اجاره كلاس مجازي - الكترونيك در تهران سرور

سه‌شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
باتوجه‌به پيشرفت تكنولوژي، همان‌طور كه در بخش‌هاي مختلف جامعه شاهد تاثيرگذاري اين رشد هستيم، مي‌توان اين اثرات را در بخش يادگيري و يادگيري هم به وضوح ديد.
تبليغات

تهران سرور، ارائه‌كننده حرفه‌اي خدمات تحت وب و محيط‌هاي يادگيريي الكترونيك، آماده همكاري با موسسات و يادگيريگاه‌ها است. كليه سرويس‌هاي ارائه شده همراه‌با همراهي ۲۴ ساعته تيم حرفه‌اي متخصصان ارائه مي‌شوند.

در چند دهه گذشته روش‌هاي تدريس و ارائه مطالب يادگيريي دستخوش تغييرات بسيار زيادي شده است. درواقع رشد فناوري؛ تجربه يادگيري و ارائه مطالب يادگيريي را به‌صورت كامل تحت تأثير خود قرار داده و آن را تعاملي‌تر كرده است. امروزه با پيشرفت چشم‌گير اين تغييرات، بديهي است كه بخش يادگيري و پرورش هر كشوري با اين سبك‌هاي نوين يادگيريي، تكامل يابند. به‌عنوان مثال، مي‌توان به ارائه و يادگيري مطالب يادگيريي در بستر وب اشاره كرد.

باتوجه‌به اين مهم، يكي از متخصصدي‌ترين روش‌هاي سازگار با سبك‌هاي جديد يادگيري و ارائه، استفاده از كلاس مجازي و سيستم‌ مديريت يادگيريي است كه تحت عنوان LMS شناخته مي‌شود.

نكته قابل توجهي كه در اين باب وجود دارد، قابليت اتصال اين دو سيستم به يكديگر است. درواقع كلاس‌ مجازي، محيطي است كه به ارائه‌دهندگان و شركت‌كنندگان اجازه مي‌دهد تا در يك فضاي مجازي در چهارچوب قوانين يادگيريي، با يكديگر ارتباط برقرار كنند و تعامل داشته باشند و سيستم مديريت يادگيريي (LMS)، بستري است كه كليه نيازهاي سيستم‌ يادگيريي الكترونيك را در زمينه وب، برآورده كرده و مزاياي بسيار زيادي را دراختيار متخصصان مي‌گذارد كه يكي از مهم‌ترين آن‌ها همان‌طور كه اشاره شد، ادغام آن با سيستم كلاس مجازي است. درواقع LMS، سيستمي براي مديريت يادگيري هست اما كلاس مجازي، سيستمي براي ارائه و برگزاري يادگيري.

با اين تفاسير، دلايل زيادي وجود دارد كه باعث مي‌شود يك كلاس مجازي به‌همراه يك سيستم LMS، مؤثرتر از كلاس‌هاي حضوري و فيزيكي باشد.

مرجع متخصصين ايران tehranserver-2

در اين مقاله پنج مزيت كلاس‌ مجازي و LMS را مورد مطالعه قرار مي‌دهيم.

۱.    انعطاف‌پذيري

انعطاف‌پذيري در اين سيستم‌ها به اين معنا است كه شما مي‌توانيد بدون تغيير در برنامه‌ريزي‌ها و ساعت كارهاي مختلف خود به‌راحتي، با استفاده از سيستم‌هاي مديريت يادگيريي، دوره‌ها و مطالب مدانديشه متخصصين خود را مديريت و آماده ارائه كنيد و همچنين به‌وسيله كلاس‌هاي مجازي دوره‌هاي خود را با قابليت هاي منحصر‌به‌فرد ارائه دهيد. درواقع استفاده از اين سيستم‌ها به متخصصان اجازه ميدهد تا يادگيري و پرورش را با برنامه زندگي خود متناسب سازند.

۲.    حفظ مطالب

همان‌طور كه مستحضر هستيد، يادگيري الكترونيك، براي متخصصان، به‌دليل داشتن قابليت‌ها و امكانات تعاملي مي‌تواند مطالب مورد ارائه را به‌صورت ضبط شده و عيني دراختيار شركت‌كنندگان قرار دهد تا بتوانند به دفعات از آن‌ها استفاده كنند و تجربه يادگيري متفاوت‌ و موثرتري را داشته باشند.

اين امكانات تعاملي به شركت‌كنندگان، اين امكان را مي‌دهد تا با ساير شركت‌كنندگان و ارائه دهندگان، ارتباطي سازنده و كارآمد در حفظ علم و دانش داشته باشند. همچنين مي‌توانند به‌راحتي تمامي جلسات را ضبط و دراختيار داشته باشند و هر زمان كه به آن احتياج داشتند، جلسه مدانديشه متخصصين را مرور كنند.

۳.    افزايش مشاركت

به‌انديشه متخصصين مي‌رسد كه فرصت‌هاي بيشتري براي مشاركت در كلاس‌هاي حضوري وجود دارد؛ اما اين لاخبار تخصصيا صحيح نيست. بلكه روش‌هاي متفاوتي براي تعامل و مشاركت در كلاس‌هاي مجازي وجود دارد. به‌عنوان مثال مي‌توانيد ازطريق پادهاي گفت‌وگو، انديشه متخصصينسنجي و اشتراك‌گذاري، به‌راحتي با افراد كلاس مشاركت داشته باشيد.

اين امر همچنين مي‌تواند به شركت كنندگاني كه به‌راحتي نمي‌توانند در مشاركت‌هاي حضوري شركت كنند كمك كند. همچنين، ويژگي‌هايي مانند اظهارانديشه متخصصين و رتبه‌بندي به معلمان به متخصصان اجازه مي‌دهد تا كيفيت محتواي خود را تعيين و اطمينان پيدا كنند كه دانش‌آموزان از بهترين بازدهي به جهت يادگيري برخوردار هستند و درس را به‌طور كامل متوجه شده‌اند.

مرجع متخصصين ايران tehranserver-3

۴.    بسترهاي متناسب با شيوه يادگيري كارآموز

بديهي است كه سطح يادگيري افراد با يكديگر به جهت فراگيري يك موضوع خاص، قطعا يكسان نيست. به همين دليل، يك كلاس مجازي به نسبت يك كلاس حضوري كه همه افراد در يكجا حضور دارند، مي‌تواند مؤثرتر باشد؛ زيرا به متخصصان اين قابليت را مي‌دهد تا باتوجه‌به شرايط خاص خود در نرم‌افزارهاي مختلف و در مكان‌هاي مختلف مطالب مدانديشه متخصصين خود را فرا گيرند.

انواع مختلف نرم‌‌افزارهاي كلاس مجازي و LMS وجود دارند كه از انديشه متخصصين سادگي، گزينه‌ها، قابليت‌هاي يادگيريي، امكانات مديريتي و هزينه استفاده با يكديگر متفاوت هستند و باتوجه‌به شرايط و نياز خود مي‌توانيد مناسب‌ترين بستر را انتخاب كنيد.

۵.    آزمون الكترونيك و مدرك معتبر

وقتي در دوره‌هاي انلاين نام نويسي كرده‌ايد، ديگر لازم نيست نگران فراموشي روزهاي آزمون و دير رسيدن به ساعت امتحان و اعلام نتايج آن باشيد. با اتصال كلاس مجازي به LMS، زمان‌يكه آزمون‌هاي خود را الكترونيك مي‌گذرانيد، معمولاً وقتي زمان آن به پايان مي‌رسد، مي‌توانيد نتيجه را مشاهده كنيد و انديشه متخصصينسنجي‌ها مي‌توانند به شما بگويند كه در چه شرايطي هستيد و در چه موردي نياز به تمرين بيشتر داريد. همچنين، معلم شما مي‌تواند به تكاليف شما دسترسي داشته باشد و بازخورد كتبي را ارائه دهد. 

تهران سرور، ارائه‌دهنده به‌روزترين نسخه‌هاي كلاس مجازي ادوب كانكت و بيگ ‌بلو‌باتن و همچنين ارائه‌دهنده به‌روزترين نسخه‌هاي سيستم مديريت يادگيريي LMS و آماده سرويس‌دهي به تمامي مراكز يادگيريي، مدارس، دانشگاه‌ها، يادگيريگاه‌ها و وبينارهاي كاري و يادگيري متخصصان است. براي خريد LMS و كلاس مجازي مي‌توانيد با ما تماس حاصل فرماييد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات