تجربه شيرين خريد رايگان در اپليكيشن بامن

سه‌شنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
در اين مطلب با اپليكيشن بامن آشنا مي‌شويم كه نه‌تنها در بهينه‌تر كردن سبد خريد ماهانه به كمك ما مي‌آيد، بلكه لذت خريد رايگان واقعي را به ما مي‌چشاند.
تبليغات

تخفيف، امتياز ويژه، باشگاه مشتريان و مفاهيم مشابه اين‌ها مدت‌ها است كه به ما وعده داده شده‌. حال سؤال اصلي اين است كه چقدر اين مفاهيم به واقعيت تبديل شده‌اند؟ آيا هر تخفيفي واقعي است؟ به‌راستي اين پيشنهادهاي به‌ظاهر هيجان‌انگيز چقدر توانسته‌اند هزينه‌هاي ما را كاهش بدهند؟

معرفي باشگاه مشتريان بامن

اپليكيشن بامن با مشاركت بانك سامان از ابتداي سال ۹۹ فعاليت خود را با اين هدف ارزشمند آغاز كرده است: «در بامن متخصصان از تمام خريدهاي الكترونيك و حضوري خود درصدي از تراكنش را به‌صورت امتياز دريافت مي‌كنند. اين امتياز كه منكس نام دارد، براي خريد رايگان كالا و خدمت مورد استفاده قرار خواهد گرفت و به‌زودي در قامت يك واحد پولي باارزش خودنمايي مي‌كند.»

به عبارتي ديگر، متخصصان مي‌توانند با ثبت كارت‌هاي بانكي عضو شتاب خود در باشگاه مشتريان بامن و خريد از فروشگاه‌هاي سطح شهر ميزان مشخص و قابل توجهي امتياز به دست آورند. نزديك‌ترين فروشگاه‌ها به متخصص روي نقشه شهر (در حال حاضر تهران) نشان داده شده و متخصص مي‌تواند به‌راحتي با مسيريابي به محل فروشگاه مراجعه و خريدش را انجام دهد.

منكس چيست

منكس همان امتياز يا واحد پولي مجازي ولي ارزشمندي است كه در اپليكيشن بامن به متخصصان تعلق مي‌گيرد. امتياز به‌دست‌آمده از خريدهاي متخصص مي‌تواند به آيتم‌هاي متنوعي مثل شارژ تلفن همراه، پول نقد، اعتبار تپسي، اعتبار ديجي كالا و حتي كالاهاي ديجيتال تبديل شود. اين نقدشوندگي بزرگ‌ترين مزيت اين امتياز نسبت به نمونه‌هاي مشابهي است كه پيش از اين وجود داشته‌اند.

مرجع متخصصين ايران بامن

چطور ثبت ‌نام كنيم

اپليكيشن بامن در اپ استورهاي اندرويدي مانند كافه بازار، گوگل پلي و مايكت و همين‌طور براي متخصصان آيفوني به‌صورت نسخه تحت وب (PWA) در دسترس است. براي نام نويسي در بامن كافي است اپليكيشن را نصب كرده و با شماره موبايل خود به آن وارد شويد. اپليكيشن ۳ قسمت اصلي به نام‌هاي كسب الكترونيك منكس، كسب حضوري منكس و خرج منكس دارد.

در قسمت كسب الكترونيك استارتاپ‌ها و كسب‌وكارهاي ريزودرشت الكترونيك قرار دارند كه تمامي نيازهاي الكترونيك شما را برطرف مي‌كنند. ديجي‌كالا، تپسي، فلايتيو، نماوا، فيليمو و الوپيك تنها تعدادي از اين كسب‌وكارهاي متخصصدي و پرمصرف براي متخصصان ايراني هستند كه همگي در اپليكيشن بامن حضور دارند و خريد از آن‌ها در بستر بامن محقق شده‌ است.

در بخش كسب حضوري نيز فروشگاه‌هاي متعددي در اصناف مختلف مانند سوپرماركت، پوشاك زنانه و مردانه، آرايشگاه، مراكز تفريحي و ... وجود دارند. اين گستردگي و تنوع باعث شده تا به دست آوردن امتياز و افزايش آن كاري بسيار راحت و آسان باشد. در ادامه چند جمله از زبان بنيان‌گذاران سامانه امتيازي بامن خواهيم خواند.

آقاي دكتر محمود حافظ (مدير استراتژي):

«بامن فقط يك باشگاه مشتريان نيست. بامن يك تغيير بزرگ در سبك زندگي ما است. تغييري در نگرش ما نسبت به فرهنگ خريد. فرهنگي كه در آن ما از هر خريد خود پاداش مي‌گيريم.»

آقاي دكتر جواد شالچيان (مديرعامل):

«تمام هدف ما در مجموعه بامن برطرف كردن نيازهاي روزمره مردم بدون هزينه‌ي اضافي است. متخصصان بامن مي‌توانند با سودي كه از تراكنش‌هاي روزانه خود مثل گرفتن تاكسي، سفارش غذا يا خريد مواد غذايي به دست مي‌آورند، بخش قابل توجهي از نيازهاي خود را به‌رايگان برآورده كنند.»

مرجع متخصصين ايران بامن

مزيت بامن براي كسب‌وكارها

بامن (BAMAN) با ايجاد يك ائتلاف انتخاب‌گرايانه، مزيتي پايدار نسبت به رقبا براي كسب‌وكارها ايجاد مي‌كند. به اين صورت در هر صنف، يك كسب‌و‌كار نماينده‌ي كسب‌وكارهاي ديگر شده و رقباي تجاري خود را به‌مرور حذف مي‌كند. اپليكيشن بامن همچنين يك روش تبليغاتي كاملا اثربخش براي معرفي محصولات و خدمات آن‌ها است.

در ضمن دريافت منكس به‌عنوان پس‌انداز براي مشتريان، تكرار خريد از سمت آن‌ها را به‌دنبال خواهد داشت و منفعت زيادي را براي كسب‌وكارها در طولاني‌مدت ايجاد مي‌كند. با تجميع منكس‌ها مشتريان مي‌توانند اين امتيازات باارزش را در هر يك از كسب‌وكارهاي موجود در بامن خرج كرده و خريد رايگان انجام دهند. با استفاده مستمر از بامن توسط مشتريان، هم آن‌ها خريدهاي خود را بهينه‌تر و به‎‌صرفه‌تر انجام مي‌دهند و هم كسب‌وكارها مشتريان بيشتري به دست مي‌آورند.

برنامه توسعه بامن

بامن به‌زودي و پس تثبيت طرح در شهر تهران، بر اساس يك برنامه‌ي دقيق تمام كشور را تحت پوشش قرار خواهد داد. اكنون معتبرترين و مطرح‌ترين كسب‌وكارهاي الكترونيك عضو بامن هستند و در بخش حضوري نيز بيش از ۲۰۰۰ واحد صنفي در سراسر تهران با اين پلتفرم همكاري دارند.

هديه بامن براي متخصصان

كاربران جديدالورود باشگاه مشتريان بامن مقداري امتياز به‌عنوان هديه ورود و همين‌طور پاداشي براي اولين تراكنش خود در سامانه دريافت مي‌كنند. همچنين براي كساني كه اپليكيشن را به دوستان خود معرفي كنند مقداري امتياز در انديشه متخصصين گرفته شده‌ است.

بامن هيچ خريدي بدون پاداش نيست...

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات