تكنولوژي روز جهان در ايران به منظور بهينه سازي و هوشمند سازي انبارها

يك‌شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
اوژن با تكيه بر علم و دانش روز دنيا توانسته تا برترين تكنولوژي هاي مربوط به سيستم‌هاي قفسه بندي كالا و اسناد را به كار گرفته و آن‌ها را به بازار ايران عرضه كند.
تبليغات

 انواع قفسه بندي انبار، قفسه بندي جزوه رايگانخانه اي، قفسه بندي موزه اي، قفسه بندي فروشگاهي و انواع سيستم‌هاي بايگاني را مي‌توانيد از شركت اوژن به‌عنوان معتبرترين برند با بيش از 50 سال سابقه در زمينه ساخت  و اجراي تجهيزات و سيستم‌هاي انبارداري نوين بخواهيد.

عدم ترويج و بكارگيري تكنولوژي هاي برتر در حوزه انبارهاي كشور، از يك طرف متاثر از عدم اطلاع‌رساني و آشنايي سرمايه‌گذاران و متخصصان با قابليت فناوري‌هاي مذكور و از طرف ديگر به‌علت ابهام آن‌ها در ميزان سرمايه‌گذاري مورد نياز براي جايگزيني يا ايجاد انبارهاي مجهز به تجهيزات نوين بوده است. اميدواريم با مطالعه ي اين مقاله بخشي از چالش‌ها و ابهامات مرتفع گردد.

مديران انبار، مسئولان موزه، جزوه رايگانخانه هاي عمومي و سازمان هاي نگه‌داري اسناد، دغدغه هاي بزرگي در جهت نگه‌داري اقلام، اشياي گران بها، جزوه رايگان هاي مرجع، اسناد و پرونده هاي مهم دارند كه از مهم‌ترين آن‌ها مي‌توان به كمبود فضاي كافي و نحوه ي نگه‌داري صحيح از كالاها اشاره كرد. شركت اوژن با ارائه به روزترين قفسه بندي هاي هوشمند و مكانيزه  توانسته اين چالش را براي بسياري از سازمان ها و صاحبين مشاغل مرتفع گرداند.

قفسه بندي صنعتي

اين نوع قفسه بندي در انبارهاي قطعات يدكي، انبار مواد غذايي، انبارمواد اوليه، مواد دارويي، مواد شيميايي، انبار قطعات خودرو، پتروشيمي ها ، سردخانه و ...  بكار گرفته مي‌شود.

قابل ذكر است كه انتخاب قفسه بندي صنعتي مناسب مي‌تواند تا مقدار قابل توجهي از هزينه هاي مرتبط به فضاي انبار، نيروي انساني و انرژي بكاهد. قفسه بندي صنعتي در انواع  قفسه بندي هاي ايزي راك، قفسه بندي ريلي مكانيزه و قفسه بندي پالت راك خودكار (متحرك) ارائه مي‌گردد و مي‌تواند تا 300% فضاي انبار را بهينه و در هزينه هاي انبارداري شما صرفه‌جويي كند.

اين نوع قفسه بندي ها با امكان جابجايي قفسه ها مزاياي زير را در برمي گيرند:

  •      دسترسي آسان به تمامي پالت ها
  •      انبارگرداني آسان‌تر و دقيق‌تر
  •      قابليت اتصال به نرم‌افزارهاي مديريت انبارداري
  •      افزايش ايمني قفسه بندي هاي صنعتي به سبب استفاده از سازه هاي مقطع بسته
  •      حذف راهروهاي اضافه و افزايش فضا براي ذخيره‌سازي بيشتر كالا

سيستم قفسه بندي خودكار (متحرك) نسبت به قفسه بندي ثابت از مزيت قابل توجهي برخوردار بوده و آن صرفه‌جويي چشمگير در فضاي انبار است، كه سبب كاهش هزينه هاي خريد يا اجاره انبار مي‌گردد. در ادامه به مقايسه اين دو نوع قفسه بندي مي‌پردازيم.

مزاياي قفسه بندي انبار متحرك

مرجع متخصصين ايران اوژن سيستم جهان

همان‌طور كه در تصوير مشاهده مي‌كنيد فضاي انبار در انديشه متخصصين گرفته شده با ابعاد 50x16 متر است.

انبار با اين ابعاد ظرفيت 9 عدد راك ثابت كه در هر رديف 100 پالت جايگذاري مي‌گردد، در نهايت 900 عدد پالت را مي‌توان ذخيره‌سازي كرد.

انبار با اين ابعاد ظرفيت 23 عدد راك متحرك كه در هر رديف 100 پالت جايگذاري مي‌گردد، در نهايت 2300 عدد پالت را مي‌توان با شرايط مشابه ذخيره‌سازي كرد.

درنتيجه ارزش افزوده فضا در قفسه بندي خودكار (متحرك) نسبت به قفسه بندي ثابت 255% است.

برترين محصولات اوژن در زمينه انبارداري و بايگاني:

  •      قفسه انبار پالت راك خودكار (متحرك)
  •      قفسه  انبار ايزي راك ريلي
  •      قفسه انبار ريلي
  •      بايگاني ريلي
  •      كمد بايگاني هوشمند
  •      قفسه جزوه رايگانخانه ريلي
  •      كمد بايگاني كشويي

كارخانه ي شركت اوژن واقع در شهرك صنعتي اشتهارد، مجهز به پيشرفته ترين ماشين آلات روز دنيا از قبيل خط رنگ تمام رباتيك و ليزر فايبر است.

متخصص كارشناسان متخصص و مجرب اوژن آماده ي مشاوره رايگان در خصوص انتخاب بهترين نوع بايگاني، قفسه بندي انبار، قفسه بندي جزوه رايگانخانه و موزه به شما مشتريان عزيز بوده و در صورت تمايل با بازديد از محيط كار شما، بهينه ترين راه‌حل جهت قفسه بندي  را به‌همراه طرح و پروپوزال تخصصي به شما ارائه مي‌دهند.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات