركز نوآوري ايران زمين در اين فراخوان قصد دارد طرح‌هايي را كه در زمينه فناوري مالي، بانكداري ديجيتال، بلاكچين، گردشگري، سلامت، انرژي، حمل‌و‌نقل و شهرهوشمند هستند، جذب و حمايت كند. حمايت‌هاي مركز نوآوري ايران زمين از طرح‌ها شامل ارائه برنامه يادگيريي، مشاوره‌هاي تخصصي، بازارسازي، تأمين امكانات استقرار و تزريق سرمايه اوليه براي پرورش طرح است. گروه‌هايي كه براي برنامه شتابدهي اين مركز پذيرش مي‌شوند همچنين امكان ارتباط با خانواده بزرگ ايران زمين را دارند كه سهم بزرگي از بازار و فرصت‌هاي اجرايي را براي آن‌ها فراهم مي‌سازد.

مرجع متخصصين ايران izicenter-2

برنامه پيش شتابدهي مركز نوآوري ايران زمين نيز براي افراد خلاق و صاحبان طرح‌هاي نوآورانه بسيار جذاب است. اين برنامه كه شامل يك دوره ۲ ماهه يادگيري و هدايت است به گونه‌اي طراحي شده كه راهگشاي حضور در زيست‌بوم كسب‌وكارهاي نوپا شود. صاحبان طرح‌هاي نوآور كه هنوز موفق به تشكيل گروه نشده‌اند يا گروه‌هايي كه در نخستين گام‌هاي آماده‌سازي محصول/ خدمات خود هستند مي‌توانند در اين برنامه شركت كنند.

حضور در برنامه پيش‌شتابدهي مركز نوآوري ايران زمين به منزله گشوده شدن افق‌هاي تازه در مقابل افرادي است كه علاقمند به اجراي طرح‌هاي نوآورانه خود هستند. در طي اين برنامه و بر اساس يادگيري‌هايي كه با كمك اساتيد و مشاوران كارآزموده عرضه مي‌شود، شركت‌كنندگان قادر به شناسايي مناسب نيازمندي‌هاي پايه‌گذاري يك كسب‌وكار خواهند شد. برنامه پيش‌شتابدهي درواقع به گونه‌اي تنظيم شده كه افراد بتوانند فاصله بين طرح تا كسب‌وكار را به درستي طي كرده و آماده اقدام جدي براي تجاري‌سازي طرح‌هاي خود شوند.

مركز نوآوري ايران زمين گروه بزرگي از متخصص كارشناسان و مشاوران حوزه‌هاي مختلف را دراختيار دارد و با تكيه بر امكانات اجرايي و فضاي كاري بسيار مناسب خود، به بستر رشد و بالندگي صاحبان طرح و انديشه نوآورانه تبديل شده است. همراه شدن با فراخوان اين مركز و پيوستن به برنامه پيش شتابدهي يا شتابدهي آن فرصت مناسبي براي بهره‌برداري از زيرساخت‌هاي اين مركز است.

مرجع متخصصين ايران izicenter-3

فراخوان مركز نوآوري ايران زمين دو گروه از علاقمندان به نوآوري را هدف قرار داده است. نخست افرادي كه طرحي براي ايجاد يك كسب‌وكار دارند اما هنوز گام‌هاي مختلف اجرايي آن را برنداشته‌اند. اين افراد مي‌توانند با شركت در برنامه پيش شتابدهي و دريافت يادگيري‌هاي پايه، خود را براي اجراي طرح‌شان آماده كنند. دومين دسته از مخاطبان فراخوان گروه‌هايي هستند كه گام‌هاي اوليه اجراي طرح را برداشته و آماده شده‌اند كه طرح خود را به كسب‌وكار تبديل كنند. مركز نوآوري ايران زمين در طول برنامه شتابدهي خود اين گروه‌ها را تا گسترش حوزه فعاليت و حضور در بازار در قامت يك كسب‌وكار پويا و توانمند همراهي مي‌كند.

افراد و گروه‌هاي علاقمند به استفاده از امكانات مركز نوآوري ايران زمين مي‌توانند با تكميل درخواست پذيرش در وب‌سايت مركز در اين فراخوان شركت كنند. عبور از مراحل ارزيابي و پذيرش اين فراخوان و شروع به كار با مركز نوآوري ايران زمين گامي بزرگ براي اين افراد در مسير ارزش آفريني در زيست‌بوم كسب‌وكارهاي نوآور كشور است.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات