خريد و نگهداري بيت كوين و ارز‌هاي ديجيتال در اكسكوينو

چهارشنبه ۲۴ دي ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
ويژگي‌ها و قابليت‌هاي منحصر‌به‌فرد ارز‌ ديجيتال يا رمز‌ارز، اين دارايي‌ها را زير ذره‌بين سرمايه‌گذاران بين‌المللي قرار داده است.
تبليغات

تنوع ارز‌هاي موجود و گستردگي متخصصد آن‌ها، به‌تازگي توجه متخصصان عادي را جلب كرده است. محبوبيت روز‌افزون دارايي‌هاي ديجيتال، به افزايش ارزش روزانه اين ارز‌ها دامن زده و مردم را به استفاده از آن‌ها در تبادلات مالي و تراكنش‌هاي روزانه تشويق كرده است. با استفاده از رمزارزها مي‌‌توان بدون دخالت هر‌گونه نظام مالي بانكي و دولتي، با افراد ديگر در هر نقطه از دنيا، به مبادله‌ سرمايه و دارايي اقدام كرد.

نگه‌داري امن و مطمئن

نحوه نگه‌داري دارايي‌ها همواره يكي از دغدغه‌هاي مهم سرمايه‌گذاران به شمار مي‌رود؛ از اين رو، يافتن بستري امن و مطمئن براي نگه‌داري هر دارايي از اهميت بسيار بالايي برخوردار است. علاقه‌مندان به بازار پرنوسان ارز ديجيتال، با نام نويسي در وب‌سايت‌هاي مختلف از مزاياي خريد و فروش رمزارز بهره‌مند مي‌شوند. به دليل اعمال تحريم‌هاي جدي عليه ايران و اشكالاتي كه متخصصان ايراني در ساخت كيف پول در پلتفرم‌هاي خارجي با آن روبه‌رو هستند، نگه‌داري دارايي‌ها در اين صرافي‌ها با ريسك بالايي همراه است. صرافي‌هاي خارجي بسياري وجود دارند كه به بهانه تحريم‌ها، دسترسي ايرانيان را به دارايي‌هايشان مسدود كرده و هيچ دليل قانع‌كننده‌اي نيز براي اقدامات خود ارائه نكرده‌اند.

بهترين گزينه براي نگه‌داري ارز ديجيتال و رمز ارز متخصصان ايراني، نام نويسي در وب‌سايت‌هاي مطمئن و ايمن داخلي است كه با بهره‌گيري از تيم همراهي شبانه‌روزي فارسي‌زبان، در صورت بروز هرگونه اشكال احتمالي، آن‌ها را در امر نگه‌داري از دارايي‌هايشان كمك مي‌كنند. لذا براي شروع فعاليت و سرمايه‌گذاري حرفه‌اي در حوزه‌ي ارز‌ ديجيتال به يك كيف پول امن نياز داريد.

كيف پول رمز‌ارز خارجي يا ايراني؟

سامانه دانش‌بنيان اكسكوينو يكي از مطمئن‌ترين وب‌سايت‌هاي داخلي در جهت تأمين امنيت دارايي سرمايه‌گذاران به شمار مي‌رود. اين سامانه، با ارائه كيف پول‌ اختصاصي و رايگان به متخصص توسط يك اپليكيشن با رابط متخصصي آسان، او را در امر سرمايه‌گذاري در ارز ديجيتال ياري مي‌دهد. دارندگان اين كيف پول‌ به‌راحتي مي‌توانند رمز ارز مورد انديشه متخصصين خود را به ارزهاي ديگر تبديل كنند و با تريد در اين حوزه به كسب سود بپردازند.

از مهم‌ترين ويژگي‌هاي كيف پول‌ ارز ديجيتال اكسكوينو مي‌توان به دسترسي كاملا رايگان هر متخصص به بيش از ۲۰ كيف پول اختصاصي براي هر ارز اشاره كرد. همچنين، وجود مزايايي از قبيل امكان تبديل دارايي‌ها به يكديگر (تريد) در بستري يكپارچه و امن، دسترسي سريع به دارايي‌ها از طريق اپليكيشن اندرويد و حفاظت از دارايي متخصصان ايراني در برابر تحريم‌هاي بين‌المللي، اين كيف پول را از ساير كيف پول‌هاي موجود متمايز مي‌سازد. 

سرمايه‌گذاران و معامله‌گران ارز ديجيتال در ايران مي‌توانند از طريق نام نويسي در وب‌سايت يا اپليكيشن اكسكوينو در كوتاه‌ترين زمان ممكن و به‌راحتي اقدام به خريد و فروش بيت كوين و مديريت كيف پول‌ اختصاصي و منابع ارزي خود كنند.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات